- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja daar zit wat in. De reden dat ik geen borst en rug op maandag deed was omdat het in mijn gym dan nationale chestday is...Maar je schema. Vind ik helemaal niet zo slecht, maar ik zou ma en di omdraaien, dan heb je veel meer energie voor borst en rug en geen last van de training van schouders en triceps van de vorige dag.
Er zijn ook serieuze bodybuilders met een hoog gewicht die GEEN AAS gebruiken...
Iedereen heeft wel een mening over supplementen, als die wel of niet nuttig zijn. Ikzelf gebruik zoveel mogelijk supplementen (whey, bcaa, creatine, omzga 3 pillen), geld weg gegooid ofniet. Het geeft nog steeds een soort voldoening dat je weet dat je al het mogelijke doet om je gewenst resultaat te bereiken.
Misschien overbodig, maar ik heb toch liever de zekerheid dat ik al het mogelijke doe. Ik denk ook dat de verwachtingen niet te hoog mogen liggen van het gebruik van supplementen. Want het zijn inderdaad geen wondermiddelen.
Ik denk toch met de hoeveelheid dat jij traint en sport, dat als je onder de 3000kcals eet/dag dat je toch al aardag wat resultaat zou moeten boeken! Je mag zeker ook niet te laag gaan in kcal, anders gaat dit ten koste van je gains gaan. Gr
Dat is zeker het belangrijkste. Maar als beginner is dit niet altijd even evident.. in een boek van mij heb ik gelezen dat bcaa’s 3 van de 8 essentiele aminozuren bevat. En dat je best deze suplement neemt omdat ze moeilijker te verkrijgen zijn door middel van gewoon voedsel. Of je moet als serieus weten waarmee je bezig bent. Dus zeker als beginner (want hier gaat dit over) zou ik persoonlijk aanraden bcaa supplement te nemen, omdat je voeding nog niet op punt zit. Maar dat je zonder bcaa’s hetzelfde resultaat kan behalen als met bcaa’s - daar ben ik ook overtuigd van. Maar uiteindelijk is het dan nog ieder zijn keus grWat een onzin. Gewoon zorgen dat je macra's en micro's in order zijn, dat is het belangrijkst. Whey, ZMA, multivit en omega's zijn prima, maar BCAA's zijn gewoon weggegooid geld, zeker voor een beginner.
Wat versta jij onder zoveel mogelijk? Je noemt nu maar enkele supps die vrij standaard zijn. Gebruik jij dan ook glutamine, citruline, agmatine, cafe"ine, glucosamine, beta-alanine, magnesium, zink, arginine, GABA, HMB, taurine etc. etc.
En wat is volgens jou de meerwaarde van BCAA's t.o.ve. whey of gewoon vlees, vis of andere dierlijke producten (eieren)? 3 v/d 8 vind ik bovendien bar weinig.Dat is zeker het belangrijkste. Maar als beginner is dit niet altijd even evident.. in een boek van mij heb ik gelezen dat bcaa’s 3 van de 8 essentiele aminozuren bevat. En dat je best deze suplement neemt omdat ze moeilijker te verkrijgen zijn door middel van gewoon voedsel. Of je moet als serieus weten waarmee je bezig bent. Dus zeker als beginner (want hier gaat dit over) zou ik persoonlijk aanraden bcaa supplement te nemen, omdat je voeding nog niet op punt zit. Maar dat je zonder bcaa’s hetzelfde resultaat kan behalen als met bcaa’s - daar ben ik ook overtuigd van. Maar uiteindelijk is het dan nog ieder zijn keus gr
Dat is zeker het belangrijkste. Maar als beginner is dit niet altijd even evident.. in een boek van mij heb ik gelezen dat bcaa’s 3 van de 8 essentiele aminozuren bevat. En dat je best deze suplement neemt omdat ze moeilijker te verkrijgen zijn door middel van gewoon voedsel. Of je moet als serieus weten waarmee je bezig bent. Dus zeker als beginner (want hier gaat dit over) zou ik persoonlijk aanraden bcaa supplement te nemen, omdat je voeding nog niet op punt zit. Maar dat je zonder bcaa’s hetzelfde resultaat kan behalen als met bcaa’s - daar ben ik ook overtuigd van. Maar uiteindelijk is het dan nog ieder zijn keus gr

(geld weggegooid ofniet)Whey is gewoon een gemakkelijke manier om snel en zonder moeite eiwitten binnen te krijgen en niet duurder dan eiwitten uit gewone voeding, dus geen weggegooid geld. BCAA's daarentegen zijn veel duurder.Ik begrijp jullie reacties, begrijp me niet verkeerd. Jullie hebben gelijk. Maar dan moet ik starx ook gelijk geven dat alle supplementen onzin zijn.
