Fitness Seller

Contest Log Contestlog Coolbuilder, from flabs to abs

Bezoekers in dit topic

Ik kan blijkbaar niet zo goed schatten:roflol:
Is wel zonde man.. Dan heb je net zitten cutten en dan vreet je zoveel dat je de helft van je cut voor niks gedaan hebt. Daarboven op ook nog moeite doen om het weer vet te verliezen waarna je nog extra spierverliest.
 
Zondag: 2350 kcal
Maandag: 2950 kcal
Dinsdag: gaat 3300 kcal worden
Woensdag: doel : 2200 kcal
Donderdag: doel : 2000 kcal
Vrijdag: doel : 3700 kcal BBQ

Lag net bij een meertje en iemand wees me erop dat de graten erdoor heen komen. Blijkbaar komt de serratus er duidelijker doorheen dus zo motiveerd weer:D
 
Is wel zonde man.. Dan heb je net zitten cutten en dan vreet je zoveel dat je de helft van je cut voor niks gedaan hebt. Daarboven op ook nog moeite doen om het weer vet te verliezen waarna je nog extra spierverliest.
True, true...maar heb dat niet eens echt door. Ik heb dan nog het idee dat ik me in heb gehouden:roflol:

Zondag: 2350 kcal
Maandag: 2950 kcal
Dinsdag: gaat 3300 kcal worden
Woensdag: doel : 2200 kcal
Donderdag: doel : 2000 kcal
Vrijdag: doel : 3700 kcal BBQ

Lag net bij een meertje en iemand wees me erop dat de graten erdoor heen komen. Blijkbaar komt de serratus er duidelijker doorheen dus zo motiveerd weer:D
Mooie plannen! Wanneer wil je foto's maken eigenlijk?

Volgens mij kun jij nog winnen al stuur je een foto van je laatste dag vakantie:o
 
True, true...maar heb dat niet eens echt door. Ik heb dan nog het idee dat ik me in heb gehouden:roflol:

Mooie plannen! Wanneer wil je foto's maken eigenlijk?

Volgens mij kun jij nog winnen al stuur je een foto van je laatste dag vakantie:o

Haha hoop het. Heb minimaal toch wel een week nodig om de vet gains eraf te cutten.
Ik denk rond de 28e of 29e als het dan nog kan.
Wil zoveel mogelijk vet afvallen maar met nog wel een goede carb up van een paar dagen..
 
Vond trouwens een foto van 4 juli sochtends.. De dag na een 2.200 of 2.500 dag(kan me zo niet herinneren)
Jullie zien altijd de goede foto's maar dit is ontzettend flat.
Zo kun je zien hoeveel vocht je verliest door een low dag. Daarom is het ook zo'n mindgame, het cutten:
flatt.jpg
 
Wow ik zie dat ik al 41 volgers heb..Zie nu pas dat dat dar bovenin staat ;)
Update foto van na rug en biceps. Aardig last gehad van m'n TRICEPS tijdens de lat pull downs, nautilus machine(dorian) en de seated cable rows. Denk nog wat doms van chest en triceps van gisteren..
Het doel voor vandaag was 2.200 kcal. Kom zo toch wel op 2.800 kcal uit:o Achja.
Wel weer aardig flat nu. Morgen gaat nog leuk worden, 2.000 kcal.
Net even foto's genomen. Nu ik de foto's zie ben ik opgelucht dat het weekje vakantie toch niet zoveel schade gedaan heeft.
Maar kan ook het licht zijn:D
19 juli 1.jpg
19 juli 2.jpg
 
Wow ik zie dat ik al 41 volgers heb..Zie nu pas dat dat dar bovenin staat ;)
Update foto van na rug en biceps. Aardig last gehad van m'n TRICEPS tijdens de lat pull downs, nautilus machine(dorian) en de seated cable rows. Denk nog wat doms van chest en triceps van gisteren..
Het doel voor vandaag was 2.200 kcal. Kom zo toch wel op 2.800 kcal uit:o Achja.
Wel weer aardig flat nu. Morgen gaat nog leuk worden, 2.000 kcal.
Net even foto's genomen. Nu ik de foto's zie ben ik opgelucht dat het weekje vakantie toch niet zoveel schade gedaan heeft.
Maar kan ook het licht zijn:D
Ik ben ook op zoek naar zulk 'licht'...:o
 
