- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er een hekel aan, ook altijd al aan gehad
Lekker man, ammonia snuiven. Gaat niks boven het gevoel alsof je hersens in brand staan.
Nee, ammonia niet, ik vind organische peroxides wel wat hebben en krijg daar een metaalachtige smaak van in mijn mond.Lekker man, ammonia snuiven. Gaat niks boven het gevoel alsof je hersens in brand staan.
@Steks heb jij tijdens de opleiding ook stiekem wel eens aan een fles ammonia geroken?
En diethylether? Is ook fijn.
Thnx, al lijkt het een eeuwigheid te duren. Overdag gaat het super goed en zijn er geen problemen (op wat moe en hongerig zijn na) maar savonds vind ik echt kut, kost me behoorlijk moeite om het overdreven eetgedrag van savonds de afgelopen 3 jaar af te leren. Voelt een beetje als afkicken.
Het is niet echt de honger die me parten speelt, maar echt zin in borrelnootjes, porto, alles wat nu even niet magIk eet daarom wat later 's avonds zodat ik geen honger krijg tussen avondeten en slapen.
Tijgernootjes?Het is niet echt de honger die me parten speelt, maar echt zin in borrelnootjes, porto, alles wat nu even niet mag
Jazeker, duyvis,
Welke smaak?
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel lekker, die dikke groene wasabi pinda’s van de Action zijn ook goed