- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Robke! Been voel ik nog steeds wel iets maar dat gaat wel goedkomen.Goed gepuzzel met je voeding maatje.
Lekker training ook. Voorzichtig met je been. Als je volgende keer nog last hebt, eromheen
proberen te trainen.

Goeie squat man. Zoveel kg groeien op korte tijd geeft rare dingen in het been, goeie beslissing om dan even wat minder gewicht te nemen. Heb dat ook al eens gehad.

Dat kan ik me voorstellen!

Thanks Hummer! Been voelt nu al beter aan en ga het maandag weer proberenGoede beslissing, niks overzetten.
Verder goede training éh.![]()

Nou die MP heb ik wel last van gehad.. dikke spierpijn in me triceps niet normaal... zelfs nu nog
altijd lekker zoiets...Beste coolermaster,
Wij van DutchBodybuilding.com Forum wensen je een hele fijne verjaardag

Thanks Hummer! Been voelt nu al beter aan en ga het maandag weer proberen
Nou die MP heb ik wel last van gehad.. dikke spierpijn in me triceps niet normaal... zelfs nu nogaltijd lekker zoiets...
Vandaag lekker genieten van een biertje
![]()

Congrats! Wat een mooie training voor je verjaardag.![]()
Zo ik ben weer bij! heb even goed je logboek gelezen.
Wat mij opvalt en waar ik je graag constructieve feedback over wil geven zijn;
- je voeding
- cardio
- je idee van een buikje hebben
Voeding; is imo veels te laag je hebt een ecto figuur en je moet vreten om te groeien! Ik zie dat je het schema van Robke hebt thumbs dat is een goed schema. Je moet dus veel meer gaan eten dus meer KCAL en abosluut niet op onderhoud gaan zitten
Cardio Kan je wel doen maar is bijzaak. Hecht er niet zoveel prioriteit aan anders kom je nooit aan bro!
Je " buikje"
Je hebt absoluut geen buikje ik denk eerder dat het wat vocht en een klein beetje vet is. Droog trainen rondom je buik na intensieve cut van 1 a 2 maanden kan iedereen bro.
Gainen dat is pas moeilijk! Laat je BF% gewoon los het is nu even niet belangrijk want je moet gainen bro...en gainen en een laag BF% gaan niet samen zonder hulpmiddelen of je moet een natuurtalent zijn met mega-aanleg.
Succesin ieder geval!.
Ik heb mijzelf geabonneerd en 5 star rating toegevoegd!
Thanks!
Wat me voeding betreft heb ik die al een flink stuk opgeschroeft. Ik heb afgelopen jaar slecht gegeten (veel te weinig) en ik eet nu ongeveer op niveau van onderhoud. Lichaam zal hier ook zeker weer aan moeten wennen.
Met dat ecto ben ik het niet helemaal eens aangezien ik van jongs af aan best dik was en afgelopen 2 jaar door slechte voeding nog dikker was geworden. Ik heb dus zelf het idee dat ik vrij snel vet aanzet.
Me buik kan je op de foto's niet goed zien vind ik, maar ik kan echt nog een flink stuk vet vastpakken hoor. Het is ook echt alleen me buik want over de rest ben ik tevreden. Ik geloof niet dat dat vocht is aangezien ik de afgelopen weken 3 tot 4 keer per week sochtends me cardio doe op nuchtere maag en ik begin er resultaat van te zien. Pens word steeds iets kleiner.
Juist omdat ik eigenlijk altijd al dik ben geweest wil ik eerst naar een normaal vetpercentage waardoor ik dan met een goed gevoel kan gaan bulken en knallen.
Ik moet eigenlijk een vetmeting laten doen zodat ik zelf weet waar ik nu ongeveer ben.
Thanks voor je feedback mossad! Kan ik goed gebruiken!
Alleen je doet er niks mee..is jouw keuze. Alleen wat je gaat doen slaat helemaal nergens op. Eerst afvallen en dan weer aankomen.
Je bent al hartstikke mager man!
Wat wil je een strak beach boy buikje? Dan moet je zo idd gaan trainen.
Hmm tja waarschijnlijk wil ik zelf nog niet echt inzien dat ik mager ben... ik irriteer me gewoon aan die buik. Beachboy buikje hoef ik zeker niet, dat interreseert me weinig maar het mag van mij wel wat vlakker.
Maar wat raad jij aan dan? Een clean bulk op 500 caloriën boven onderhoud?
rustig rustig mossadGast je bent mager man!!! Je bent ziek als je gaat cutten...
Niks clean kerel! Gewoon bulken en dat trainingschema is perfect. Gewoon keihard gaan knallen en elke zwaarder tillen..dat buikje gaat echt wel weg als je over een jaar of twee eens wil gaan cutten als je 10 kg bent aangekomen...
Maar wat zijn je doelen wil je gainen? dan moet je niet zo eten als je nu doet....
Die maaltijd van 11.00 en 15.00 uur moet 100 gram kip/robief of zalm of zo bij en neem daar minimaal 3 of 4 volkoren boterhammen.
Eet s`avonds ook wat ongebrande en ongezoute noten
Uiteraard wil ik gainen. Weer groot worden alleen dit keer met spier ipv vet.
Gewoon bulken en dat trainingschema is perfect. Gewoon keihard gaan knallen en elke zwaarder tillen..dat buikje gaat echt wel weg als je over een jaar of twee eens wil gaan cutten als je 10 kg bent aangekomen...