Fitness Seller

Contest Log Contestlog Coolbuilder, from flabs to abs

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Was een grapje van de forumleiding. Omdat jij die post had gerapporteerd omdat je de vraag vervelend vond @CoolBuilder dachten we, we maken er wel iets anders van, en toen hebben we op heel het forum het woord 'natty' automatisch vervangen door 'gay'. Dus dat was op heel het forum zo, niet alleen in de post van @Saik
Haha dacht al wel dat je in het complot zat. Trapte er niet in:roflol:

Dit bedoel ik met vocht vasthouden en laag vet. Ik zit werkelijk op 6.5-7 ongeveer maar na veel "minder clean" voedsel en veel kcal zie ik er zo uit. 9-10
Screenshot_20170709-210316.png

Ik zag wel dat 1 van jullie aan het trollen was. Was gewoon een beetje op m'n hoede want die hele natty discussie kan zo'n topic echt verneuken:D Maar ik krijg de laatste tijd ook veel dingen te horen als: "dat is vast niet alleen door het sporten he?" "Gebruik jij anabolen?" "Doe je dat zonder verboden middelen?". En dan door verschillende mensen die het echt menen. Ik ben een keer pissed geworden en heb toen snel terug gevraagd: "nu wil ik jou eerst wat vragen. Neem jij je vrouw graag in de kont, zo ja hoe vaak per week?" En dan lachen ze keihard lichtelijk ongemakkelijk maar dan snappen ze wel wat ik bedoel:p

Slechte ervaringen mee gehad, dus voor mij is het geen ingang meer. Wel af en toe een vingertje erin duwen, maar daar blijft het bij.

Ik had al in de gaten dat je het niet prettig vond, dus hield er ook meteen mee op. Had het grapje zelf ook niet door:) sorry voor de vervuiling van je log!

Gaat hard bro. Respect.

In 4 pics.

Screenshot_20170712-195938.jpg

Dit is na middagje zonnen.. heb eergisteren 4.500-4.700 kcal uiteindelijk gegeten. Gisteren ook maar met 520 kcal aan cardio. En zit nu al op 3.300 en moet nog avondeten.. Sangria's, wodka, whisky, rum , cola light.. all inclusive onbeperkt.. gelukkig kan ik me inhouden...:D

Nice, geniet ervan!

Je fysiek blijft echt mega (no homo;)); niet normaal hoe je dat voor elkaar krijgt.

Nette shape man, maar hoe de f**k track je je voeding op vakantie? Heb je een weegschaal bij?

Terug
Naar boven