Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man!

Dankje! Ik heb het gevoel dat mijn tennisarm maar een lichte variant was en het is nu alweer vrijwel zo goed als voorbij. Heb bij mijn 120kg bankdrukken geen last gehad dus ik verwacht er niet veel meer van. Hoe meer blessures je hebt, des te beter je je eigen lichaam gaat kennen.beter uitkijken met je tennisarm dude. ken andere mensen die er 5 maanden uit gelegen hebben omdat ze niet genoeg rust pakte in eerste instante. rust mocht niet baten, en van die massages ook niet. toen overgegaan op acupunctuur en toen waren ze er binnen paar weken vanaf. misschien toch een keer naar laten kijken voordat het erger wordt?
succes![]()

beter uitkijken met je tennisarm dude. ken andere mensen die er 5 maanden uit gelegen hebben omdat ze niet genoeg rust pakte in eerste instante. rust mocht niet baten, en van die massages ook niet. toen overgegaan op acupunctuur en toen waren ze er binnen paar weken vanaf. misschien toch een keer naar laten kijken voordat het erger wordt?
succes![]()
Lekker getraind kerel! mooie gewichten weer, jaloers op die rear delt flies.
---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 22:40 ----------
Denk dat je dry needling bedoeld?
Goed man met jou? Waarschijnlijk volgend jaar weer op de Haagse, ga je het nog halen?Haha, Kevin heeft z'n eigen logeey gappie, hoe ist man? Wilt het allemaal beetje lukken met een nieuwe studie keuze?
Ja vaak blessures maar stelt niet heel veel voor nog. Denk dat ik international business and management ga doen maar staat nog niet vast.Haha, jawel man. Eerste blok alles voldoende, tweede blok 1 herkansing te gaan. Derde blok is een eitje. Eey wel vet man, welke opleiding ga je doen denk je? Haha kijk wel uit met je benen en ellebogen man, je hebt ze nog lang nodig. En alles gaat wel goed![]()