- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Meer als een kg per week mogelijk met deze kcal denk je?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer als een kg per week mogelijk met deze kcal denk je?
Ongetwijfeld, 15kg is zeer realistisch te behalen met jou huidige shape en dan kan je nog steeds wekelijks genieten van je frituur/pizza.Denken jullie dat 100kg lichaamsgewicht realistisch is eind contest? (Zonder vocht afdrijven enzo)
Ja Idd een paar broekmaten afvallen op dit gewicht kan echt niet zo moeilijk zijnOngetwijfeld, 15kg is zeer realistisch te behalen met jou huidige shape en dan kan je nog steeds wekelijks genieten van je frituur/pizza.
Meet voor de gein je navelomtrek, denk dat je over 3 maanden zeker andere broeken nodig hebt aangezien hier echt cms vanaf gaan.
Gewoon data bijhouden dus 2/3x per week nuchter gewicht noteren en op basis daarvan bijsturen.Meer als een kg per week mogelijk met deze kcal denk je?
Echt goed te doenTraining:
-leg extensions
-leg curls
-leg press
-seating calf raises
-curls SS pushdowns
Denken jullie dat 100kg lichaamsgewicht realistisch is eind contest? (Zonder vocht afdrijven enzo)

Vergeet je gezondheid niet, 15kg afvallen is je bloeddruk een stuk beter. Energie is hoger en je relatie mbt voeding zal verbeterd worden.Zou wel Nice zijn als het lukt, dan moet ik daarna nog maar 5a10Kg afvallen om een iets of wat deftig fysiek te hebben
En als je dan foto’s terug ziet, denk je van “jezus liep ik er zo bij”Vergeet je gezondheid niet, 15kg afvallen is je bloeddruk een stuk beter. Energie is hoger en je relatie mbt voeding zal verbeterd worden.
Komende 3 maanden kan echt “life changing” voor je zijn en je in shape brengen wat je daarna zelf op eigen kennis/kracht kunt perfectioneren naar eigen doelen/wensen.
Uit betrouwbare bronnen van het forum kan je gewoon claimen dat je ripped bent hoor!Als late kcals niet tellen ben ik nu ripped
Voeding vandaag:
![]()
![]()
![]()
![]()
Door de lage kcal zweet ik een stuk minder, dat is echt fijn met dit weer.
De musclemeat maaltijden zijn steeds een andere, maar geef ik in mfp hetzelfde in vanwege dezelfde kcals
Dat is echt iets dat ik deze cut niet ga eten haha. Verschrikkelijk spul.Maar easy goedkope eiwitten, als ik echt honger begin te krijgen verander ik naar magere kwark, maar dat ben ik door de jaren heen echt beu geraakt.
gewoon een schepje whey in je kwark en t wordt direct lekkerDat is echt iets dat ik deze cut niet ga eten haha. Verschrikkelijk spul.
Ik pleur die hazelnoot whey van xxl met beetje sucralose en wat pure chocolade druppels in een komgewoon een schepje whey in je kwark en t wordt direct lekker
Kan ik zo niet zeggen dan moet ik wel meer gegevens hebben.Meer als een kg per week mogelijk met deze kcal denk je?
Ik cut blijkbaar op een hele ouderwetse manier. Calorieën tellen, kijken wat de weegschaal zegt, enzovoort.Kan ik zo niet zeggen dan moet ik wel meer gegevens hebben.
inspanning naast het trainen, dus je werkende leven en thuis aka PAL
de schoonheid van voeding en daarmee de TEF
je huidige vet% je nuchtere gewicht na toilet bezoek (lege blaas)
netto gym time (dus de tijd dat je met gewicht bezig bent)
en dan je gewenste cut in %
Dit is hetzelfde enkel berekend vanuit wetenschappelijke benadering. En meten blijft weten. Dit geeft je enkel een voorsprong op je start omdat dit het meest waarschijnlijk is.Ik cut blijkbaar op een hele ouderwetse manier. Calorieën tellen, kijken wat de weegschaal zegt, enzovoort.
1e weken val je altijd best snel af, later op stagneert hetMeer als een kg per week mogelijk met deze kcal denk je?
Werkt is matig actief, zeker +10000 stappen op een werkdag met redelijk wat trappen.Kan ik zo niet zeggen dan moet ik wel meer gegevens hebben.
inspanning naast het trainen, dus je werkende leven en thuis aka PAL
de schoonheid van voeding en daarmee de TEF
je huidige vet% je nuchtere gewicht na toilet bezoek (lege blaas)
netto gym time (dus de tijd dat je met gewicht bezig bent)
en dan je gewenste cut in %