XXL Nutrition

Contest Log Contestlog Coolbuilder, from flabs to abs

Bezoekers in dit topic

Holy shit wat ziek dit!

Zag ik er na allerlei gevreet op vakantie maar zo uit:roflol:
 
Nice, geniet ervan!

Je fysiek blijft echt mega (no homo;)); niet normaal hoe je dat voor elkaar krijgt.
Dankje man.. veel autistische trekjes en een halve eating disorder en je komt er wel:roflol:
 
Nette shape man, maar hoe de fuck track je je voeding op vakantie? Heb je een weegschaal bij?
Schatten.. Ik track al 3 jaar lang bijna dagelijks mn voeding met myfitnesspall dus weet zo'n beetje wel wat waar in zit. Maar kan ook zijn dat ik 10% te laag of hoog inschat maar meer denk ik ook niet.. Geeft mij een gevoel van rust dat ik ongeveer weet wat ik binnen krijg:D
 
Schatten.. Ik track al 3 jaar lang bijna dagelijks mn voeding met myfitnesspall dus weet zo'n beetje wel wat waar in zit. Maar kan ook zijn dat ik 10% te laag of hoog inschat maar meer denk ik ook niet.. Geeft mij een gevoel van rust dat ik ongeveer weet wat ik binnen krijg:D

Ik probeer het de eerste dagen ook nog beetje te schatten maar daarna kijk ik niet meer zo nauw:p
 
Dit zou ongeveer 150 gram gekookte rijst (met groentes zijn) 250 kcal
125 gram beeflap (met groentes gebakken in olie) 200 kcal
Dit zou ik op 450 kcal schatten.

Heb er gisteren hiervan 4 op trouwens.. 1.800 kcal avondeten:D

Screenshot_20170713-120520.png
 
Holy shit wat ziek dit!

Zag ik er na allerlei gevreet op vakantie maar zo uit:roflol:
Dankje maat. Altijd een buffer creeëren. Procent of 2 beneden je doel voor wat je er goed uit eruit vind zien en vreten maar. Beetje trainen en je profiteert ook nog van wat rebound gains..
 
Dat jij zo clean kan eten op vakantie, niets lekkers gepakt?
 
Ik probeer het de eerste dagen ook nog beetje te schatten maar daarna kijk ik niet meer zo nauw:p
Als ik niet mee deed met deze contest zou ik dat ook zo gedaan hebben:roflol:
 
Dat jij zo clean kan eten op vakantie, niets lekkers gepakt?
Jawel ontzettend veel.. Had dat allemaal in dat dagverhaal van instagram gezet maar kan het niet meer terug halen. Heel veel croissants, donuts, mocca taartjes, pizza, friet, churro's, plakken kalkoenfilet etc. Als je 3 keer per dag eet en je eet 4.500 kcal dan mag je flink eten. Wat ik veel doe is: 10 plakjes kalkoenfilet eten =25 gram eiwit en 115 kcal en daarna gewoon de rest vreten zonder op te letten of er eiwit in zit. Eerste dag ging ik helemaal opletten op de eiwitten en als er dan alleen varkensvlees is dan zit je te snel aan die 1.500 kcal doordat het vlees zo vet is.. Is verder echt aan te raden dit hotel/resort. 695 pp voor 8 dagen, all inclusive, voedsel voor Spaanse begrippen is echt super. Zelfs beter dan Turkije waar ik 2 jaar terug was.
 
Wat is je insta.
 
Welk resort is dat dan?
 
Jawel ontzettend veel.. Had dat allemaal in dat dagverhaal van instagram gezet maar kan het niet meer terug halen. Heel veel croissants, donuts, mocca taartjes, pizza, friet, churro's, plakken kalkoenfilet etc. Als je 3 keer per dag eet en je eet 4.500 kcal dan mag je flink eten. Wat ik veel doe is: 10 plakjes kalkoenfilet eten =25 gram eiwit en 115 kcal en daarna gewoon de rest vreten zonder op te letten of er eiwit in zit. Eerste dag ging ik helemaal opletten op de eiwitten en als er dan alleen varkensvlees is dan zit je te snel aan die 1.500 kcal doordat het vlees zo vet is.. Is verder echt aan te raden dit hotel/resort. 695 pp voor 8 dagen, all inclusive, voedsel voor Spaanse begrippen is echt super. Zelfs beter dan Turkije waar ik 2 jaar terug was.
Ik reken het goed:marvin:


:roflol:
 
Deze man zit rustig op de CA te genieten en komt volgens mij ook nog is op z'n dooie gemak in aanmerking voor de #1 positie @ contest :roflol: Respect man, fysiek is hard.
 
Geniet er van maat.
 
Deze man zit rustig op de CA te genieten en komt volgens mij ook nog is op z'n dooie gemak in aanmerking voor de #1 positie @ contest :roflol: Respect man, fysiek is hard.
Dit dus!:roflol:
 
Sickening wat een fysiek man. Volg je ook op instagram nu.

Veel mirin people daar op vakantie?:eyebrow:
 
Back
Naar boven