Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Dat voelt in deze tijd (geen volle ic, alles best onder controle) altijd erg wrang als jij je brood mist loopt en een ander (doorbetaald, gen risico, lekker thuis zittend) betweterig opteert dat het allemaal nog veel strenger zou mogen.
De lockdowns hebben mij meer dan 50k gekost. Dus als je mij bedoelde dan geloof ik niet dat je argument geldig is.

Het voelt in deze tijd (uitgeblust zorgpersoneel, een delta variant met potentieel enorme R) altijd erg wrang als jij een levensreddende operatie misloopt en een ander (alleen denkend aan zijn eigen financiële gewin, want ondernemer) betweterig opteert dat we alles wel los kunnen laten.

Fixed.

Lopen mensen vandaag de dag nog altijd levensreddende operaties mis ja?

Collega van heeft 4 weken terug een kunstknie gekregen. Als dat kan dan kunnen andere operaties ook weer denk ik.

Toch wrang dat mensen die failliet gaan (denk even aan de mensen van de toeslagen affaire) niet even stil staan bij het zorgpersoneel dat helemaal uitgeblust is en enkel aan eigen "gewin" (wat wordt er gewonnen, vreemde woordkeuze als je enkel rekeningen mag betalen die je niet kan betalen) denken.

Lopen mensen vandaag de dag nog altijd levensreddende operaties mis ja?
Ja, zolang er een achterstand is. Mensen die later worden geholpen hebben slechtere vooruitzichten. Bovendien is alles niet open en los, gelukkig.

Maar dat was allemaal het punt niet en dat weet je best.

Ik heb de wappies wel in de smiezen hoor. Die drukken hun agenda van het nieuwe normaal erdoorheen door zichzelf collectief niet te laten vaccineren waardoor overheidsmaatregelen nodig blijven.

Die steun bevalt mij wel alles wordt afbetaald en hoef niks te doen, ik was net op tijd met nog wat dure lease contracten voordat het noodlot toesloeg en heb snel nog even wat maten een dik contract gegeven die we 50-50 verdelen. :roflol:

Ik heb de wappies wel in de smiezen hoor. Die drukken hun agenda van het nieuwe normaal erdoorheen door zichzelf collectief niet te laten vaccineren waardoor overheidsmaatregelen nodig blijven.
Snap je. Dan heb ik weer een excuus bij mijn vrouwtje om niet te hoeven werken wanneer ze de horeca weer dichtgooien. Kan ik weer lekker de hele dag gamen en trainen.

Zouden ze in scholen, verpleeghuizen en andere plaatsten ook wel mogen verplichten, ventilatie schiet al aardig tekort en als indicatie van aerosolen kan het een heleboel schelen.

In Nederland is de wetgeving wat simpeler gemaakt, misschien kunnen ze dan heel simpel CO2-normen opnemen in de wet die de ventilatie-eisen voor de horeca met een factor vijf verminderden.

In leswagen rijden met mondkapje op en ramen dicht lol.

Was laatst weer in zorginstelling bezoek had weer mondkapje op zaten ze bij oma in een kamertje met alle ramen dicht.

In leswagen rijden met mondkapje op en ramen dicht lol.

Was laatst weer in zorginstelling bezoek had weer mondkapje op zaten ze bij oma in een kamertje met alle ramen dicht.
Dat mondkapje kan een goed idee zijn, maar in godsnaam doe het raam open!

Nog zoiets, ik was in een horeca en moest plassen, dus naar de kelder, kleine ruimte met 2 urinoirs, grote sticker op saloon klapdeur over afstand houden. Ik sta te plassen, komt er een mafklapper bij de urinoir naast me staan. Ach, als je moet dan moet je, dacht ik nog...

Ik loop weg, en voor ik de kraan kan aanzetten om m'n handen te wassen hoor ik een straaltje lopen. Is het ook nog zo'n sukkel die het niet kan als er iemand naast hem staat. Wat doe je daar dan, held!?

Ik betrapte mezelf op de gedachte dat ik hoopte dat hij een blaasontsteking kreeg. Is niet fraai van me, maar zo ben ik.

Laatst bewerkt:

Nog zoiets, ik was in een horeca en moest plassen, dus naar de kelder, kleine ruimte met 2 urinoirs, grote sticker op saloon klapdeur over afstand houden. Ik sta te plassen, komt er een mafklapper bij de urinoir naast me staan. Ach, als je moet dan moet je, dacht ik nog...

Ik loop weg, en voor ik de kraan kan aanzetten om m'n handen te wassen hoor ik een straaltje lopen. Is het ook nog zo'n sukkels die het niet kan als er iemand naast hem staat. Wat doe je daar dan, held!?

Ik betrapte mezelf op de gedachte dat ik hoopte dat hij een blaasontsteking kreeg. Is niet fraai van me, maar zo ben ik.
d29aa4ef71ca3cb6509ac2d2d7cca1b7.jpg

Etiquette is toch om en om? Ik ga altijd ergens in het midden staan, maar als er geen plek is en je moet nodig snap ik het inderdaad ook wel. Kun je ze toefluisteren dat je niet gevaccineerd bent en of ze wel zeker weten dat ze hier hun plasje willen komen doen :D

Ik loop weg, en voor ik de kraan kan aanzetten om m'n handen te wassen hoor ik een straaltje lopen. Is het ook nog zo'n sukkels die het niet kan als er iemand naast hem staat. Wat doe je daar dan, held!?

Sorry.

Morgen een wisser in mijn neus, ben benieuwd 🤨

Terug
Naar boven