MuscleMeat

complimenten over je fysiek tijdens uitgaan

Sophiej is een monster.

Maar krijgen de beesten dan ook commentaar op het taal gebruik als ze uitgaan. Aangezien het hier hot topic is.

Daarbij zijn mooie praatjes walgelijk. Liever wat ik denk en zeg met wat aanpassingen en ander woordenboek.:D

Geweldige post sophiej :roflol:

Maar krijgen de beesten dan ook commentaar op het taal gebruik als ze uitgaan. Aangezien het hier hot topic is.

Daarbij zijn mooie praatjes walgelijk. Liever wat ik denk en zeg met wat aanpassingen en ander woordenboek.:D

Geweldige post sophiej :roflol:

Ik krijg geen commentaar op mijn taalgebruik dus dat zal wel goed genoeg voor ze zijn.

Ow lees nou pas dat de beesten er commentaar op kunnen krijgen, val ik weer is buiten de boot:(

dan val ik ook buiten de boot :(

jou lengte heeft voordeel, als je de langere meiden wil. ik moet al snel op een bierkrat staan als ik een meisie van +1.80M wil zoenen.

Doe als Marcw
Prachtige lengte, ben zelf 1.80 en een lengte als 1.94 past daar prima bij ;)

O.T. als man zijnde stap je toch ook niet op een meid af om te zeggen

"hey, jij heb echt een lekker lichaam, die geschatte C-cup tesamen met dat strakke buikje en die batsbillen ben je het helemaal, echt mooi lichaam"

Nou exact de reden dat ik dat ook niet doet. Als zoiets ter sprake komt oké, dan valt er een complimentje te halen imo. Maar vanuit het niets opdoemen om je te verrassen met "wauw looking gooood", gebeurd alleen als je poging tot versieren doet, en imo mogen mannen vrouwen maar achterna lopen.

Speel es niet zo de Baas

Tzijn allemaal verwaande vrouwen Kukishu, gebruik ze en laat het daarbij want stiekem vinden ze dat leuk. Elke vrouwelijke celeb doet dat immers ook in hun nieuwe MTEEEVEEE clip.

:)

Tot nu toe heb ik het getroffen met vrouwen die het wel ''aardig'' vonden zo'n gespierd kereltje maar niet meer of minder.
Mag het niet zeggen maar misschien ligt dat ook aan het opleidingsnivo van die vrouwen
mijn exen hadden (allemaal )een HBO opleiding achter de rug en mijn huidige vriendin heeft haar VWO afgerond.

maw deze vrouwen kijken naar wat een man nog meer te bieden heeft dan alleen een gespierde lijer.
Denk dat de BacArdi BreEzaHs en ander bimbo spul veel meer op uiterlijk gericht zijn dan de wat intelligentere types.
Zijn leuk voor de neuk,geen relatie mee hebben want dan erger je je rot aan die oppervlakkigheid die ze in zich hebben.

Dan daarbij wat is het waard als een vrouw je alleen maar daarom leuk vindt?
Alles kan zo afgelopen zijn,blessure=niet meer trainen= dag torso.
als dat dan ook inhoud dag vrouw zegt het al genoeg dat het altijd alleen maar daarom is gegaan.

hehe dat bedoel ik dus maar weer te zeggen;)

Terug
Naar boven