AndroidHealthClinic

Gestopt contest log chrash 2023

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
2000 Kcal is natuurlijk ook wel erg weinig op jouw lengte/ gewicht maar volgens mij begin je al aardig resultaat te zien van je aanpak. Netjes!
Eigenlijk een beetje te weinig, maar als ik nu niet wat doorzet gaat het eindresultaat teleurstellend zijn

Eigenlijk een beetje te weinig, maar als ik nu niet wat doorzet gaat het eindresultaat teleurstellend zijn
Niet bang dat je spieren kwijtraakt? 2000kcal is aardig weinig voor jou. Ook lijkt het mij een kwestie van tijd voordat je een gruwelijke bingesessie gaat hebben

Niet bang dat je spieren kwijtraakt? 2000kcal is aardig weinig voor jou. Ook lijkt het mij een kwestie van tijd voordat je een gruwelijke bingesessie gaat hebben
Wel een beetje, maar wat ik verlies is makkelijk terug te krijgen met een kleine blast. Vooral bingen ben ik bang voor

Training borst
-chest press machine 4x10
-bench 5/3/1
-andere machine press
-side raises
-triceps pushdowns

Gewicht nog steeds +111kg, maar al enkele dagen niet naar wc kunnen gaan..
IMG_0972.jpeg

Ik denk dat ik het nog niet vermeld heb, maar zet 2x100mg test e per week. Einde contest verdubbel ik dit mss

Kcal nog steeds ongeveer 2000kcal, enorm veel honger.
Neem wat meer vet in de vorm van lijnzaadolie 2 eetlepels per dag

Wel een beetje, maar wat ik verlies is makkelijk terug te krijgen met een kleine blast. Vooral bingen ben ik bang voor
Toen ik mijn vorige cut op 2000 kcal zat ging ik op een gegeven moment snachts m’n nest uit op zoek naar vreten.. enige wat ik vond waren wraps en een pak pure hagelslag .. vreemde combinatie maar geloof me dat ik 8 wraps met een heel pak hagelslag weg geschoven heb :emo:

Toen ik mijn vorige cut op 2000 kcal zat ging ik op een gegeven moment snachts m’n nest uit op zoek naar vreten.. enige wat ik vond waren wraps en een pak pure hagelslag .. vreemde combinatie maar geloof me dat ik 8 wraps met een heel pak hagelslag weg geschoven heb :emo:
Dat heb ik op hoge kcals ook al :baard:

Met dit vet% kun je wel een aantal weken wegkomen zonder noemenswaardig spierverlies op deze kcals, mits je zwaar traint en je eiwitten hoog hebt zitten.

Met dit vet% kun je wel een aantal weken wegkomen zonder noemenswaardig spierverlies op deze kcals, mits je zwaar traint en je eiwitten hoog hebt zitten.
Eiwitten 180a 200gram, 4x per week redelijk zware gewichten :)
Dus zal het idd wel overleven, zodra de abs zichtbaar worden zal ik wel wat uppen

Gaat lekker maat :) 💪

Laatst bewerkt:
Poh vandaag was het serieus vechten tegen een binge. Op werk op kebap moeten kijken, thuis waren ze pizza aan het eten, ganse dag honger…
Overleefd door bijna een liter champignon soep te drinken. Maar Soit op lekker eten kijken vind ik toch maar niks tijdens een cut.

Poh vandaag was het serieus vechten tegen een binge. Op werk op kebap moeten kijken, thuis waren ze pizza aan het eten, ganse dag honger…
Overleefd door bijna een liter champignon soep te drinken. Maar Soit op lekker eten kijken vind ik toch maar niks tijdens een cut.
Goed gedaan :thumb:

Een goede BB motivational mbt cutten op youtube werkt altijd goed voor het moraal als ik het moeilijk heb.

Youtube staat er vol mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven