MuscleMeat

complimenten over je fysiek tijdens uitgaan

ken donder op zeggen als ik in de discotheek sta dat er wel een gassie is die aan me biceps zitten :rolleyes:

biceps is ook gelijk 1 van me pluspunten :D , maar ja dan heb ik weer zoiets van ik ben geen markus en ik ben tonnetje rond kwa vet% maar de buitenmens kijkt naar iemand die traint heel anders als dat wij dat doen en ze vinden mannen die trainen al heel snel gespierd.

Trouwens ik heb best vaak gehoord dat ik kk breed ben en ook een keer een hele leuke meid die zei niet dat ik breed ben maar dat ik een lief persoon ben waarmee ze graag knuffeld en dat is gelijk me vriendin geworden :D

WAT is er mis met de lengte 194 :P
Prachtige lengte, ben zelf 1.80 en een lengte als 1.94 past daar prima bij ;)

O.T. als man zijnde stap je toch ook niet op een meid af om te zeggen

"hey, jij heb echt een lekker lichaam, die geschatte C-cup tesamen met dat strakke buikje en die batsbillen ben je het helemaal, echt mooi lichaam"

Nou exact de reden dat ik dat ook niet doet. Als zoiets ter sprake komt oké, dan valt er een complimentje te halen imo. Maar vanuit het niets opdoemen om je te verrassen met "wauw looking gooood", gebeurd alleen als je poging tot versieren doet, en imo mogen mannen vrouwen maar achterna lopen.

ken donder op zeggen als ik in de discotheek sta dat er wel een gassie is die aan me biceps zitten :rolleyes:

biceps is ook gelijk 1 van me pluspunten :D , maar ja dan heb ik weer zoiets van ik ben geen markus en ik ben tonnetje rond kwa vet% maar de buitenmens kijkt naar iemand die traint heel anders als dat wij dat doen en ze vinden mannen die trainen al heel snel gespierd.

Trouwens ik heb best vaak gehoord dat ik kk breed ben en ook een keer een hele leuke meid die zei niet dat ik breed ben maar dat ik een lief persoon ben waarmee ze graag knuffeld en dat is gelijk me vriendin geworden :D

Heb je internet in de cel?

• Topic Starter Topic Starter
opeens dat ze zich opblazen met borst vooruit en hun armen langs hun lichaam laten hangen alsof ze 2 bowlingballen onder hun oksels hebben zitten en dan de dansvloer afstruinen om je voor je voeten te lopen en tegen je aan te stoten :D

valt me ook best vaak op. Worden ze bang of voelen ze zich minder en gaan meteen recht op lopen of zichzelf opblazen. Zie je in de dierenrijk ook hehe.

Was zondag in de stad eten halen bij subway met mascherano. Kwamen we groepje n*gers tegen die tof zaten te doen met hemdjes. We hadden beide een trui aan en daaronder een hemd. Ik zei tegen mascherano laten we die superdudes even een lesje leren. Dus langs lopend trokken we beide ons trui uit en gooiden midden op de straat een most muscular en een bicep flex waarna ik nog naar ze riep 22 inch baby (haha al zijn me armen niet zo groot lol) en ze bleven 10 meter verder nog steeds kijken :roflol: toen zei ik hey niet zo veel kijken joh worden we geil van! :eyebrow: **** wat een weekend :D

valt me ook best vaak op. Worden ze bang of voelen ze zich minder en gaan meteen recht op lopen of zichzelf opblazen. Zie je in de dierenrijk ook hehe.

Was zondag in de stad eten halen bij subway met mascherano. Kwamen we groepje n*gers tegen die tof zaten te doen met hemdjes. We hadden beide een trui aan en daaronder een hemd. Ik zei tegen mascherano laten we die superdudes even een lesje leren. Dus langs lopend trokken we beide ons trui uit en gooiden midden op de straat een most muscular en een bicep flex waarna ik nog naar ze riep 22 inch baby (haha al zijn me armen niet zo groot lol) en ze bleven 10 meter verder nog steeds kijken :roflol: toen zei ik hey niet zo veel kijken joh worden we geil van! :eyebrow: **** wat een weekend :D

Ik begin te snappen waarom het bij de vrouwtjes niet wil lukken:p

:haha: jeetje kuki, samen met een andere gespierde knaap midden op straat je trui uit trekken en je spieren flexen naar een groepje n*gers, ze stonden vast zo vreemd te kijken omdat ze niet hadden verwacht dat jullie 2 homofielen waren :D

Ik ga nooit meer samen met jou in bed Kuki, ik wist niet dat je gay was man :(.

Smells like bullshit in here.

Lees:we werden belachelijk gemaakt en uitgescholden als "vieze homo's" door een stel negerts en dropen met onze powerhouse longsleeve's tussen de benen af.

snap je het niet chef?

Als je eruit ziet als een beest, verwachten ze ook dat je er 1 bent. ;) Maar de meeste brede mofo's ,niet allemaal natuurlijk, :D die ik ken zijn eigenlijk maar onzekere jongetjes, die door het trainen een beetje zelfvertrouwen hebben gekregen. En de gasten die er gewoon normaal uitzien + knap koppie en leuke babbel hebben gewoon de lekkerste vriendinnetjes.

haha got balls of steel? btw ik ga alleen in bed met roxxe hoor!

snap je het niet chef?

Als je eruit ziet als een beest, verwachten ze ook dat je er 1 bent. ;) Maar de meeste brede mofo's ,niet allemaal natuurlijk, :D die ik ken zijn eigenlijk maar onzekere jongetjes, die door het trainen een beetje zelfvertrouwen hebben gekregen. En de gasten die er gewoon normaal uitzien + knap koppie en leuke babbel hebben gewoon de lekkerste vriendinnetjes.

Jammer , dat de mannen het zover hebben laten komen. Verschil van gedrag bij jongens en mannen in zo'n 40j tijd is toch enorm? Is het nu ik of zijn 80% van de mannen/jongens vandaag halve wijven?

lekkerste vriendinnetjes in de zin van? Ik zit zelf niet te wachten op een sl*t die door de halve stad is afgelebberd. Kleine schattige meisjes, het liefst asian en met een bril. :meal::lick:

Smells like bullshit in here.

Lees:we werden belachelijk gemaakt en uitgescholden als "vieze homo's" door een stel negerts en dropen met onze powerhouse longsleeve's tussen de benen af.
Aldus het negertjes zelve. ''Alright'' boy, only in your twisted mind hahaha.

Alleen als ze niet door de hele stad is afgelebberd :(

Dat bedoelde ik :D. Besides voor de lange termijn vind ik een wat verlegen meisje 'interessanter' dan een sl*t.

Terug
Naar boven