LIL Priest
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
ken donder op zeggen als ik in de discotheek sta dat er wel een gassie is die aan me biceps zitten 
biceps is ook gelijk 1 van me pluspunten
, maar ja dan heb ik weer zoiets van ik ben geen markus en ik ben tonnetje rond kwa vet% maar de buitenmens kijkt naar iemand die traint heel anders als dat wij dat doen en ze vinden mannen die trainen al heel snel gespierd.
Trouwens ik heb best vaak gehoord dat ik kk breed ben en ook een keer een hele leuke meid die zei niet dat ik breed ben maar dat ik een lief persoon ben waarmee ze graag knuffeld en dat is gelijk me vriendin geworden

biceps is ook gelijk 1 van me pluspunten
, maar ja dan heb ik weer zoiets van ik ben geen markus en ik ben tonnetje rond kwa vet% maar de buitenmens kijkt naar iemand die traint heel anders als dat wij dat doen en ze vinden mannen die trainen al heel snel gespierd.Trouwens ik heb best vaak gehoord dat ik kk breed ben en ook een keer een hele leuke meid die zei niet dat ik breed ben maar dat ik een lief persoon ben waarmee ze graag knuffeld en dat is gelijk me vriendin geworden

toen zei ik hey niet zo veel kijken joh worden we geil van!
**** wat een weekend 
jeetje kuki, samen met een andere gespierde knaap midden op straat je trui uit trekken en je spieren flexen naar een groepje n*gers, ze stonden vast zo vreemd te kijken omdat ze niet hadden verwacht dat jullie 2 homofielen waren
.