- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
mja voor de chickas ben je al groot als je 32 cm 20%bf armen hebt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mja voor de chickas ben je al groot als je 32 cm 20%bf armen hebt

) en dat ze dat wel leuk vinden. Maar tegelijk zeggen ze ook wel dat ik niet breder moet worden of al iets te breed ben, want dat het dan niet meer mooi is..
en weet je wat helemaal sad is: als je zo t*ring breed bent als jullie allemaal zijn en dan binnen 2 seconden klaarkomen als er een chickie aan je derde beentje zit

Ik was alleen een ontzettend dunne ecto. Nou ben ik gewoon een ecto.en weet je wat helemaal sad is: als je zo t*ring breed bent als jullie allemaal zijn en dan binnen 2 seconden klaarkomen als er een chickie aan je derde beentje zit
![]()
Dan sta je pas voor lul. De reden dat dames er niet teveel over zeggen is dat ze een knap koppie en een goede babbel VEEEEEEEEEEEL belangrijker vinden.
just my 2 cents![]()
kon ik tenminste vreten wat ik wilde zonder vadsig te worden 
Ze zijn bang voor jeVrouwen hebben liever een ecto van 50kg waar ze de baas over kunnen spelen.

haha was ik maar een ectokon ik tenminste vreten wat ik wilde zonder vadsig te worden
Maar serieus, een dame vind een knap koppie en een leuke babbel veel belangrijker dan een breed/gespierd lijf en een lelijke kk harses.
Dus jongens trainen voor de chickies werkt alleen als er een leuk koppie op zit.
hahahahahha
haha was ik maar een ectokon ik tenminste vreten wat ik wilde zonder vadsig te worden
Maar serieus, een dame vind een knap koppie en een leuke babbel veel belangrijker dan een breed/gespierd lijf en een lelijke kk harses.
Dus jongens trainen voor de chickies werkt alleen als er een leuk koppie op zit.
hahahahahha
als je traint voor de chickies ben je sowieso stom bezig,trainen doe je voor jezelf ,tenminste ik wel.
Stel je ziet er zo uit als een mens health fysiek, maybe denken chicks dan ook van: "die is de hoog gegrepen voor me"

Bij wijze van sprekeIk was alleen een ontzettend dunne ecto. Nou ben ik gewoon een ecto.