Fitness Seller

Contest Log Contestlog Coolbuilder, from flabs to abs

Bezoekers in dit topic

Sickening wat een fysiek man. Volg je ook op instagram nu.

Veel mirin people daar op vakantie?:eyebrow:

'Mirin' is zowat het meest irritante woord ooit, voor mij dan toch :fire: Geen idee waarom ik het zo dwaas vind...

Verder idd een super fysiek, zal wel wat blikken krijgen daar op vakantie!
 
Hoe oud ben je eigenlijk?
 
Sickening wat een fysiek man. Volg je ook op instagram nu.

Veel mirin people daar op vakantie?:eyebrow:
Dankje voor het volgen man:D
soms wel. In de Spaanse gym zag ik wel steeds groepje gasten sneaky kijken en roddelen.. Ving iets op wat klonk als dianabol:roflol:

Werd alleen gek van de verkopers die mij Rambo noemen en complimenten geven op de hoop wat te verkopen
 
'Mirin' is zowat het meest irritante woord ooit, voor mij dan toch :fire: Geen idee waarom ik het zo dwaas vind...

Verder idd een super fysiek, zal wel wat blikken krijgen daar op vakantie!
Mag je Zyzz niet? :mad:
Dankje. Ja afentoe. Grappige vind ik nog wel als ik langs een stel loop en jongen begint te roddelen over mij tegen z'n vriendin. Kan niet met zekerheid zeggen hoe vaak het voor kwam maar 1 keer sws omdat ik gewoon Nederlands opving terwijl ze niet wisten dat ik Nederlands was.(neem ik aan) En dat bedoel ik niet arrogant.
 
Heb het strenge dieet vandaag weer opgepakt. Vanmorgen al 300 kcal verbrand. Doel is 2500 kcal -300 = 2200 kcal voor vandaag..

Heb naar schatting vorige week zaterdag tot en met gister 7.700 kcal extra gegeten. Dat komt omgeveer overeen met hoe ik er nu uitzie. Het enige verschil is dat mn benen wel droger en groter lijken. Heel vreemd maar de teardrops zijn beter zichtbaar. Merkte ook pas dat ik na 3-4 dagen flink boven onderhoud eten echt de droogheid zag afnemen. Misschien was ik zo depleted dat dat gewoon echt 4 dagen +800 kcal nodig heeft om te loaden..

Had btw vrijdag maar schatting 5.800 kcal op. Gekke was dat ik nog steeds flinke trek had.. :mad:
 
20170714_100658.jpg
20170714_102137.jpg
20170714_103804.jpg

IMG_20170714_161000_864.jpg
IMG_20170714_161005_335.jpg
 
20170714_200857.jpg
20170714_203104.jpg
20170714_204555.jpg

Dat was vrijdag m'n voeding. Ik schatte het op ongeveer 5.800 kcal. Rest van de week even clean gegeten op ongeveer 4.500-4.700 en dsgje 5.100 en 5.400. Ook voor het eerst in m'n leven het gevoel gevoelt van flink aangeschoten/dronken zijn. Op het moment is het fijn maar daarna is de nacht een hel qua zweten en draaien..;) Volgende morgen meteen spieren voelen. Denken, "zit het er nog..":D
 

Dat was vrijdag m'n voeding. Ik schatte het op ongeveer 5.800 kcal. Rest van de week even clean gegeten op ongeveer 4.500-4.700 en dsgje 5.100 en 5.400. Ook voor het eerst in m'n leven het gevoel gevoelt van flink aangeschoten/dronken zijn. Op het moment is het fijn maar daarna is de nacht een hel qua zweten en draaien..;) Volgende morgen meteen spieren voelen. Denken, "zit het er nog..":D
Vandaar dat ik altijd een vet varken word op vakantie...ik eet het dubbele:roflol:
 
Ik ben nog nooit op vakantie geweest met all inclisive maar ik ben ook bang dat ik dan wel dagelijks 8 t0t 10 kcal hit.

Had ff op internet gekeken naar Costa calma en ijs en alles zit erbij in ja. Wat een vreet vakantie :D

Heb je trouwens nog podium plannen met je fysiek?
 
Vandaar dat ik altijd een vet varken word op vakantie...ik eet het dubbele:roflol:
Haha als je helemaal niet de kcal schat snap ik dat wel. Of je laat je bewust gaan:D:D
Ik zou het ook kunnen. Maar dan denk ik eraan dat 10k boven behoefte een week of meer aan dieeten gaat kosten +spierverlies en dat vind ik het niet waard:o
 
Ik ben nog nooit op vakantie geweest met all inclisive maar ik ben ook bang dat ik dan wel dagelijks 8 t0t 10 kcal hit.

Had ff op internet gekeken naar Costa calma en ijs en alles zit erbij in ja. Wat een vreet vakantie :D

Heb je trouwens nog podium plannen met je fysiek?

Dat red je makkelijk als je er niet oplet. ;)
Ja bijna alles zit bij all inclusief in. Tequilla, honing ruming, whisky, wodka, bananen/peach/appel/koffie likeur, aantal bieren.
Altijd meloen. Elke ochtend bacon, ei op verschillende manieren bereidt. Stiekem zijn we van binnen allemaal obese van binnen:D
Heb geen podium plannen. Als ik het zou doen dan is het uit overwegingen die m'n commerciele activiteiten kunnen ondersteunen/versterken.
Maar voor nu zou het doelloos zijn. Het kost alleen maar geld, competen...
 
Haha als je helemaal niet de kcal schat snap ik dat wel. Of je laat je bewust gaan:D:D
Ik zou het ook kunnen. Maar dan denk ik eraan dat 10k boven behoefte een week of meer aan dieeten gaat kosten +spierverlies en dat vind ik het niet waard:o
Ik kan blijkbaar niet zo goed schatten:roflol:
 
Zoals claimen dat je natty bent en supplementen promoten?:rolleyes: Tegen vergoeding uiteraard.
Je hebt me door:mad: jk
Of gewoon eiwit verkopen, spiken met methyl tren en dan als het product bekend is snel het stofje eruit halen..
 
Back
Naar boven