MuscleMeat

complimenten over je fysiek tijdens uitgaan

Ik krijg denk ook meer complimentos van mannen dan vrouwen. Vrouwen vragen daarintegen wel vaker of ze me arm oid mogen aanraken. Raak dan ook vaak bij hun iets aan om het in evenwicht te houden.

0.001??? dat kan toch helemaal niet?

Misschien is hij Supah-Dupah-Mega-NearDeath-Anorexic-Ecto met een kapotte vetmeter?

Gave avatar JvR90:thumbs:

Heb het al meerdere malen meegemaakt dat vriendinnen waarmee ik op stap was me vertellen dat ik overal "hard" aanvoel (borstkas, armen, buik, en wie weet nog ergens:D) en dat ze dat wel leuk vinden. Maar tegelijk zeggen ze ook wel dat ik niet breder moet worden of al iets te breed ben, want dat het dan niet meer mooi is..

Ze zeggen het ook wel eens tegen een kameraad die het dan nadien tegen mij zegt dat ik serieus breed geworden ben. Terwijl ik nog niet echt huge ben natuurlijk. Daaruit leid ik af dat chicks wel op breedgeschouderde mannen vallen, doch, ze mogen niet té zijn.

:roflol: en weet je wat helemaal sad is: als je zo t*ring breed bent als jullie allemaal zijn en dan binnen 2 seconden klaarkomen als er een chickie aan je derde beentje zit :D

Dan sta je pas voor lul. De reden dat dames er niet teveel over zeggen is dat ze een knap koppie en een goede babbel VEEEEEEEEEEEL belangrijker vinden.

just my 2 cents ;)

:roflol: en weet je wat helemaal sad is: als je zo t*ring breed bent als jullie allemaal zijn en dan binnen 2 seconden klaarkomen als er een chickie aan je derde beentje zit :D

Dan sta je pas voor lul. De reden dat dames er niet teveel over zeggen is dat ze een knap koppie en een goede babbel VEEEEEEEEEEEL belangrijker vinden.

just my 2 cents ;)

Aldus de ecto met zijn openingszin.

Aldus de ecto met zijn openingszin.

haha was ik maar een ecto ;) kon ik tenminste vreten wat ik wilde zonder vadsig te worden ;)

Maar serieus, een dame vind een knap koppie en een leuke babbel veel belangrijker dan een breed/gespierd lijf en een lelijke kk harses.

Dus jongens trainen voor de chickies werkt alleen als er een leuk koppie op zit.

hahahahahha

Triest... het enige compliment en de vraag ooit of ik veel naar de gym kreeg kreeg ik toen ik helemaal nog niet naar de gym ging. (van een tante ook nog eens, daar wordt ik nou ook niet bepaald geil van).

haha was ik maar een ecto ;) kon ik tenminste vreten wat ik wilde zonder vadsig te worden ;)

Maar serieus, een dame vind een knap koppie en een leuke babbel veel belangrijker dan een breed/gespierd lijf en een lelijke kk harses.

Dus jongens trainen voor de chickies werkt alleen als er een leuk koppie op zit.

hahahahahha

Trainen voor de chickies is dan ook vrij kansloos. Maarja er zijn ook genoeg gasten die op breezers vallen. Lijkt me niet dat daar wat boeiends uitkomt. En er zijn ook bb-ers die op fatties vallen, dus het is allemaal relatief.

Wel eens de vraag of ik train. voorderest niet echt, maar komt ook omdat ik nog totaal niet groot ben :( Ik wil wel dat die chickies in me spierballen gaan knijpen enz. :(

hahahahahha

als je traint voor de chickies ben je sowieso stom bezig,trainen doe je voor jezelf ,tenminste ik wel.

Bij wijze van spreke :P Ik was alleen een ontzettend dunne ecto. Nou ben ik gewoon een ecto.

op je 14é(neem ik aan) en 32 cm armen...dan ben je geen ecto hoor, die hebben dan een armpje van 22 ;)

zo'n soort fysiek zie je toch helemaal niet als er kleding gedragen wordt(tenzij je gay strakke shirtjes draagt)...enige wat dan nog een beetje te zien is zijn je semi brede schouders

Krijg toch wel vaak opmerkingen over mijhn armen, maar dat komt dan eerder van kameraden dan de vrouwlijke medegezellen.

Terug
Naar boven