- Waardering
- 1.838
- Lengte
- 1m69
- Vetpercentage
- 12%
I know.. Marvin kan ik nog on lachen. Dit daarentegen![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know.. Marvin kan ik nog on lachen. Dit daarentegen![]()

Bruh dankje.. hoe vaak jij wel niet natty/natural zegtIk zie jou nog wel naar de slager gaan om vervolgens te vragen of "die kipfilet daar" natty is..
Ik vermoed gewoon van nietIk heb niet het hele topic gelezen, maar wanneer ga je het podium op?
Hij deed al 1 wedstrijd maar de ervaring viel tegen.
Heel mooi fysiek kerel. Goede verhoudingen en symmetrie.
THanks

Hij deed al 1 wedstrijd maar de ervaring viel tegen.
Miss wil hij nog effe samenvatten waarom precies...
Je hebt om te beginnen al een ziek aantal volger op IG in redelijk korte tijd!Gaat erom dat competen voor mij niet:
Gespierd lichaam -> dus competen.
Met simpelweg competen kan je weinig. Het kost je bakken met geld.
Voor mij:
Eigen bedrijf beginnen/ imago opbouwen -> welke tools gebruik je hiervoor/hoe promoten? -> competen -> fitness model worden
Eigen bedrijf beginnen/ imago opbouwen -> fitness model worden -> welke tools gebruik je hiervoor/hoe promoten? -> competen
Welke personen verdienen er nou echt geld in de bodybuilding wereld? De mensen met commerciële activiteiten ernaast(die gebruiken het ter promotie(denk aan Jeff Seid)) en de top 10 misschien die het prijzengeld EN uit commerciële activiteiten krijgen.(Phil Heath)
Edit: Jeff Seid krijgt prijzengeld maar dat is natuurlijk relatief weinig in verhouding met de opbrengsten uit commerciële activiteiten.
Daar pluk ik ook de vruchten van. Op het hoogtepunt maakte ik 3 voedingsschema's per week voor 15-20 euro door dm's via instagram.Je hebt om te beginnen al een ziek aantal volger op IG in redelijk korte tijd!

Hue hue..Wat betaal je daar nou voor om volgers te kopen op instagram?

smmhouse.com. Actuele prijs zoek maar op.Wat betaal je daar nou voor om volgers te kopen op instagram?
.I ain't even offended. Part of the game
.smmhouse.com. Actuele prijs zoek maar op.
Als je het doet zorg dan dat minimaal 60-70% echt is.

Als je denkt dat niemand dat doet. Grootste hierin is iemand als Zac Aynsley.

Als je denkt dat niemand dat doet. Grootste hierin is iemand als Zac Aynsley.
Die zit nu op 481k. Part of the game. Betekend niet dat je van 300 volgers naar 10k moet boosten.
Eerder van 6k naar 10k
Het straalt consistentie uit.Ik weet dat veel mensen het doen, maar wat is jou doel ervan om sponsors te krijgen ofwat?