Uiteindelijk heb je whey niet nodig omdat je genoeg eiwitten uit dagelijkse gevarieerde voeding kan halen.
Creatine maakt je lichaam uit zichzelf aan, dus veel nut heeft dit ook niet om 50€ per 2/maand weg te gooien aan creatine.
Over bcaa’s kan je hetzelfde zeggen. Dat je mits een gevarieerde voeding, je geld beter anders kan spenderen.
Uiteindelijk ben ik geen prof bodybuilder die iedere minuut van de dag bezig is met mijn voeding, en de ene dag is ook de andere niet (de ene dag eet ik al wat juister dan op een andere dag) maar net daarom gebruik ik die supplementen - om op mijn mindere dagen toch “het nodige” in te nemen (2 x vvm eiwitten, creatine, bcaa’s & omega 3 pillen). Dat dit alles overbodig is mits een goede voeding daar ben ik het mee eens, Maar ik neem geen risico’s want ik ken mezelf op vlak van eten.
Veel andere keus heb je niet als natty dan supplementen in te nemen, dus dat doe ik ook. Ieder zijn mening daarover.
uiteindelijk weet ik ook wel dat het “maar” supplementen zijn, die een aanvullig zijn op een correcte voeding.
Meer wil ik hier niet over kwijt, want we kunnen blijven discuteren. Ik begrijp jullie redens maar ik volg liefst mijn eigen gedacht(geld weggegooid ofniet)
Ik begrijp jullie reacties, begrijp me niet verkeerd. Jullie hebben gelijk. Maar dan moet ik starx ook gelijk geven dat alle supplementen onzin zijn.
Uiteindelijk heb je whey niet nodig omdat je genoeg eiwitten uit dagelijkse gevarieerde voeding kan halen.
Creatine maakt je lichaam uit zichzelf aan, dus veel nut heeft dit ook niet om 50€ per 2/maand weg te gooien aan creatine.
Over bcaa’s kan je hetzelfde zeggen. Dat je mits een gevarieerde voeding, je geld beter anders kan spenderen.
Uiteindelijk ben ik geen prof bodybuilder die iedere minuut van de dag bezig is met mijn voeding, en de ene dag is ook de andere niet (de ene dag eet ik al wat juister dan op een andere dag) maar net daarom gebruik ik die supplementen - om op mijn mindere dagen toch “het nodige” in te nemen (2 x vvm eiwitten, creatine, bcaa’s & omega 3 pillen). Dat dit alles overbodig is mits een goede voeding daar ben ik het mee eens, Maar ik neem geen risico’s want ik ken mezelf op vlak van eten.
Veel andere keus heb je niet als natty dan supplementen in te nemen, dus dat doe ik ook. Ieder zijn mening daarover.
uiteindelijk weet ik ook wel dat het “maar” supplementen zijn, die een aanvullig zijn op een correcte voeding.
Meer wil ik hier niet over kwijt, want we kunnen blijven discuteren. Ik begrijp jullie redens maar ik volg liefst mijn eigen gedacht(geld weggegooid ofniet)