MuscleMeat

Gestopt contest log chrash 2023

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom verschrikkelijk? :P

@vntl, wat een smerig spul, doet gewoon pijn
IMG_0999.jpeg
Lekker man, ammonia snuiven. Gaat niks boven het gevoel alsof je hersens in brand staan.
@Steks heb jij tijdens de opleiding ook stiekem wel eens aan een fles ammonia geroken?

En diethylether? Is ook fijn.

Lekker man, ammonia snuiven. Gaat niks boven het gevoel alsof je hersens in brand staan.
@Steks heb jij tijdens de opleiding ook stiekem wel eens aan een fles ammonia geroken?

En diethylether? Is ook fijn.
Nee, ammonia niet, ik vind organische peroxides wel wat hebben en krijg daar een metaalachtige smaak van in mijn mond.

• Topic Starter Topic Starter
Voeding sinds maandag weer netjes op 2000kcal, deeldoel 1 van 110kg bijna gehaald (110,2 deze ochtend)
Eiwitten niet gehaald, vanwege sociale verplichtingen hier en daar wat moeten knabbelen en compenseren

IMG_1029.jpeg

Thnx, al lijkt het een eeuwigheid te duren. Overdag gaat het super goed en zijn er geen problemen (op wat moe en hongerig zijn na) maar savonds vind ik echt kut, kost me behoorlijk moeite om het overdreven eetgedrag van savonds de afgelopen 3 jaar af te leren. Voelt een beetje als afkicken.

Positief ding is wel dat het hele gezin van de 400kcal mealprep bakjes mee eet, zo leert hier iedereen terug een gezonder eetgedrag.

Training:

Machine lat pull Medium 4x8x110
Low row (all out) (4x6xfull stack (ken gewicht niet)
Lat pulley breed (heel traag) 4x20x60
Hammer curls

Training
-side raises
-pushdowns (echt een berg)
-hammer curls
-concentration curls

Geen gekke gewichten.
Weer een kin minder, nog enkele te gaan.

IMG_1070.jpeg

Shanghai nootjes zijn ook nice. Die witte.

Ja die zijn ook nice.

Of die yoghurt rozijntjes die naast de chocolade rotsjes liggen bij de notenboer.

Mmmm

• Like
Waarderingen: BB_
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven