MuscleMeat

Contest Log Contestlog Coolbuilder, from flabs to abs

• Topic Starter Topic Starter
Omdat ik zaterdag op vakantie ga doe ik morgen een iets langere workout.
Qua progressie zit ik nog steeds op het percentage van de laatste foto denk ik.
Dinsdag, woensdag en donderdag zijn niet gelopen als ik wilde. 3.5/4k kcal elke dag.
failling to prepare=preparing to fail :o:o
Weinig meals geprepped, maar zat ook met me hoofd bij tentamens en deadlines voor groepsopdrachten.

Ik plan nooit een workout vantevoren, de laatste tijd in ieder geval niet meer.
maar morgen gaat worden:
SCHOUDERS
Dumbbell shoulder press

5 sets

Front raises
3 sets

Side raises
4 sets

Bent over lateral raises
3 sets

Shrugs
5 sets

BORST
Incline dumbbell flyes

4 sets

Dumbbell flyes
4 sets

Cable flyes
4 sets

Triceps
Cable pushdowns
4 sets

Skull crushers
4 sets

Benen
Squats

10 sets

Leg extensions
3 sets

Seated calf raises
5 sets

58 Sets.

Ik kijk er een beetje tegen op. Maar alleen zo kan ik mezelf de rust gunnen op vakantie. Ik probeer het binnen 2 a 2.5 uur te doen...
Tussendoor in ieder geval even shake en wat havermout repen naar binnen werken...

beforeafter jul.jpg

15 juli wil ik toch nog wat agressiever verder cutten.
Stel ik zit nu op 6,5% en ik gain 1% bodyfat in weekje vakantie dan zit ik 15 juli op 7,5%.
30 juli wil ik toch wel 5.5% zijn met 2 dagen tijd om op onderhoud te eten.
Dus 16 t/m 28 juli kijken of ik 2% eraf kan krijgen. 9350 *2=18700
18700 / 13 = 1.438 kcal tekort per dag:o

3.600 onderhoud + 500 kcal cardio - 1450 kcal = 2.650 gemiddeld

Ik dacht aan 5 low en 2 high
2200 kcal low
3775 kcal high
= 2.650 kcal gemiddeld

Straks maar kijken hoe het uitpakt:D

Niet bang om kracht, massa, motivatie ect ect te verliezen als je zo diet gaat cutten als je al zo laag staat?

Niet bang om kracht, massa, motivatie ect ect te verliezen als je zo diet gaat cutten als je al zo laag staat?
Jawel, vooral massa en kracht...maar ik wil gewoon echt een keer droog worden...Ik ga na de vakantie wel dagelijks m'n gewicht bijhouden en wil toch niet meer dan 4kg inleveren voor 2%.. Toen ik begon met cutten wou ik zo droog worden als Helmut Strebl:rolleyes:

Lekker bezig man!
Hoeveel tijd zit er tussen die foto's??

Lekker bezig man!
Hoeveel tijd zit er tussen die foto's??
thanks man. 9 weken en 1 dag..
Had mezelf echt laten gaan en dat zie je in foto 1. Dat is het nadeel van droog zijn voor mij.
Eetlust gaat 10x terwijl ik meer voedsel ga eten met veel volume vs kcal.
Heb al ontzettend vaak gehad dat ik me niet in kan houden en in 4-6 weken vreet van 7% naar 12-13%.

Blijf me toch verbazen dat je zo gort droog bent in 9 weken:p weet dat je stevig cut maar gaat echt vlug zo!
Houd je een beetje in op vakantie maar vergeet niet te genieten.

Holy shit, je hebt echt een topfysiek. Streef voor mij!

Doe je aan muscle worship?

Blijf me toch verbazen dat je zo gort droog bent in 9 weken:p weet dat je stevig cut maar gaat echt vlug zo!
Houd je een beetje in op vakantie maar vergeet niet te genieten.
Voor me gevoel gaat het veel te traag en heb ik sowiezo 2 weken verspilt.. maar misschien is achteraf dat gecheat van te laatste tijd alleen maar positief. Ik probeer me in te houden:D:D
Holy shit, je hebt echt een topfysiek. Streef voor mij!

Doe je aan muscle worship?
Kerel je bent echt fucking grappig.
Eerst vragen, ben je gay, jij verwacht ik zeg nee en dan je bericht bewerken naar ben je natty.
Best wel sneu hoeveel mensen bezig kunnen zijn met het feit of iemand anders iets gebruikt;)

Voor me gevoel gaat het veel te traag en heb ik sowiezo 2 weken verspilt.. maar misschien is achteraf dat gecheat van te laatste tijd alleen maar positief. Ik probeer me in te houden:D:D

Eerst vragen, ben je gay, jij verwacht ik zeg nee en dan je bericht bewerken naar ben je natty.
Best wel sneu hoeveel mensen bezig kunnen zijn met het feit of iemand anders iets gebruikt;)

Volg je hier niet, geef je een compliment en dan dit? Lees even terug, ik heb niets veranderd. Rffnkc heeft mijn post geciteerd en dat veranderd. En ja ik ben nieuwschierig naar je gebruik. Als je daar geen uitspraken over Wilt doen is dar verder prima. Ik ben kwa dat soort dingen Open, zie het niet als een taboe. Fijne nacht verder!

Lees even terug, ik heb niets veranderd. Rffnkc heeft mijn post geciteerd en dat veranderd.

:roflol:

Was een grapje van de forumleiding. Omdat jij die post had gerapporteerd omdat je de vraag vervelend vond @CoolBuilder dachten we, we maken er wel iets anders van, en toen hebben we op heel het forum het woord 'natty' automatisch vervangen door 'gay'. Dus dat was op heel het forum zo, niet alleen in de post van @Saik

:roflol:

Was een grapje van de forumleiding. Omdat jij die post had gerapporteerd omdat je de vraag vervelend vond @CoolBuilder dachten we, we maken er wel iets anders van, en toen hebben we op heel het forum het woord 'natty' automatisch vervangen door 'gay'. Dus dat was op heel het forum zo, niet alleen in de post van @Saik

Mislukt grapje...

goed fysiek.
Veel plezier op vakantie

Volg je hier niet, geef je een compliment en dan dit? Lees even terug, ik heb niets veranderd. Rffnkc heeft mijn post geciteerd en dat veranderd. En ja ik ben nieuwschierig naar je gebruik. Als je daar geen uitspraken over Wilt doen is dar verder prima. Ik ben kwa dat soort dingen Open, zie het niet als een taboe. Fijne nacht verder!
Ik zag wel dat 1 van jullie aan het trollen was. Was gewoon een beetje op m'n hoede want die hele natty discussie kan zo'n topic echt verneuken:D Maar ik krijg de laatste tijd ook veel dingen te horen als: "dat is vast niet alleen door het sporten he?" "Gebruik jij anabolen?" "Doe je dat zonder verboden middelen?". En dan door verschillende mensen die het echt menen. Ik ben een keer pissed geworden en heb toen snel terug gevraagd: "nu wil ik jou eerst wat vragen. Neem jij je vrouw graag in de kont, zo ja hoe vaak per week?" En dan lachen ze keihard lichtelijk ongemakkelijk maar dan snappen ze wel wat ik bedoel:p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven