MuscleMeat

corpaul's trainingslog

Ik denk dat de stang te snel op je bovenbenen legt / naar achteren gaat hangen voor je boven bent, je bent duidelijk sterk genoeg om de stang te tillen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat de stang te snel op je bovenbenen legt / naar achteren gaat hangen voor je boven bent, je bent duidelijk sterk genoeg om de stang te tillen.

hmm zou kunnen, vorige keer krijg ik juist het commentaar dat m'n benen eerder recht waren dan m'n rug dus daar probeerde ik op te letten :D
ik geloof dat de meningen een beetje verdeeld zijn over of die 200 dl goed is of niet :)

Waarom dat hupje op het einde (zo lijkt het). Blijf op je hakken staan en hang een beetje naar achteren om te locken.
Damn nu geef ik je zelf tips. :(

Heb je moeite bij de lockout dan zou ik een tijdje de rackpull gaan doen.

Waarom dat hupje op het einde (zo lijkt het). Blijf op je hakken staan en hang een beetje naar achteren om te locken.
Damn nu geef ik je zelf tips. :(

Heb je moeite bij de lockout dan zou ik een tijdje de rackpull gaan doen.

hmm de CP-shuffle? :D maar je hebt gelijk, dat ziet er niet 100% uit. Denk dat ik inderdaad maar even rackpull ga doen, ben toch even niet van plan om te gaan maxen op m'n DL.

zou iets dieper squaten als ik jou was, zeker als je strongmen wil gaan doen heb je veel aan extra kracht onderin dus waarom die dan neit trainen door dieper te squaten.

45 mins geroeid, en 10x1 negatieve chinups
had m'n kachel vannacht aan laten staan, lekker naast een bloedhete kachel cardio doen :D

Was vandaag niet vooruit te branden. Slecht gegeten, druk op werk, gym ging uiteindelijk nog wel redelijk.

Benchpress
10xbar
10x40kg
10x50kg
10x60kg
5x5x70kg

Assisted dip
5x +50
5x +40
3x3 +30
Naja, gaat iig naar BW toe :)

Incline DB press
10x14kg
5x5x20kg
Was achterlijk zwaar vandaag.

Cable standing fly achtig iets
10x20kg
10x30kg
10x25kg

DB flys
10x8kg
10x10kg
Nooit gedaan nog, irritante oefening, voel m'n schouder knakken net als bij de pullover.

Barbell curl
10x35kg
10x40kg
8x50kg
Ging eigenlijk best goed, wel flink lopen cheaten bij die laatste set maar geloof dat dat voor de biceps niet zoveel uitmaakt.

Barbell static hold
3x10sec 120kg
3x5sec 140kg
Aangezien m'n grip echt superslecht is (failt zo rond de 160kg) ga ik deze ook af en toe trainen. Volgende keer ook met 1 hand static hold doen.

Hanging leg raises
2x10
Doe toch liever crunches.

Cardio
25 mins crosstrainer
10 mins fiets

DB fly's is een goede oefening mits je het goed doet

Maar naar mijn mening voer je hem dan niet goed uit je laat hem waar schijnlijk meer op schouderhoogte zakken en dan als het gewicht te zwaar is gaat de dumbbell draaien en verdraai je min of meer je schouder. Je moet hem op borst hoogte laten zakken dan heb je daar geen last van

Verdraaid sterk, dat wel!
vet%-meting zag ik wel al staan, hoe gaat het met gewicht?
(ff abo op je log trouwens)

Maar naar mijn mening voer je hem dan niet goed uit je laat hem waar schijnlijk meer op schouderhoogte zakken en dan als het gewicht te zwaar is gaat de dumbbell draaien en verdraai je min of meer je schouder. Je moet hem op borst hoogte laten zakken dan heb je daar geen last van

Nah, zelfde verhaal met pullover.. zal het binnenkort weer eens proberen, misschien dat het dan beter is.

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Verdraaid sterk, dat wel!
vet%-meting zag ik wel al staan, hoe gaat het met gewicht?
(ff abo op je log trouwens)

Dankje :) gewicht is iets lager, vp ook. Gaat niet heel hard maar langzaamaan wel naar beneden allebei dus vind het wel best ;)

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

Haha vergeet niet we zijn in de PL-sectie niet in de bb-sectie iedereen word hier beresterk :)

Nah j/k ;)

Ik ben niet aan het powerliften zoals mc.chick al zei ;) Probeer het een beetje te combineren.

Hahah woops ik kijk al niet eens meer goed :rolleyes:

Zo zie je maar dat sterke mannen niet alleen in de pl-sectie zitten. Ik ben me nu ook weer aan het voorbereiden op een strongman seizoen maar ga daar echt niet mijn log voor verplaatsen.

Haha nee dat wist ik ook wel,maar ik was alleen maar een beetje aan het geinen ;)

ik zou maar oppassen, het schijnt dat je ineens moddervet wordt als je je log naar de pl-sectie verplaatst!

hahaha xD nou dan kan ik beter mijn log verplaatsen naar de bb-sectie :(

Terug
Naar boven