Nee, wat vaccinatiegraad betreft.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, wat vaccinatiegraad betreft.
Niet dat ik weet. Maar ik heb hem op mijn telefoon. Je moet wel reserveren ivm een maximum aantal dat er mag zijn.Moet je daar trouwens een test of vaccinatie bewijs voor laten zien? En voor de kids?
Nu pas? Ik ben wat jonger en heb anderhalve week geleden de tweede gekregen.Vrijdag mijn tweede prik, eindelijk…denk dat ik bij de laatste behoor die nu in die leeftijdsgroep (45-54) zit die nog Astra krijgen.
Nee, België heeft een hogere vaccinatiegraad dan Nederland:Nu pas? Ik ben wat jonger en heb anderhalve week geleden de tweede gekregen.
België is dus langzamer met vaccineren, maar heeft aanzienlijk minder besmettingen?
Waren Co2 meters daar nou verplicht?
In restaurants en gyms wel
Zouden ze in scholen, verpleeghuizen en andere plaatsten ook wel mogen verplichten, ventilatie schiet al aardig tekort en als indicatie van aerosolen kan het een heleboel schelen.
Hogere vaccinatiegraad of andere interval mbt het tweede vaccin?Nee, België heeft een hogere vaccinatiegraad dan Nederland:
![]()
Kan ook in die plaatsen verplicht zijn heb mij er niet in verdiept, op mijn werk staan er ook in de break ruimtesZouden ze in scholen, verpleeghuizen en andere plaatsten ook wel mogen verplichten, ventilatie schiet al aardig tekort en als indicatie van aerosolen kan het een heleboel schelen.
In Nederland is de wetgeving wat simpeler gemaakt, misschien kunnen ze dan heel simpel CO2-normen opnemen in de wet die de ventilatie-eisen voor de horeca met een factor vijf verminderden.
Is vooral door Astra, eerst 12 weken tussen, dan naar 8 weken (ik) en Pfizer is vijf weken. Mijn vriendin is later gevaccineerd maar kreeg haar 2de dosis vroeger dan ik, ze is 8 jaar jongerHogere vaccinatiegraad of andere interval mbt het tweede vaccin?
Dat je je waarschijnlijk het best kan laten vaccineren.
bron: https://ginnymooy.com/2021/08/10/tijd-om-te-gaan-leven-met-het-virus/Misschien kunnen we die uitspraak ‘leven met het virus’ eens kritisch onder de loep nemen. Is dat inderdaad wie wij zijn? Ondanks alle gevolgen voor onze eigen ‘kwetsbaren’? Ondanks de gevolgen voor de armere landen? En uiteindelijk ook ondanks alle mogelijke gevolgen voor onszelf? Als we nú maar lol kunnen trappen? Als we maar geen mondneusmasker hoeven te dragen want het zit zo lastig? Laten we daar nog eens goed over nadenken.
Ik wil afsluiten met de woorden van een relatief onbekende antropoloog: “Op het hoogtepunt van de ebola-epidemie in Sierra Leone verspreidden mensen ebola vooral omdat ze niet konden stoppen voor elkaar te zorgen. Hier verspreiden veel mensen corona omdat ze elkaar maar niet willen beschermen.”
Ik weet niet wat er simpeler aan is gemaakt? Maar zo te lezen is een goed ventilatiesysteem vaak veel te kostbaar, Cnv beweert zelfs dat de ventilatie maar bij zo'n 30% op orde is. Een meter zou rond de €200 zitten.Zouden ze in scholen, verpleeghuizen en andere plaatsten ook wel mogen verplichten, ventilatie schiet al aardig tekort en als indicatie van aerosolen kan het een heleboel schelen.
In Nederland is de wetgeving wat simpeler gemaakt, misschien kunnen ze dan heel simpel CO2-normen opnemen in de wet die de ventilatie-eisen voor de horeca met een factor vijf verminderden.
En dan blijkt een CO2 scrubber ‘s winters goedkoper te zijn dan ventileren met koude lucht.In Nederland is de wetgeving wat simpeler gemaakt, misschien kunnen ze dan heel simpel CO2-normen opnemen in de wet die de ventilatie-eisen voor de horeca met een factor vijf verminderden.
Dat was wat cynisme mijnerzijds.
Dat is valsspelen!En dan blijkt een CO2 scrubber ‘s winters goedkoper te zijn dan ventileren met koude lucht.
Nee, dat is gebruikmaken van een te omzeilen meettechniek.
Bleek ik nog een goede gok mee te hebben ook.
Als je gevaccineerd bent heb je een kleinere kans op besmettelijk worden en ben je minder lang besmettelijk dan de ongevaccineerden, onderdeel van een draadje:
Misschien kan ze hier terecht https://www.hsk.nl/client/psychische-klachten/angst/
Zij zijn allang gevaccineerd net zoals bij griep en dat helpt net zo zeer de gevolgen verminderen dus ja alle data zegt dat we er nu gewoon mee kunnen en moeten leven. En als er iets moet gebeuren dan is dat niet nutteloos mondkapjes opdoen en de uitjes van jonge mensen verpesten, waar de kwetsbaren en mensen die operaties vereisen helemaal niks aan hebben, maar het uitbreiden van de ziekenhuiscapaciteit. Welke al jaren de gevaccineerden met griep niet aankon, laat staan meerdere endemische ziektes tegelijk. En obesitas genezen zou daarin ook al 80% schelen, vergeet dat niet.Misschien kunnen we die uitspraak ‘leven met het virus’ eens kritisch onder de loep nemen. Is dat inderdaad wie wij zijn? Ondanks alle gevolgen voor onze eigen ‘kwetsbaren’?
potEEtoe, potAAtoeNee, dat is gebruikmaken van een te omzeilen meettechniek.
Even niet bij stilgestaan, maar ik heb er ook onlangs een grote opdracht door misgelopen (evenementenbranche).
Het voelt in deze tijd (uitgeblust zorgpersoneel, een delta variant met potentieel enorme R) altijd erg wrang als jij een levensreddende operatie misloopt en een ander (alleen denkend aan zijn eigen financiële gewin, want ondernemer) betweterig opteert dat we alles wel los kunnen laten.Dat voelt in deze tijd (geen volle ic, alles best onder controle) altijd erg wrang als jij je brood mist loopt en een ander (doorbetaald, gen risico, lekker thuis zittend) betweterig opteert dat het allemaal nog veel strenger zou mogen.