AndroidHealthClinic

Gestopt contest log chrash 2023

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Kcal uiteindelijk redelijk netjes ok 2100 kunnen houden. Vandaag probeer ik weer de 2000 te halen, maar morgen voor een dag kcal omhoog naar 2500 vanwege sushi

Zow, vandaag alleen al 4 keer voor een storing moeten oprijden, best moe hierdoor. Seffens even hier thuis bench only hopen morgen in de gym te geraken.

Kcal on point tho, weinig tijd om aan eten te denken.
IMG_0993.jpeg

Gewicht is deze hele week +111kg gebleven.

Bij mij gaf het even felle steken in de neus en een raar gevoel, waardoor de focus op de pijn van hele hoge gewichten verzetten even weg is, heb er zojuist een soort PR van 10x150 bench (machine) mee kunnen zetten dus denk dat het wel ergens iets doet, maar leuk was het niet

Training deze morgen:

Machine press close grip
Machine press
Side raises
Low rows
Lat pulley breed
Hammer curls
Triceps pushdowns

IMG_1004.jpeg

Deze nacht na een oproep een “binge”
gehad van een halve zak pinda’s, kcals in totaal gelukkig niet hoger dan verbruik. Training ging wel enorm goed.

Bij mij gaf het even felle steken in de neus en een raar gevoel, waardoor de focus op de pijn van hele hoge gewichten verzetten even weg is, heb er zojuist een soort PR van 10x150 bench (machine) mee kunnen zetten dus denk dat het wel ergens iets doet, maar leuk was het niet
Het is ook alleen bedoeld voor je top set en voor focus etc. Plus als die vers is niet te dicht bij je neus haha

Laatst bewerkt:
Training
-leg extensions-curls
-leg press
-calf raises

Totaal geen zin in vanmorgen, merk dat het moeilijk is terug regelmaat te vinden na een week wachtdienst.
Deze week sprint naar de -110kg

Wel lekker fat and full na dit weekend
IMG_1010.jpeg

Training:
-side raises
-pushdowns
-machine press

Knak in schouder dus er maar mee gestopt voor vandaag.
Afgerond met wat cardio, was zoals gewoonlijk verschrikkelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven