Fitness Seller

Contest Log Contestlog Coolbuilder, from flabs to abs

• Topic Starter Topic Starter
Edit: Heb cardio eruit gegooit en vervangen door piano spelen
Verbrand blijkbaar 100 kcal per uur met m'n gewicht:D
Laat binnenkort wel eens wat horen...

Gisteren m´n kcal op 2.500 gehad. Vannacht werd ik gewekt door m´n honger en heb ik 400 kcal aan chips gegeten.
Omdat ik er gisteren ontzettend slecht uitzag had ik voorgenomen om vandaag toch maar 3.600 kcal te eten.
Dus vanmorgen een groot ontbijt gegeten met veel muesli en kwark en 3 uur later stond ik er zo bij:

dbb 4 juli.jpg

Heb me weer gek laten maken. Gelukkig is de dag nog niet over en kan ik er nog 3.000 kcal van maken :D
Morgen weer 2.100-2.400 oppakken

Slechts 400kcal aan chips, eenmaal ik daar aan begin gaat er minimum 1000kcal in:o staat er in ieder geval goed bij!

Gaat goed maat!

Wel veel rommel op je kast é

Ziet er verdomd goed uit man!
Jij ziet die changes in je fysiek zo snel doordat je op 6-7% staat nu of heb je dit ook op 12%? Merk zelf pas later de visuele verschillen.

Man, man...is this real life!

Slechts 400kcal aan chips, eenmaal ik daar aan begin gaat er minimum 1000kcal in:o staat er in ieder geval goed bij!
Ik kon me inhouden. Zak was vol en 1.100 kcal aan chips betekend dat ik voor die dag maar 2.500 kcal heb. En daar had ik maandag al moeite mee..
Dus wil niet een dag lijden om vervolgens niks af te vallen.. :D

Ziet er verdomd goed uit man!
Jij ziet die changes in je fysiek zo snel doordat je op 6-7% staat nu of heb je dit ook op 12%? Merk zelf pas later de visuele verschillen.
Ja man heb dit alleen als ik zo laag vetpercentage zit.. Zo kan ik op een dag dat ik 2.500 kcal eet gewoon 9-10% lijken en nu 6-7%..
Het kleine vet verlies wordt totaal teniet gedaan door het weinige glycogeen in de spieren.
Op 12% merk je het amper.. ik tenminste

Echt een ziek fysiek man!

Fysiek blijft absurd. Chips? Wat is dat, is voor mij zeker 3 jaar geleden, minstens :D.

Terug
Naar boven