Wow ik zie dat ik al 41 volgers heb..Zie nu pas dat dat dar bovenin staat ;)
Update foto van na rug en biceps. Aardig last gehad van m'n TRICEPS tijdens de lat pull downs, nautilus machine(dorian) en de seated cable rows. Denk nog wat doms van chest en triceps van gisteren..
Het doel voor vandaag was 2.200 kcal. Kom zo toch wel op 2.800 kcal uit:o Achja.
Wel weer aardig flat nu. Morgen gaat nog leuk worden, 2.000 kcal.
Net even foto's genomen. Nu ik de foto's zie ben ik opgelucht dat het weekje vakantie toch niet zoveel schade gedaan heeft.
Maar kan ook het licht zijn:D
Netjes man, dan zou ik in dit licht je pics maken!
 
Ik zie je pun wel.
:D
Maar wel serieus dit licht wel op m'n kamer..
Ik dacht aan spots met een klem en gewone stekker ipv inbouw voor die half natty lighting

Het wordt nog een uitdaging om je foto's en belichting af te stellen, naar je wens :)

Misschien niet gepast om deze vraag hier te stellen maar er lezen genoeg mensen mee die miss een antwoord weet. Hoeveel zou een professionele shoot kosten bij een fotograaf die hier ervaring in heeft? En wat mag je daar dan van verwachten qua aantal foto's en afdrukken?
 
Het wordt nog een uitdaging om je foto's en belichting af te stellen, naar je wens :)

Misschien niet gepast om deze vraag hier te stellen maar er lezen genoeg mensen mee die miss een antwoord weet. Hoeveel zou een professionele shoot kosten bij een fotograaf die hier ervaring in heeft? En wat mag je daar dan van verwachten qua aantal foto's en afdrukken?

Ja dat wel. En belichting is sowiezo de helft:rolleyes:

In 2015 heb ik een keer een fotoshoot gedaan betaald door de toenmalige compagnon van Badassgymwear. Ik wist dlnog dat hij er 75 euro voor neer moest tellen. Er werd stuk of 100 fotos gemaakt en achteraf mocht ik er 50 uitzoeken die hij een finishing touch gaf. Guy Croissiaux was dit. Heel chil was dat hij ook aangaf of je iets anders moest staan of posen. Poseren voor de spiegel is easy. Maar als je jezelf niet ziet dan is dat een heel andere verhaal
 
75euro valt nog mee, er zijn erbij die vragen tussen de 150-300 euro.
 
Meeste BEGINNEN bij 150 euro.
 
Ontzettend prijzig...je moet het er maar voor over hebben

Er is natuurlijk wel een verschil tussen een shoot voor een wedstrijd op DBB of een shoot vlak voor je een echte contest draait op locatie o.i.d. Als je maanden of jaren bezig bent om je beste fysiek ooit neer te zetten dan ben je ook wel bereid om naast al dat geld voor mg's en iu's nog een paar 100,00 neer te leggen voor een toffe shoot waar je op terug kunt kijken voor de rest van je leven.
 
Er is natuurlijk wel een verschil tussen een shoot voor een wedstrijd op DBB of een shoot vlak voor je een echte contest draait op locatie o.i.d. Als je maanden of jaren bezig bent om je beste fysiek ooit neer te zetten dan ben je ook wel bereid om naast al dat geld voor mg's en iu's nog een paar 100,00 neer te leggen voor een toffe shoot waar je op terug kunt kijken voor de rest van je leven.
Wat ik dus al eerder zei; je moet het er maar voor over hebben! :D

Los daarvan. Guy Croissiaux is een zeer professionele fotograaf die tig keer de wereld over vliegt voor shoots.
Hij liet me toendertijd foto's zien van ene Attila Toth en andere modellen.
Kan hem echt aanraden voor die 75 eurootjes. Moet je wel op tijd een bericht doen om te kijken of hij dan in NL is..
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dit is m'n shape nu. Vandaag is de inname qua kcal 2.400 dus ik ben aardig flat.
Ik ga geen moeite doen om goed licht te vinden maar in dit licht moet je ook wel kunnen zien hoe ver ik ben ;)
Zijn 2 snapshots:

23 juli snapshots.jpg

De foto's voor de inzending maak ik waarschijnlijk de 29e of de 30e:D
 
goede armen man !

yes jelly
 
Back
Naar boven