Enzonn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 32
op je 14é(neem ik aan) en 32 cm armen...dan ben je geen ecto hoor, die hebben dan een armpje van 22![]()
Je bent wel een ecto met zulke armen als je 1.94 bent

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op je 14é(neem ik aan) en 32 cm armen...dan ben je geen ecto hoor, die hebben dan een armpje van 22![]()

als je traint voor de chickies ben je sowieso stom bezig,trainen doe je voor jezelf ,tenminste ik wel.

dat wilde ik ook zeggen, dat het toch helemaal geen zin heeft om te trainen voor de dames.

ik krijg complimenten van zowel mannen als vrouwen. Ik kontbonk geen kerels ofzo haha

Misschien als bodybuilder wel, omdat je er minder snel gespierd uitziet. Maar ik zou dus echt niet kleiner willen zijn dan ik nou ben![]()
en weet je wat helemaal sad is: als je zo t*ring breed bent als jullie allemaal zijn en dan binnen 2 seconden klaarkomen als er een chickie aan je derde beentje zit
![]()

meestal vraag ik gewoon of ze aan de heroïne zitten als ze vragen of ik juice.

Ik denk niet dat vrouwen van een 'beest' of 'monster' houden maar wel van gespierde mannen.newsflash: de meeste vrouwen houden niet van gespierde mannen.
Correctie: ze houden wel van gespierde mannen, zoals brad pitt in troy![]()
Valt me net op dat ik nog nooit complimenten oid van vrouwen heb gehad tijdens uitgaan. Nou eentje dan, maar die was gestoord. Terwijl elke avond wel gozers op me afstappen en meteen een praatje gaan maken, complimenten geven over me fysiek en vragen of ze aan mijn armen mogen zitten om te kijken of ze echt zijn...(nee het zijn geen homos)
Gisteren tijdens stappen wel 5 keer al kan het best vaker geweest zijn, sinds ik niet helemaal bij was dankzij meneer jack daniels en jim beam. De laatste die kwam aanlopen zei al meteen "wat ben jij kk gespierd zeg". Uiteindelijk heb ik het uit zijn hoofd kunnen praten en laten geloven dat het aan zijn drinken lag en dat die genoeg voor een avond had gedronken hehe.
Maar even ontopic weer, toch zie ik de dames constant staren vanuit een hoekje maar hoor ik er nooit wat over, al zit ik de hele avond met ze te praten. Wat een verwaand jaloers chicks lopen er ook rond zegIig hoe zit dat bij jullie? Mischien ligt het aan me kop?
![]()