AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

100% is een aardige garantie, is er een onderzoek waarmee je dit aan kan tonen? Volgens mij is de algemeen geaccepteerde statement dat je na 4-5 jaar trainen nog wel iets van VVM kan gainen maar dat dit gewoon niet zoveel is per jaar.

Wat denk je van ervaring, 35 jaar op sportscholen rondlopen en observeren.

Toon jij eens aan wie er natural na 4-5 jaar dedicated trainen nog progressie (spiergroei) maakt.

Waarschijnlijk 'praten we door elkaar heen' want ik doel specifiek op hypertrofie.

Stop eens met je posts aanpassen zodat wat je zegt minder idioot lijkt.

Je kan ook 35 jaar rondlopen en er nog steeds helemaal niets van snappen. Genoeg voorbeelden van. Nee, dat zegt echt helemaal niets. Ook draai je het nu om. Je zei net "100% zeker", dus nu is het aan jou om bewijsvoering te leveren. Jij maakt de claim, jij levert het bewijs. Het is niet aan mij om het tegendeel te bewijzen als jij met je 100% aankomt. Doei.

[

Impliceer je nou dat hoe lang je meedraait bepalend is voor je kennis? Jij en Martinnoppert bewijzen het tegendeel. Ik zeg dat je er niets van snapt op basis van je uitspraken die pure onzin zijn. Als je een "het klopt 100%" claim neerlegt, moet je dat bewijzen. Succes ermee he. Zolang je dat niet kan, beschouw ik je als iemand die er niets van snapt inderdaad.

Martin weet veel en geeft in de regel goede adviezen. Dat jullie broekies denken de wijsheid in pacht te hebben is lachwekkend en doet me aan mezelf denken 30-40 jaar geleden :)

Afijn, als jullie net als Martin en ik de guts hebben om over 35 jaar nog met de sport bezig te zijn dan zal ook bij jullie vast 'het licht zijn aan gegaan'. Tot dan, succes!

Toon jij eens aan wie er natural na 4-5 jaar dedicated trainen nog progressie (spiergroei) maakt.
Interessant dat je het omdraaid dat ik nu met bewijsmateriaal moet aankomen terwijl je zelf een statement doet.

Overigens zegt jouw ervaring in de sportschool mij ook niet zoveel. Wat voor ervaring is dit in die 35 jaar? Observeren zeg je, kan ook dat je 35 jaar naar meisjes hebt lopen gluren in de sportschool.

Was jij 35 jaar personal trainer? Onderzoeker? Zelf trainee? etc.

Het zal hier vast niet gezegd mogen worden of een schande zijn, maar soms heb ik het gevoel dat ik het wel best vind zo..

Als ik echt alles moet gaan optimaliseren voor die minimale gains, dan pass ik voor nu..

Ik train voornmamelijk omdat ik dat leuk vind, fit wil zijn en er goed uit wil zien..

Tuurlijk zou wat extra massa op mijn benen niet misstraan..maar niet ten koste van alles..

Ten koste van alles? Het enige wat je moet doen is boven onderhoud eten en degelijk trainen (wat je al wel doet volgens mij) het is gewoon even een knop omzetten en aanvaarden dat je wat vet aankomt (maar dat kom je nu ook wel volgens mij langzaam). Wanneer is de laatste keer dat je dit gedaan hebt, en hoe lang is die periode is geweest? Ik weet bijna 100% zeker dat wanneer je minimaal een jaar boven je onderhoud gaat eten ( en dit langzaam opbouwen, je hoeft echt geen 1000kcal boven onderhoud te gaan, het gaat erom dat je geruime tijd in een overschot gaat zitten... spieren aanmaken na jaren trainen kost nu eenmaal tijd ) dat je zeer zeker kracht, maar ook wat massa gains gemaakt hebt. Als je dat er al niet voor over heb kan je inderdaad beter gewoon recreatief gaan trainen en aanvaarden dat je weinig tot geen progressie meer zult maken.

Ik heb zelf ook overgewicht gehad en vind het ook moeilijk om mijn vet% te zien stijgen, maar dit is voor sommige onder ons nu eenmaal niet te voorkomen. Zolang je het maar niet uit de hand laat lopen.

het is toch geen kwantumwetenschap dat je op 1.80 en 81kg nog goed wat vvm kan winnen, ongeacht je trainingstijd

als dat niet lukt dat zou ik snel een bloedtest aanvragen

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.667
Het loopt weer aardig uit de hand hier. Ik ga zeker aan niemands kant staan, want vind oprecht dat beide kanten een punt heeft..

Ik denk dat velen hier op het forum de natty gains overschatten en vooral ook eens moeten stoppen met het kijken naar dat getal op de weegschaal.

Verder ben ik zeer benieuwd naar de 'topfysieken' van de rest die hier zo'n grote mond heeft..

..en nogmaals, kracht boeit me werkelijk niks..:o

Het loopt weer aardig uit de hand hier. Ik ga zeker aan niemands kant staan, want vind oprecht dat beide kanten een punt heeft..

Ik denk dat velen hier op het forum de natty gains overschatten en vooral ook eens moeten stoppen met het kijken naar dat getal op de weegschaal.

Verder ben ik zeer benieuwd naar de 'topfysieken' van de rest die hier zo'n grote mond heeft..

