AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

Morgen schouders dan ff beetje pijnigen? Enne hoe zit het met je spierpijn eigenlijk??

• Topic Starter Topic Starter
thx, dips zijn met 50kg tegengewicht, dus juist niet zo zwaar ;) (al zit het nog steeds boven BW van de meesten hier ;) )

aha - ik dacht dips met extra gewicht erop
maar hoe doe je dat dan ? speciaal app of zoiets
bij ons kan je optrekken + dippen in één app

was geen hiit cardio, gewoon flink doorstappen.

maak niet uit toch
als het maar werkt:)

je compris
rustig opbouwen en dan komt de rest vanzelf
ik weeg nu rond 94/95kg en ik kan net max 10 x dippen x bw
met gewicht moet ik nog niet aan denken - komt wel

komt idd wel, lekker doorgaan :)

ik ben even aan het twijfelen of ik een week ga deloaden of niet.
aan de ene kant vraagt m'n lichaam er wel om, aan de andere kant heb ik er geen zin in :)

luister naar je lichaam zou ik zeggen

ben nog aan het twijfelen :D maar neig naar deload, ook aangezien ik hummer wat karakter had beloofd voor volgende week.

o en om jullie even lekker te maken: vanavond ga ik onbeperkt sushi eten, ik hoop dat ze genoeg hebben :)

ben nog aan het twijfelen :D maar neig naar deload, ook aangezien ik hummer wat karakter had beloofd voor volgende week.

o en om jullie even lekker te maken: vanavond ga ik onbeperkt sushi eten, ik hoop dat ze genoeg hebben :)
Ik ga morgen (onbeperkt) wokken (en ze hebben sushi!) - ik hoop maar dat ik genoeg honger heb ;)

Stelletje vreetzakken!

Thanks. ;)
Sushi vind ik niet zo veel aan eigenlijk...
Ja, een broodje met Hollandse nieuwe, dat dan weer wel! :D
En die pittige groene soort mosterd die ze er altijd bij hebben, hoe heet die ook alweer...?
Die vind ik ook wel te eten.
Maar geef mij maar iets dat voorheen hoeven en een staart had, en even op een gril heeft gelegen hoor! :meal:

Ik ga morgen (onbeperkt) wokken (en ze hebben sushi!) - ik hoop maar dat ik genoeg honger heb ;)
Dat staat me al meer aan! :D
Ik verwonder me er altijd weer over dat ik in zo'n wokrestaurant hele hordes mensen zie lopen met grote torens rijst en zo op hun bord... :rolleyes:
Hahahahaha, daar zullen ze mij niet op betrappen.
Mijn bordjes zijn altijd afgeladen tot over hun ijk met kostbare eiwitjes!!! :D

En die pittige groene soort mosterd die ze er altijd bij hebben, hoe heet die ook alweer...?
Die vind ik ook wel te eten.
Maar geef mij maar iets dat voorheen hoeven en een staart had, en even op een gril heeft gelegen hoor! :meal:
wasabi :meal:
en ze hebben daar genoeg vleesgerechten hoor :)

pff... iets te hard gebulkt.. denk dat ik zo greenpeace op m'n dak ga krijgen wegens het vernken van de visstand :D

Toch maar een week deload doen dus een epic training vandaag!
****ing saai, blij dat het maar 1 week duurt :)

SL deadlift
10x55kg
10x65kg
10x70kg
Stond een buffe babe in het squatrack en die durfde ik niet weg te sturen dus maar begonnen met deze oefening.

Squat
10x60kg
3x10x90kg
Ben niet gewend lange sets te doen op de squat dus was alsnog een (klein) beetje zwaar :D

Legpress
10x100kg
10x140kg
10x150kg

Standing calf raise
15x60kg
2x15x70kg

Military press
10x25kg
10x30kg
10x35kg
10x40kg

DB shrugs
10x42kg
2x10x48kg

En nog ff paar min. gefietst, ga deze week lekker ook weinig cardio doen. Vanavond hakken, is ook een soort cardio :)

Haha buffe babes hebben meestal een klein hartje :P

Lief? LIEF? Wil je haar een weekje op proef? Haha! Nee hoor schatje poepje liefje oogappeltje, ik houvAAAUWW! van je...

Traint er een buffe babe bij ons? :eek:

Ik ga denk ik na mijn deload week een tijdje conjugate split doen (week kracht, week bb-style trainen). Iemand ervaring met een dergelijk schema? Ben eigenlijk van plan om dezelfde split aan te houden verder (rug/triceps, borst/biceps, benen/schouders), maar dan dus de ene week singles en doubles (of sets van 5, beetje afhankelijk van hoe ik me voel) en maxen op de compounds, en de andere week sets van 10 reps op 60-70% van m'n max. Tips? :)

Terug
Naar boven