Fitness Seller

Gestopt contest log chrash 2023

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Voeding doelen gehaald vandaag.
IMG_0813.png

Morgen dagje Efteling en 2x uit eten, macro’s zullen dus niet echt kloppen en het word een beetje eye-ballen kwa kcals.
Planning morgen:
Ontbijt: musclemeat kant en klaar pakketje
Middag: Efteling pannekoek met spek
Avond: hamburger zonder friet
Voor het slapen: proteïne shake

Misschien te overhaast gelezen maar ben je nu aan het cutten of bulken. Ben benieuwd hoe ver je gaat.

Foto's van huidige shape (niet voor gevoelige magen)
Leeftijd, lengte, gewicht, BF% (indien geweten)
-34j, 1.85m, 115kg en hoog BF

Hoelang je al traint
-vanaf mijn 16de op en af

Trainingsmethode(s)
-4x per week bro split: rug, borst, benen, fullbody

Voorbereiding tot nu toe
-voornamelijk mcdonalds maar ook veel porto

Motivatie tot deelname
-afgelopen jaren met de corona tijdje niet getraind en echt enorm veel vet bij gekomen. Een deel is er al vanaf maar het schiet niet op. Ik wil een paar maanden streng voor mezelf zijn om terug een "redelijke" shape te bekomen. Ik zou graag deze contest 10kg afvallen zodat mijn oude broeken terug passen en zodat de stap naar een echt goed fysiek volgend jaar minder groot is.

Dieet:
-5u: mager mealprep bakje van musclemeat (400kcal)
-12u: wederom zo een microgolf bakje van musclemeat (400kcal)
-17u: stuk mager vlees, groenten en soep (400kcal)
-tussendoortjes: 2 scoops whey (xxl) een een zakje proteine chips
zo kom ik uit op een 2000kcal door de week, in het weekend eet ik 2500kcal (500kcal extra voor iets lekkers)

Foto's van huidige shape (niet voor gevoelige magen)
IMG_0776.jpeg

IMG_0777.jpeg
Wat me meer interesseert is de verdeling macro's en welke micro's je neemt.

De ene helft als 1 meal. Andere helft 2 uur later. Niks aan het handje
Wanneer je je Kcals eet maakt niet veel uit, het gaat om weekgem. ook je gewicht houd je bij afgelezen aan dagelijkse weging(onder zelfde omstandigheden. dus elke dag met zweetsokjes aan) en neem je het gem. ervan over 7 dagen.

Eiwitten wat laag, maar kcal doel wel gehaald. Morgen weer trainen en clean eten.
IMG_0819.png

IMG_0820.png

In, succes!

Kcals zijn gisteren toch 3000kcal geworden, vannacht per ongeluk 2 pinda repen op.

Training:
-flyes
-side raises
-cgbp machine
-bench 5x5
-nog 1of andere bench machine
-pushdowns

Je voedingsschema van gisteren was ook dusdanig moeilijk om verzadigd te raken en honger hebben is altijd kwestie van tijd dat je snaait. Zou in het vervolg wellicht iets meenemen op uitstapjes, flinke salade/kip bij om smiddags toch wat verzadiging te hebben en dan zul je zien dat de “drang” echt stuk minder is.

Groente en fruit zijn komende maanden je beste keus voor de beste resultaten, pizza kan ook maar met 2500 kcal pd is er weinig marge om dit te doen en zou je als optie dit kunnen overwegen om wekelijks 1x te doen voor zowel motivatie als je leptin te boosten.

Cheatmeals zijn voor progressie ook belangrijk zowel bulk/cut en niet alleen voor het sociale aspect/motivatie.

Honger is echt een mentaal spelletje
Ik zit op netto 1200 kcal per dag misschien minder zelfs nu

Na je geplande maaltijd geforceerd een halve liter bruiswater drinken en een kwartier wachten en je hebt geen honger meer

Ik heb bijv wel als ik 1 maaltijd eet dat ik dan kan blijven eten en dan moet ik dat niet doen

Je voedingsschema van gisteren was ook dusdanig moeilijk om verzadigd te raken en honger hebben is altijd kwestie van tijd dat je snaait. Zou in het vervolg wellicht iets meenemen op uitstapjes, flinke salade/kip bij om smiddags toch wat verzadiging te hebben en dan zul je zien dat de “drang” echt stuk minder is.

Groente en fruit zijn komende maanden je beste keus voor de beste resultaten, pizza kan ook maar met 2500 kcal pd is er weinig marge om dit te doen en zou je als optie dit kunnen overwegen om wekelijks 1x te doen voor zowel motivatie als je leptin te boosten.

Cheatmeals zijn voor progressie ook belangrijk zowel bulk/cut en niet alleen voor het sociale aspect/motivatie.
Cheatmeals zou ik alleen doen als je er mee om kan gaan. Daarmee bedoel ik: lukt het je om daarna het ritme weer op te pakken. Als ik ga cheaten is het einde zoek en ben ik helemaal uit m'n routine (misschien omdat ik een autist ben xD). In het ritme blijven maakt het 10x easier. Of een refeed, maar dan wel clean.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven