- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) maar voelde me verdomd actief vanmiddag dus toch maar gegaan. Ging wel lekker eigenlijk.

Goed getrained maar, shrugs met dumbbells vind je dat wel fijn? laat dat filmpje maar is zien en als de techniek goed is ga je gewoon zwaarder de volgende keer
):
Whaha!! Prachtig, Ammer en Chris op de achtergrond
Yep, Das de gym!
Ik ken je niet (jij zal mij wel eens gezien hebben?), maar zal dan wel verandering in komen!
Spreek me maar aan, want ik zag je gezicht dus niet op het filmpje, dus zal ik je ook niet snel herkennen hehe![]()
Ik kom wel ff gedag zeggen als ik je zie!Nope, heb je ook nog nooit gezien, je hebt een vrij herkenbare kop volgens mijIk kom wel ff gedag zeggen als ik je zie!
Er is er serieus maar 1 in de gym die gaten in z'n oren heeft, piercings in z'n knar en een vrouw die breder is dan de meeste gastjes daar. Haha!
Zie je dan snel een keer! Ik train zondag als het goed is rond 12u. Misschien ben je er toevalig ook?
Ik ben ook wel vrij herkenbaar, er is volgens mij maar 1 iemand van rond de 150kg, 2m en regelmatig op de crosstrainer te vinden 

Zijn idd zeer weinig mensen die het rack gebruiken waarvoor het bestemd is. Of ze squatten halve reps... Yo zie je snel dan!
12u gaat hem trouwens niet worden, kom net pas terug uit amsterdam
trainze straks

(filmpje volgt)
leuk, wel grappig om een hoop mensen van het forum te leren kennen daar.
voel in elk geval nooit spanning op m'n biceps.