AndroidHealthClinic

Contest Log Contestlog Coolbuilder, from flabs to abs

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag staan schouders en triceps op het menu.
Omdat ik de workout niet zo heel belangrijk vind en ik eerder deze week al schouders en triceps gehit heb maak ik er een 2k calorie, 300g protein dagje van.

Ik zal voornamelijk (magere) beeflappen, kwark en milk protein shakes van bulkpowders drinken. Alleen trage eiwitten behalve de 20% whey in de milk protein shake. Ef kijken of er nog een appel en wat sla in past. Vast wel!

Waar is die foto met jou naast Arnold die was leuk

Als je trance boven hardstyle verkiest ben je voor mij nu al de contestwinner van dit jaar. Gefeliciteerd!

Als ik muziek op heb tijdens het trainen is het óf:
- Hardcore / early rave, met een lekkere bass en ritme waar ik max. op kan trainen;
- Metal, niet te extreem, maar bijv. Iron Maiden / Slayer / Manowar;
- Rage Against The Machine of vergelijkbare muziek.

Trance word ik ook een beetje verdrietig van :(.

Buiten het trainen kan ik prima naar classic rock / 60 / 70 luisteren, van Pink Floyd tot the Beatles en Black Sabbath tot Focus.

Als je trance boven hardstyle verkiest ben je voor mij nu al de contestwinner van dit jaar. Gefeliciteerd!
:D
Hahahahah..Trance en psytrance. Is gewoon goede muziek. Arty, above and beyond en infected mushroom vooral. Laatste tijd ook veel asot maar dan weet ik eigenlijk maar half wat ik hoor. Mijn muziek smaak is eigenlijk heel breed. Ik speel ook al klassiek piano vanaf me 7e.(liszt, rachmaninoff, chopin)

Als ik muziek op heb tijdens het trainen is het óf:
- Hardcore / early rave, met een lekkere bass en ritme waar ik max. op kan trainen;
- Metal, niet te extreem, maar bijv. Iron Maiden / Slayer / Manowar;
- Rage Against The Machine of vergelijkbare muziek.

Trance word ik ook een beetje verdrietig van :(.

Buiten het trainen kan ik prima naar classic rock / 60 / 70 luisteren, van Pink Floyd tot the Beatles en Black Sabbath tot Focus.
Allemaal ook niet verkeerde muziek. Alles beter dan de pop muziek van tegenwoordig. 4 akkoorden kut muziek

Hun nieuwe track is weer echt :heart:. "No One On Earth" en "Can't Sleep" blijven toch wel mijn favo's :). ASOT kun je altijd terug luisteren in Spotify trouwens en dat is inclusief tracklist :)

Wow nice, die kende ik nog helemaal niet. De 2 die je noemde heb ik op me mobiel staan. Heb laatste tijd weinig gedownload dus heb die helemaal kapot geluisterd. Maar weer eens wat nieuws downloaden:D acoustische tracks van hun zijn ook nice

dbb.jpg

Wel weer heeel iets droger geworden maar het zonlicht laat wel zien waar al het vet nog zit. De kwab op m'n onderste abs lijkt nog goed aanwezig, maar kan ook erger lijken door m'n posing. Moet in ieder geval straks bij geen enkele pose meer te zien zijn:D:D

dbb.jpg

Wel weer heeel iets droger geworden maar het zonlicht laat wel zien waar al het vet nog zit. De kwab op m'n onderste abs lijkt nog goed aanwezig, maar kan ook erger lijken door m'n posing. Moet in ieder geval straks bij geen enkele pose meer te zien zijn:D:D

Als jouw traps nog iets beter ontwikkeld zouden zijn, dan heb je een bovenlichaam die aan de perfectie grenst.

Volgens mij dan toch :)

--> No homo trouwens!

Als jouw traps nog iets beter ontwikkeld zouden zijn, dan heb je een bovenlichaam die aan de perfectie grenst.

Volgens mij dan toch :)

--> No homo trouwens!
Dankje man. Uiteraard no homo:roflol:
Zie ik er zo homo uit dat dat gezegd moet worden:roflol::roflol::roflol::roflol:

Traps mogen inderdaad groter, net als schouders, lower chest, onderarmen, kuiten en quads.
Maar eerst maar eens 4% eraf cutten. Qua verhoudingen lijkt het of m´n lichaam iets anders wordt.
Zo houd ik geen legs en arms meer over,
En schouders ogen wat groter terwijl ze duidelijk minder vol zijn.

Gelukkig kan ik wat volheid op m´n armen verliezen, maar legs:emo:

4% eraf? je staat nu al op 8 ofzo, je wilt naar de 4%?

Terug
Naar boven