De hardste schreeuwers over dit onderwerp zijn vaak dikke powerlifters :trollface:

Mijn fysiek ken je :$ :$ :$

Vast voorspelling doen wanneer deze discussie weer begint? Ik voorspel 27december:D

als je kijkt is de informatie op de dbb over de 13 jaar dat het bestaat drastisch verbeterd. Als je zag wat voor info de "oude" garde dan soms verspreid :roflol:

en als je soms ziet wat voor volk er in de sportschool rond loopt en wat voor info zij geven. Dan zoek ik liever op internet goed onderzoek op van betrouwbare mensen.

• #19.672
als je kijkt is de informatie op de dbb over de 13 jaar dat het bestaat drastisch verbeterd. Als je zag wat voor info de "oude" garde dan soms verspreid :roflol:

en als je soms ziet wat voor volk er in de sportschool rond loopt en wat voor info zij geven. Dan zoek ik liever op internet goed onderzoek op van betrouwbare mensen.
Want alles wat op internet staat is waar?

meer massa staat redelijk in verband met kracht..

discussie hier is kansloos imo.. marvin roept al 100 jaar dat tie et wel best vind en geen zin heeft om true dedi te zijn.

discussie hier is kansloos imo.. marvin roept al 100 jaar dat tie et wel best vind en geen zin heeft om true dedi te zijn.

Hij hoeft ook helemaal niet 100% dedicated te zijn om progressie te maken. Gewoon een goed schema gestructureerd volgen en iets boven onderhoud eten is genoeg, maar op de één of andere manier gaat het er bij hem maar niet in.

• #19.678
Die ga ik wel even volgen..hoewel ik ook weer niet graag dingen aanneem van de vele fake natty pagina's daartussen..

Maar altijd handig als ik mezelf verveel:roflol:

Dat eerste is zeker waar..maar krachtgains zijn IMO ook niet oneindig..

Dat laatste is ook waar..echter..wat is dedicated? Pre-, intra- en post-workout chocomelk?

Dat heeft IMO ook niks met dedication te maken..no offence.

Er zijn hier op het forum maar een zeldzaamheid aan echte dedicated fuckers, welk als een bodybuilding monnik door het leven gaan..
Hij hoeft ook helemaal niet 100% dedicated te zijn om progressie te maken. Gewoon een goed schema gestructureerd volgen en iets boven onderhoud eten is genoeg, maar op de één of andere manier gaat het er bij hem maar niet in.
Dat boven onderhoud eten doe ik gemiddeld per week wel:roflol: Maar dat punt is meer dan waar en dat weet ik ook dondersgoed. Echter het verschil tussen een gestructureerd schema of gewoon hard knallen..ik denk dat de verschillen in gains daartussen minimaal zijn..
ervaring zegt niets, je kan het ook al jaren verkeerd doen.
Zeker waar..

Echter heb ik best vertrouwen in bro-scientists welk wel degelijk wat bereikt hebben en putten uit eigen kennis.

Niet alles hoeft buyesian te zijn IMO..
Ok..dan weet ik dat..:D:D

Bayesian bodybuilding is juist het schoolvoorbeeld van ultieme broscience, Marvin. Het heeft niets met een wetenschappelijke achtergrond of iets dergelijks te maken zoals de claim is. Gewoon wat onderzoekjes bij elkaar schrapen, ze niet lezen, je eigen verhaaltje optypen en dan random wat verwijzingen plaatsen.

Erg schadelijk. Ook "eigen ervaring" van veel mensen is erg schadelijk. Kijk bijvoorbeeld naar Martinnoppert.

• #19.680
Even terug naar de orde van de dag!

Er is weer getraind...man, man..Devil's shot:eek!:

Pull 2:
Reverse grip barbell row:

60kg: 10 (warmup)
80kg: 8 (lekker!), 8 (geen schoonheidsprijs..)
Dropset: 80kg-->40kg: 5, 15 (:fire: wel veel te laag gewicht op de drop..)

Rackpulls (met straps, net onder de knie):
100kg: 5
140kg: 5
170kg: 5 (lekker!)
200kg: 1 (f**k..wat is dit nu weer! Blokkeer een beetje uit veiligheid voor mijn onderrug), 5 (beter zo...met riem:fire:)

Lat-pulldown (front):

59kg: 12 (super easy!)
68kg: 10 (prima!)
77kg: 9 (nipt!), 8 (2f.)

Single arm cable row:
36kg: 15
50kg: 15 (lekker!:fire:)
64kg: 12 (2f.)
73kg: 9 (2f. :fire:)

Barbel shrugs:
60kg: 10, 10
80kg: 11 (2 power)
90kg: 10 (3 power)
120kg: 8 powershrugs, 8 powershrugs (:fire:)

Bent over lateral raise:
10kg: 15, 15, 15 (top MMC:fire:)

Hammer curl:
10kg: 12 (warmup)
18kg: 12 (2f.) 10 (2f.)
Dropset: 16kg-->8kg: 8, 13 (pomp!!:fire:)

Preacher curl:
37.5kg: 5, 4 (waarom ook niet!:fire:)
32.5kg: 5, 5
Dropset: 32.5kg-->22.5kg: 5 (close grip), 13 (normal grip:fire:)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Gruwelijk! Pijnlijke rug pomp & bicep pomp)

Terug
Naar boven