MuscleMeat

Gestopt contest log chrash 2023

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Pulled pork met groentenrijst van musclemeat is wel echt lekker
image.jpg

Gekke Hollanders
image.jpg

Prepperdeprep
IMG_0871.jpeg

IMG_0872.png

Laatst bewerkt:
Hemperella is Duits 😉

Werkt is matig actief, zeker +10000 stappen op een werkdag met redelijk wat trappen.
Vetpercentage weet ik niet, is ook te hoog om hier manueel met de calliper te meten.
Nuchter gewicht iets boven de 113kg
Gym Tijd 4xper week 45min
Voeding: iedere dag zeker minder dan 3000kcal, redelijk clean op wat zakjes protein chips en een pindanotenreep na
Met een schatting van 30% vet en een inspanning van 1,1 en een cut van 25% (energie balansfactor 0,75) kom ik uit op 2223 kcal per dag.
Je kan een verdeling maken van trainingsdagen en rustdagen maar is vaak niet nodig omdat dit enkel nog meer schommelingen geeft in het gewicht dag tot dag. Maar wil je dat wel dan is het trainingsdagen 2411 kcal en rustdagen 1972 kcal.

Met een schatting van 30% vet en een inspanning van 1,1 en een cut van 25% (energie balansfactor 0,75) kom ik uit op 2223 kcal per dag.
Je kan een verdeling maken van trainingsdagen en rustdagen maar is vaak niet nodig omdat dit enkel nog meer schommelingen geeft in het gewicht dag tot dag. Maar wil je dat wel dan is het trainingsdagen 2411 kcal en rustdagen 1972 kcal.
Thnx, dan ga ik toch nog een beetje zakken kwa kcal. Naar 2500 en m’n activiteit wat omhoog gooien

Ochtendgewicht vandaag:
IMG_0888.jpeg

Waar komt die Hemperella vandaan dan? Nooit gezien.

Dat het nergens naar smaakt verbaasd me niet helemaal. Staat op dat het vegan is. Is dat erwteneiwit of soja ofzo?

Mijn vrouw had die brownie variant meegenomen van de winkel. Ik ben niet echt kieskeurig maar zakje ligt in de vuilnisbak. Nog nooit zo iets smerigs gedronken
Straks een proeven, kan is Idd wel groot dat het smerig is want er zit veel erwten proteïne in zag ik juist

Als je zo doorgaat 👌🏻 zit een prima fysiek onder dat laagje zo te zien 💪🏼
Thnx, denk dat als de contest dubbel zo lang zou duren (en ik het ook zou volhouden) een best goed fysiek zou kunnen neerzetten.
Maar deze contest zal het vooral “een stuk minder dik worden” zijn. Als mijn schouder/waist ratio een pak verbeterd ben ik tevreden :)

Thnx, denk dat als de contest dubbel zo lang zou duren (en ik het ook zou volhouden) een best goed fysiek zou kunnen neerzetten.
Maar deze contest zal het vooral “een stuk minder dik worden” zijn. Als mijn schouder/waist ratio een pak verbeterd ben ik tevreden :)
wie zegt dat je moet stoppen dan?

Goede traps kerel, ik hou er van, train zelf traps 2 tot 3x per week. Zelfs samen met schouders. Je vet distributie is beter dan bij mij. Letterlijk alles zit bij mij rond m’n middel. Met een t-shirt aan valt het niet zo op, maar anders… Ik probeer nu naar 15% vet te komen, maar als een echte endomorph is het voor mij nooit gemakkelijk geweest om onder de 20% te komen. Toch gaat het niet slecht met een diepe cut. Ik heb alle suikers geschrapt en geen cravings meer. En mijn voordeel is dat ik niet zo snel spiermassa verlies. Succes, ik vind het leuk om je te volgen.

Goede traps kerel, ik hou er van, train zelf traps 2 tot 3x per week. Zelfs samen met schouders. Je vet distributie is beter dan bij mij. Letterlijk alles zit bij mij rond m’n middel. Met een t-shirt aan valt het niet zo op, maar anders… Ik probeer nu naar 15% vet te komen, maar als een echte endomorph is het voor mij nooit gemakkelijk geweest om onder de 20% te komen. Toch gaat het niet slecht met een diepe cut. Ik heb alle suikers geschrapt en geen cravings meer. En mijn voordeel is dat ik niet zo snel spiermassa verlies. Succes, ik vind het leuk om je te volgen.
Het valt toch altijd tegen wanneer je denkt dat iemand degene is die op haar profielfoto staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven