RookworstXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.288
Bro eentje is geentje, ik zodra 3 bier 1 pizza
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bro eentje is geentje, ik zodra 3 bier 1 pizza
Idd, k had het gisteren al lastig toen mijn vrouw een zak chips opentrok. En ben dan nog niet specifiek aan t cutten
Dat is t beste, gewoon geen tijd hebben om te etenKcal on point tho, weinig tijd om aan eten te denken.
Is Idd het beste, en brengt ook nog wat opDat is t beste, gewoon geen tijd hebben om te eten
Kan je ook niet uit verveling jezelf vol stoppen

Ik keek graag naar my 600 lbs life, ook een fantastisch programmaIk kijk diep in prep altijd 24Kitchen. Vooral Rudolf vind ik gaaf om te zien. 😋🤣🤣

Helpt dat nu zo veel?
Bij mij gaf het even felle steken in de neus en een raar gevoel, waardoor de focus op de pijn van hele hoge gewichten verzetten even weg is, heb er zojuist een soort PR van 10x150 bench (machine) mee kunnen zetten dus denk dat het wel ergens iets doet, maar leuk was het niet
Ben dus niet de enige die kookshows/food challenges kijkt in zn cutIk kijk diep in prep altijd 24Kitchen. Vooral Rudolf vind ik gaaf om te zien. 😋🤣🤣

BeardMeatsFood tijdens het vasten, kerel vreet ff 20k kcal weg in 30 min terwijl je zelf een glaasje water met wat zouten aan het nuttigen bent :')Ben dus niet de enige die kookshows/food challenges kijkt in zn cut![]()
Die bedoelde ik precies met food challenges hahaha. Heel satisfyingBeardMeatsFood tijdens het vasten, kerel vreet ff 20k kcal weg in 30 min terwijl je zelf een glaasje water met wat zouten aan het nuttigen bent :')
Het is ook alleen bedoeld voor je top set en voor focus etc. Plus als die vers is niet te dicht bij je neus hahaBij mij gaf het even felle steken in de neus en een raar gevoel, waardoor de focus op de pijn van hele hoge gewichten verzetten even weg is, heb er zojuist een soort PR van 10x150 bench (machine) mee kunnen zetten dus denk dat het wel ergens iets doet, maar leuk was het niet
Ik dacht dat het zoals poppers werkte, dus echt neus diep in het potje, tranen….Het is ook alleen bedoeld voor je top set en voor focus etc. Plus als die vers is niet te dicht bij je neus haha
Ik kijk elke dag in het log van @apfelstrudel wanneer ik kip met 75 gram rijst en XXL Light Sauce eet.Ben dus niet de enige die kookshows/food challenges kijkt in zn cut![]()