- Waardering
- 1.158
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kleine aanpassingen that's it. Heb ook nog een leven naast de gym

Met niets doen verbrand je ook al gauw 80 kcal per uur, bereken maar eens wat je BMR is.Edit: Heb cardio eruit gegooit en vervangen door piano spelen
Verbrand blijkbaar 100 kcal per uur met m'n gewicht
Laat binnenkort wel eens wat horen...
toch maar eens nakijken of die 100 kcal niet inclusief bmr is danMet niets doen verbrand je ook al gauw 80 kcal per uur, bereken maar eens wat je BMR is.

Wat speel je?Edit: Heb cardio eruit gegooit en vervangen door piano spelen
Verbrand blijkbaar 100 kcal per uur met m'n gewicht
Laat binnenkort wel eens wat horen...

Chopin, Kapustin, Joe Hisaishi. Maar heb ook Rachmaninoff en Liszt gespeeld.

Ik kon me inhouden. Zak was vol en 1.100 kcal aan chips betekend dat ik voor die dag maar 2.500 kcal heb. En daar had ik maandag al moeite mee..Slechts 400kcal aan chips, eenmaal ik daar aan begin gaat er minimum 1000kcal instaat er in ieder geval goed bij!

Dankje, ik doe m'n best. Meestal als ik op dit punt kwam at ik me in 6 weken weer naar 12%.
Xxl Nutrition.. dat is geen rommel..bodyenfit kan ik nog begrijpen

Ja man heb dit alleen als ik zo laag vetpercentage zit.. Zo kan ik op een dag dat ik 2.500 kcal eet gewoon 9-10% lijken en nu 6-7%..Ziet er verdomd goed uit man!
Jij ziet die changes in je fysiek zo snel doordat je op 6-7% staat nu of heb je dit ook op 12%? Merk zelf pas later de visuele verschillen.
thanks man
heb ik 1 of andere roid pun weer over het hoofd gezien?