ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
En dan twee keer een dip krijgen?Zullen we afspreken dat het voortaan maandag ook vrijdag is? Lijkt mij wel wat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan twee keer een dip krijgen?Zullen we afspreken dat het voortaan maandag ook vrijdag is? Lijkt mij wel wat.
De invloed van de mens op het klimaat wordt ernstig overdreven. Buiten dat kan onze planeet prima nog wat opwarmen, er bestaat namelijk zoiets als een klimatologisch optimimum. zoek zelf maar uit hoeveel graden dat gemiddeld hoger is dan nu gezegd wordt.Maar het klimaat verandert nu toch juist in een tempo dat nog nooit eerder is vertoond?
Je kunt je -zoals @Vonk ook al aan gaf- inderdaad serieus afvragen of dat echt wel zo is.Maar het klimaat verandert nu toch juist in een tempo dat nog nooit eerder is vertoond?
Doe is een steekproef op je werk bijvoorbeeld en vraag: Wat is het verschil tussen millieu en klimaat? Het overgrote deel weet t gewoon niet maar ze weten wel wanneer first dates weer op de buis komtJe kunt je -zoals @Vonk ook al aan gaf- inderdaad serieus afvragen of dat echt wel zo is.
In dat kader is denk ik de "middeleeuwse zomer" een goed voorbeeld van een relatief kortstondige, snelle en significante klimaatsverandering.
Deze periode werd opgevolgd door een fase die ook wel een mini-ijstijd wordt genoemd.
Helaas is er te weinig vergelijkingsmateriaal beschikbaar om echte conclusies te kunnen trekken t.a.v. het heden, want het is natuurlijk alweer een milleniumpje geleden.![]()
Middeleeuws klimaatoptimum - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Het klimaat (niet te verwarren met het milieu) is zeer complex en grillig.
Daardoor is het zeer moeilijk met zekerheid te zeggen hoe groot de menselijke invloed hierop daadwerkelijk is.
Edit: Dat laatste is overigens dan weer geen carte blanche om maar door te gaan met ongeremd vervuilen e.d.

Moet de klok nu al weer een uurtje vooruit?
Doe is een steekproef op je werk bijvoorbeeld en vraag: Wat is het verschil tussen millieu en klimaat? Het overgrote deel weet t gewoon niet maar ze weten wel wanneer first dates weer op de buis komt![]()
Werk je bij de plantsoendienst?Klopt, ze weten het niet (meestal) of ze halen ze door elkaar wat een discussie soms erg lastig maakt.

Nee, hij is docent.

Er is ook geen verschil, vroeger was milieu het "argument" van GL en D66, nu is het klimaat.Doe is een steekproef op je werk bijvoorbeeld en vraag: Wat is het verschil tussen millieu en klimaat? Het overgrote deel weet t gewoon niet maar ze weten wel wanneer first dates weer op de buis komt![]()

@Schwarzeneggertje weet ook het één en ander!Ja, en ik weet toevallig heel veel van vlora en vauna, meer dan een bioloog bijvoorbeeld![]()
Ik kijk ook liever first dates, dus wat is 't verschil dan?Doe is een steekproef op je werk bijvoorbeeld en vraag: Wat is het verschil tussen millieu en klimaat? Het overgrote deel weet t gewoon niet maar ze weten wel wanneer first dates weer op de buis komt![]()
Doet mij aan deze denkenEr is ook geen verschil, vroeger was milieu het "argument" van GL en D66, nu is het klimaat.

Ik weet weinig maar begrijp veel.

Ik heb jou nog nooit sorry horen zeggen.Ik snap er eigenlijk helemaal niks van.
Ik lul maar wat erin me optwitterd.
Ik krijg nog hier en daar bijval en complimentjes ook.
DBB, een prachtig podium!
Het lijkt 's neerlands politiek wel.
Alleen typen zoals @Mentat en @Steks zijn af en toe een sta-in-de-weg met hun lastige vragen.
Maar dan pas ik gewoon snel de Rutte Lus toe.
![]()
Ja, afgezien daarvan loopt mijn internet carrière op rolletjes
Gaaf forum!
Dank, je doet jezelf tekort en mij teveel eer.Ik snap er eigenlijk helemaal niks van.
Ik lul maar wat erin me optwitterd.
Ik krijg nog hier en daar bijval en complimentjes ook.
DBB, een prachtig podium!
Het lijkt 's neerlands politiek wel.
Alleen typen zoals @Mentat en @Steks zijn af en toe een sta-in-de-weg met hun lastige vragen.
Maar dan pas ik gewoon snel de Rutte Lus toe.
![]()
Ja, afgezien daarvan loopt mijn internet carrière op rolletjes
Gaaf forum!