AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
3 kwartier gesquashed... bizar, megapomp in m'n rug daarna :D

Was eigenlijk niet van plan om te gaan trainen vandaag (gister op stap geweest :D) maar voelde me verdomd actief vanmiddag dus toch maar gegaan. Ging wel lekker eigenlijk.

Squat
10x60kg
10x90kg
8x100kg
5x5x110kg
Diepte was nu in elk geval goed, hip drive ook geprobeerd op te letten. Filmpje van een set volgt nog. Volume was ik wel redelijk tevreden over.

DB Lunges
8x26kg
8x30kg
6x34kg

Seated calf raise
20x60kg
20x75kg
2x15x75kg

Stiff-legged deadlift
10x60kg
10x80kg
10x100kg

Military press
10xbar
5x40kg
2x5x50kg
1x3x50kg
Had de 50 nog niet eerder gepakt geloof ik :)

DB shrugs
10x44kg
10x50kg
10x54kg
Te easy, die traps gaan hard.

Cardio
25 mins crosstrainer
20 mins intervaltraining op de fiets
En nog even allout met zware tegenwind naar huis gefietst :mad:

Laatst bewerkt:
Goed getrained maar, shrugs met dumbbells vind je dat wel fijn? laat dat filmpje maar is zien en als de techniek goed is ga je gewoon zwaarder de volgende keer

yes een filmpje, geyl :D!

Lekkere training man!

Goed getrained maar, shrugs met dumbbells vind je dat wel fijn? laat dat filmpje maar is zien en als de techniek goed is ga je gewoon zwaarder de volgende keer

Ja wel prima, maar denk dat ik ga overstappen op BB om wat meer gewicht te kunnen pakken.

Filmpje 5x110 (was de laatste set, dus loop een beetje te piepen op het begin :D):

http://www.youtube.com/watch?v=8bf-wubEq6w

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

yes een filmpje, geyl :D!

Lekkere training man!

danku :)

Whaha!! Prachtig, Ammer en Chris op de achtergrond :D
Yep, Das de gym!
Ik ken je niet (jij zal mij wel eens gezien hebben?), maar zal dan wel verandering in komen!
Spreek me maar aan, want ik zag je gezicht dus niet op het filmpje, dus zal ik je ook niet snel herkennen hehe ;)

Whaha!! Prachtig, Ammer en Chris op de achtergrond :D
Yep, Das de gym!
Ik ken je niet (jij zal mij wel eens gezien hebben?), maar zal dan wel verandering in komen!
Spreek me maar aan, want ik zag je gezicht dus niet op het filmpje, dus zal ik je ook niet snel herkennen hehe ;)

Nope, heb je ook nog nooit gezien, je hebt een vrij herkenbare kop volgens mij :D Ik kom wel ff gedag zeggen als ik je zie!

Goeie squat! :)

Nope, heb je ook nog nooit gezien, je hebt een vrij herkenbare kop volgens mij :D Ik kom wel ff gedag zeggen als ik je zie!

Er is er serieus maar 1 in de gym die gaten in z'n oren heeft, piercings in z'n knar en een vrouw die breder is dan de meeste gastjes daar. Haha!
Zie je dan snel een keer! Ik train zondag als het goed is rond 12u. Misschien ben je er toevalig ook?

Er is er serieus maar 1 in de gym die gaten in z'n oren heeft, piercings in z'n knar en een vrouw die breder is dan de meeste gastjes daar. Haha!
Zie je dan snel een keer! Ik train zondag als het goed is rond 12u. Misschien ben je er toevalig ook?

Ja, zoiets dacht ik al :) Ik ben ook wel vrij herkenbaar, er is volgens mij maar 1 iemand van rond de 150kg, 2m en regelmatig op de crosstrainer te vinden :D
Zondag waarsch niet maar ik kom je denk ik snel genoeg een keer tegen.

Oja, en ik ben volgens mij de enige die daar deadlift, en een van de weinigen die het squatrack voor wat anders gebruikt dan lunges en curlen :D

shit man, pijn in mn reet en mn hams vandaag :D

Goede squat en nu opbouwen die hap :). Spierpijn geeft mij meestal een kick

Nog iets meer de beweging inzetten vanuit de heupen, lijkt me. Succes verder met de trainingen. :)

Zijn idd zeer weinig mensen die het rack gebruiken waarvoor het bestemd is. Of ze squatten halve reps... Yo zie je snel dan!

45 mins geroeid, en 10x1 negatieve chinups. Zowaar een halve chinup gedaan ook nog :D
Vandaag BF laten meten, net als 2 weken geleden rond de 29,5%. Niet echt progressie dus, maar moet toegeven dat ik de laatste 2 weken ook erg ranzig geleefd heb met feestjes enzo, dus alsnog niet echt ontevreden.

Net al ff wezen trainen, was vergeten dat ik vanavond naar een borrel moest :)

Deadlift was verdomd zwaar vandaag, wel de 190 gepakt en de 200 ook, maar niet helemaal tevreden over de lockout. Jullie mogen oordelen of de poging goed was of niet ;) (filmpje volgt)

Deadlift
10x100kg
8x140kg
3x160kg
1x190kg
1x200kg lock ging weer niet helemaal naar m'n zin

BOR
10x60kg
10x80kg
10x80kg

DB rows
10x34kg
10x44kg
10x50kg

Lat pulldown
10x50kg
10x65kg
10x75kg

Hyperextensions
15x BW
15x BW

Close grip bench press
10x bar
10x40kg
10x50kg
10x60kg

Cable Bent-over Triceps Extension
10x20kg
10x30kg
10x35kg

Cardio
10 mins crosstrainer
20 mins pyramide training fiets

En heb me ingeschreven voor de SMB Newcomers Strong Man Cup :)

Een goede training; ik doe ook mee in Belgie.:)

Een goede training; ik doe ook mee in Belgie.:)

Thx:) leuk, wel grappig om een hoop mensen van het forum te leren kennen daar.

m'n 190 DL:

http://www.youtube.com/watch?v=m4onfxNMfj4

en m'n 200 die net niet lukte :(

http://www.youtube.com/watch?v=AP4k3rvgKXA

Ik heb speciaal gelet op het locken, en op dat m'n arm recht bleef; arm bleef recht maar lijkt op de video weer gebogen.. denk dat dat door m'n vette onderarmen zo lijkt :mad: voel in elk geval nooit spanning op m'n biceps.

Terug
Naar boven