AndroidHealthClinic

Contest Log Contestlog Coolbuilder, from flabs to abs

I know.. Marvin kan ik nog on lachen. Dit daarentegen
Screenshot_20170724-152807.jpg
:roflol::roflol:

Heel mooi fysiek kerel. Goede verhoudingen en symmetrie.

Gaat lekker man, petje af!

Ik heb niet het hele topic gelezen, maar wanneer ga je het podium op?

• Topic Starter Topic Starter
Hij deed al 1 wedstrijd maar de ervaring viel tegen.

Miss wil hij nog effe samenvatten waarom precies...

Gaat erom dat competen voor mij niet:
Gespierd lichaam -> dus competen.
Met simpelweg competen kan je weinig. Het kost je bakken met geld.
Voor mij:
Eigen bedrijf beginnen/ imago opbouwen -> welke tools gebruik je hiervoor/hoe promoten? -> competen -> fitness model worden
Eigen bedrijf beginnen/ imago opbouwen -> fitness model worden -> welke tools gebruik je hiervoor/hoe promoten? -> competen

Welke personen verdienen er nou echt geld in de bodybuilding wereld? De mensen met commerciële activiteiten ernaast(die gebruiken het ter promotie(denk aan Jeff Seid)) en de top 10 misschien die het prijzengeld EN uit commerciële activiteiten krijgen.(Phil Heath)

Edit: Jeff Seid krijgt prijzengeld maar dat is natuurlijk relatief weinig in verhouding met de opbrengsten uit commerciële activiteiten.

Gaat erom dat competen voor mij niet:
Gespierd lichaam -> dus competen.
Met simpelweg competen kan je weinig. Het kost je bakken met geld.
Voor mij:
Eigen bedrijf beginnen/ imago opbouwen -> welke tools gebruik je hiervoor/hoe promoten? -> competen -> fitness model worden
Eigen bedrijf beginnen/ imago opbouwen -> fitness model worden -> welke tools gebruik je hiervoor/hoe promoten? -> competen

Welke personen verdienen er nou echt geld in de bodybuilding wereld? De mensen met commerciële activiteiten ernaast(die gebruiken het ter promotie(denk aan Jeff Seid)) en de top 10 misschien die het prijzengeld EN uit commerciële activiteiten krijgen.(Phil Heath)

Edit: Jeff Seid krijgt prijzengeld maar dat is natuurlijk relatief weinig in verhouding met de opbrengsten uit commerciële activiteiten.
Je hebt om te beginnen al een ziek aantal volger op IG in redelijk korte tijd!

Als ik nog geen concreet plan heb met wat ik wil dan ga ik er ook niet zoveel geld in pompen.

Je hebt om te beginnen al een ziek aantal volger op IG in redelijk korte tijd!
Daar pluk ik ook de vruchten van. Op het hoogtepunt maakte ik 3 voedingsschema's per week voor 15-20 euro door dm's via instagram.
Alleen dat is nu wat minder doordat bepaalde services zoals instagress opgeheven zijn voor Instagram.
:mad::mad:
Als je bekend bent met instagress weet je hoe dat kan zorgen voor volgers en interactiviteit met je doelgroep.

Ben op het moment druk met van alles en nog wat maar ik wil daarna toch minimaal voor 30k volgers gaan:D

Wat betaal je daar nou voor om volgers te kopen op instagram?

Als je denkt dat niemand dat doet. Grootste hierin is iemand als Zac Aynsley.
Die zit nu op 481k. Part of the game. Betekend niet dat je van 300 volgers naar 10k moet boosten.:roflol:
Eerder van 6k naar 10k

Ik weet dat veel mensen het doen, maar wat is jou doel ervan om sponsors te krijgen ofwat?

Ik weet dat veel mensen het doen, maar wat is jou doel ervan om sponsors te krijgen ofwat?
Het straalt consistentie uit.
Stel, 20% van de mensen extra gaan over tot aankoop van je voedingsschema doordat ze je gaan zien als betere bron omdat je in plaats van 6k volgers 10.5k volgers hebt.

Je bent al aardig goed bezig en je verkoop 5 voedingsschema's per week voor 20 euro. Per 4 weken zijn je inkomsten 400 maar door de extra volgers 480 euro. En hoeveel heb je daarvoor moeten besteden? 4.5 x 1.50 euro.. Buiten dit gaan ook meer mensen je volgen. Wat ik merk is dat ik dagelijks veel meer (echte!) volgers erbij krijg doordat zij eerder denken. "Hij heeft zoveel volgers, dan moet z'n content wel goed zijn" of kijken ze sws al positiever tegen je content aan.

Terug
Naar boven