Rhodro
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 10%
Training van maandagavond
Crosstrainer (warming up)
5 min
High bar squat
32*5
47*3
62*2
75.75*5*3
pr voor de high bar, vind deze gewichten wel bizar zwaar.
Press
12*5
22*5
27*5
34.5*5*3
Pendlay Rows
32*5
43.25*5*3
Men trainingsmaatje en ik vinden dit allebei geen leuke oefening, we kijken er eigenlijk altijd tegen op om hem te doen. Misschien maar op zoek naar een alternatief.
Chin-ups
bw*10
bw*8
Decline situp
bw*15*2
Cooling down
Fietsen naar huis.
----------------------------
Op zich een prima training, maar ik merkte na de chin ups dat ik men arm weer geblesseerd had. Heb sindsdien constant een redelijk erge pijn in mijn elleboog. Ik ben geen mietje, maar ik word er wel behoorlijk chagerijnig van aangezien ik er niet van in slaap kan komen...
Ik heb het idee dat er iets niet goed gaat men men training.
Probleem: ik krijg telkens kleine blessures, die niet gewoon spierpijn zijn. Het houdt meestal enkele dagen tot 2 weken aan. Ik wordt er erg chagerijnig van en het werkt mijn training tegen.
Dingen die het niet zijn:
Crosstrainer (warming up)
5 min
High bar squat
32*5
47*3
62*2
75.75*5*3
pr voor de high bar, vind deze gewichten wel bizar zwaar.
Press
12*5
22*5
27*5
34.5*5*3
Pendlay Rows
32*5
43.25*5*3
Men trainingsmaatje en ik vinden dit allebei geen leuke oefening, we kijken er eigenlijk altijd tegen op om hem te doen. Misschien maar op zoek naar een alternatief.
Chin-ups
bw*10
bw*8
Decline situp
bw*15*2
Cooling down
Fietsen naar huis.
----------------------------
Op zich een prima training, maar ik merkte na de chin ups dat ik men arm weer geblesseerd had. Heb sindsdien constant een redelijk erge pijn in mijn elleboog. Ik ben geen mietje, maar ik word er wel behoorlijk chagerijnig van aangezien ik er niet van in slaap kan komen...
Ik heb het idee dat er iets niet goed gaat men men training.
Probleem: ik krijg telkens kleine blessures, die niet gewoon spierpijn zijn. Het houdt meestal enkele dagen tot 2 weken aan. Ik wordt er erg chagerijnig van en het werkt mijn training tegen.
Dingen die het niet zijn:
- Eten: ik eet 3100 cals per dag. 30% eiwit, 43% carbs, 27% vetten. 2 stuks fruit per dag, altijd groente bij het avond eten. Mijn voeding is dus prima.
- Hoeveelheid slaap: Ik slaap gemiddeld 8.5 uur per dag.

Moet ook zo weer nieuwe whey bestellen, mijn 5 kilo emmer is ook bijna op.

zsm naar de 65 kilo