- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekkere training zo te lezen!
En leuk mekaar eens gezien te hebben![]()
ja, was kort... maar weet je iig wie ik ben 
flinke squat zeg :O goede training deftige gewichten![]()
had het gevoel dat er nog veel meer inzat, maar wil niets forceren. op naar de 200 
Volgende keer(als we geen haast hebben) even langer kletsen![]()

wel vaag, voelde eerst na squatten m'n quads altijd heel erg, nu ik een stuk dieper ga eigenlijk niet meer en zijn het vooral m'n hams.Mooi te zien hoe sterk je aan het worden bent man, ben je al wat gewicht kwijt?
Niet echt man, wel wat BF maar het gaat niet heel hard. Moet ook eerlijk zeggen dat ik me doordeweek netjes aan m'n schema hou, maar in het weekend niet en dat speelt waarschijnlijk door. Maarja, gaat dus langzaam wel wat vanaf en heb het zo prima naar m'n zin en wordt sterker, dus vind het wel best zo 
)
Ook nog even met Animallegs en Mishale geouwehoerd, was gezellig. Was sowieso een druk zooitje in de gym vandaag, volgens mij had iedereen z'n injectie wel/niet gehad ofzo 

ja ben ook zeker niet ontevredenAls volgende week de 210 lukt, ga je wel lekker hard.![]()

ja een vrij bolle beer helaasGoed bezig man.
Met jouw lengte zal je wel een aardig beertje aan het worden zijn.![]()

Dat gaat nog wat worden met jou. Zoveel oefeningen achter elkaar allemaal erg zwaar. Ga je ook nog wat andere wedstrijden doen dit jaar?
).Je deadlift zag er zeker goed uit gozer. Niets mis mee, en ja die fail op je lock... Volgende training weer een stap verder natuurlijk! Lock op de 210 en een fail op de 220. Elke keer een pr zetten man!