- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen schouders dan ff beetje pijnigen? Enne hoe zit het met je spierpijn eigenlijk??
Schouders is bij mij voornamelijk military press/pushpress.thx, dips zijn met 50kg tegengewicht, dus juist niet zo zwaar(al zit het nog steeds boven BW van de meesten hier
)
aha - ik dacht dips met extra gewicht erop
maar hoe doe je dat dan ? speciaal app of zoiets
bij ons kan je optrekken + dippen in één app
was geen hiit cardio, gewoon flink doorstappen.

Ik ga morgen (onbeperkt) wokken (en ze hebben sushi!) - ik hoop maar dat ik genoeg honger hebben nog aan het twijfelenmaar neig naar deload, ook aangezien ik hummer wat karakter had beloofd voor volgende week.
o en om jullie even lekker te maken: vanavond ga ik onbeperkt sushi eten, ik hoop dat ze genoeg hebben![]()

Thanks.ben nog aan het twijfelenmaar neig naar deload, ook aangezien ik hummer wat karakter had beloofd voor volgende week.
o en om jullie even lekker te maken: vanavond ga ik onbeperkt sushi eten, ik hoop dat ze genoeg hebben![]()

Dat staat me al meer aan!Ik ga morgen (onbeperkt) wokken (en ze hebben sushi!) - ik hoop maar dat ik genoeg honger heb![]()

wasabiEn die pittige groene soort mosterd die ze er altijd bij hebben, hoe heet die ook alweer...?
Die vind ik ook wel te eten.
Maar geef mij maar iets dat voorheen hoeven en een staart had, en even op een gril heeft gelegen hoor!![]()

Dat is het, en gelukkig maar!wasabi
en ze hebben daar genoeg vleesgerechten hoor![]()

lief? Lief? Wil je haar een weekje op proef? Haha! Nee hoor schatje poepje liefje oogappeltje, ik houvaaauww! Van je...