XXL Nutrition

Gestopt contest log chrash 2023

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
beetje laat maar ik ben IN.
succes man

Huh, vanaf 20u worden ze toch juist meteen opgeslagen als vet want je verbruikt ze niet meer?!
Ja klopt. Na 20u worden ze opgeslagen als vet en tellen de calorieen niet meer.

Steve Brule GIF by MOODMAN

@apfelstrudel gewoon bordje leeg eten vd kleine, die kcal tellen niet bij jou doordat die al bij de kleine bijzitten.

• Topic Starter Topic Starter
Als late kcals niet tellen ben ik nu ripped :)

Voeding vandaag:
IMG_0842.png

IMG_0840.png
IMG_0841.png

IMG_0824.jpeg

Door de lage kcal zweet ik een stuk minder, dat is echt fijn met dit weer.
De musclemeat maaltijden zijn steeds een andere, maar geef ik in mfp hetzelfde in vanwege dezelfde kcals

Je kunt die whey beter vervangen voor voedsel. Haal je meer verzadiging uit.

Maar easy goedkope eiwitten :), als ik echt honger begin te krijgen verander ik naar magere kwark, maar dat ben ik door de jaren heen echt beu geraakt.

10 flesjes 35€ en kijk de smaken; van alle soorten fruit en chocolade tot mouse, banane split en snickerdoodle of cookies aan toe. 10druppels op 500gr en de smaak is 10/10.

Kwark 1kg 1.79€ en voeg bovenstaand er aantoe en het smaakt nog beter dan lindahs kvarg 2,80€ / 500gr

10 flesjes 35€ en kijk de smaken; van alle soorten fruit en chocolade tot mouse, banane split en snickerdoodle of cookies aan toe. 10druppels op 500gr en de smaak is 10/10.
Heb ze van een ander merk maar dat maakt kwark en verwanten wel een heeeeel stuk lekkerder. Was toch altijd een maaltijd waar ik naar uitkeek tijdens het cutten.

Heb ze van een ander merk maar dat maakt kwark en verwanten wel een heeeeel stuk lekkerder. Was toch altijd een maaltijd waar ik naar uitkeek tijdens het cutten.
Yeah meerdere leveranciers maakt ze. Xxl is behoorlijk schaars hierin, maar cookie van xxl is dan wel weer een hele goede. Myprotein smaken zijn allemaal “apart” aangezien het meer engelse smaak gerelateerd is en dat proef je vooral bij alle chocolade varianten. Gymqueen heeft het meeste aanbod, maar lang niet allemaal zijn ze lekker dus is persoons afhankelijk.
Doe ze zelf in de havermout en soms in flesje water. Zelfs in koffie zwart kan je ze doen zonder de extra kcal heb je dan wel een lekkerdere koffie.

Peanut flavour drops in de rijst ❤️🐷

Yeah meerdere leveranciers maakt ze. Xxl is behoorlijk schaars hierin, maar cookie van xxl is dan wel weer een hele goede. Myprotein smaken zijn allemaal “apart” aangezien het meer engelse smaak gerelateerd is en dat proef je vooral bij alle chocolade varianten. Gymqueen heeft het meeste aanbod, maar lang niet allemaal zijn ze lekker dus is persoons afhankelijk.
Doe ze zelf in de havermout en soms in flesje water. Zelfs in koffie zwart kan je ze doen zonder de extra kcal heb je dan wel een lekkerdere koffie.

Heb ze van personalprotein, hebben ook echt een groot aanbod. Deed ze voordien ook af en toe in m’n havermout maar enkel die van myprotein waren eigenlijk lekker daar in. Drink m’n havermout momenteel dus hou ik de druppels achterwege.

Kan mij echt niet voorstellen dat die druppels lekker zijn op rijst? :o

Heb ze van personalprotein, hebben ook echt een groot aanbod. Deed ze voordien ook af en toe in m’n havermout maar enkel die van myprotein waren eigenlijk lekker daar in. Drink m’n havermout momenteel dus hou ik de druppels achterwege.

Kan mij echt niet voorstellen dat die druppels lekker zijn op rijst? :o
Crisis kcal dus drastische aanpak, maar doe er nu de normale pindakaas op indien ik me aardappel/kip prep meal niet eet. Klinkt vies, maar probeer het. Wel die knijp pindakaas dat werkt wat fijner.

Honger is echt een mentaal spelletje
Ik zit op netto 1200 kcal per dag misschien minder zelfs nu

Na je geplande maaltijd geforceerd een halve liter bruiswater drinken en een kwartier wachten en je hebt geen honger meer

Ik heb bijv wel als ik 1 maaltijd eet dat ik dan kan blijven eten en dan moet ik dat niet doen

Wilskracht kom je ver mee.

Heb een tijdje die van myprotein (of bulkpowders) gehad, die waren echt smerig :)

Training:
-leg extensions
-leg curls
-leg press
-seating calf raises
-curls SS pushdowns

Denken jullie dat 100kg lichaamsgewicht realistisch is eind contest? (Zonder vocht afdrijven enzo)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven