- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat de stang te snel op je bovenbenen legt / naar achteren gaat hangen voor je boven bent, je bent duidelijk sterk genoeg om de stang te tillen.

Waarom dat hupje op het einde (zo lijkt het). Blijf op je hakken staan en hang een beetje naar achteren om te locken.
Damn nu geef ik je zelf tips.
Heb je moeite bij de lockout dan zou ik een tijdje de rackpull gaan doen.
maar je hebt gelijk, dat ziet er niet 100% uit. Denk dat ik inderdaad maar even rackpull ga doen, ben toch even niet van plan om te gaan maxen op m'n DL.
DB fly's is een goede oefening mits je het goed doet

Verdraaid sterk, dat wel!
vet%-meting zag ik wel al staan, hoe gaat het met gewicht?
(ff abo op je log trouwens)

Dit is niet de pl-sectie.Haha vergeet niet we zijn in de PL-sectie niet in de bb-sectie iedereen word hier beresterk
Nah j/k![]()
Maar naar mijn mening voer je hem dan niet goed uit je laat hem waar schijnlijk meer op schouderhoogte zakken en dan als het gewicht te zwaar is gaat de dumbbell draaien en verdraai je min of meer je schouder. Je moet hem op borst hoogte laten zakken dan heb je daar geen last van
Verdraaid sterk, dat wel!
vet%-meting zag ik wel al staan, hoe gaat het met gewicht?
(ff abo op je log trouwens)
gewicht is iets lager, vp ook. Gaat niet heel hard maar langzaamaan wel naar beneden allebei dus vind het wel best 
Haha vergeet niet we zijn in de PL-sectie niet in de bb-sectie iedereen word hier beresterk
Nah j/k![]()
Probeer het een beetje te combineren.Zo zie je maar dat sterke mannen niet alleen in de pl-sectie zitten. Ik ben me nu ook weer aan het voorbereiden op een strongman seizoen maar ga daar echt niet mijn log voor verplaatsen.
Zo zie je maar dat sterke mannen niet alleen in de pl-sectie zitten. Ik ben me nu ook weer aan het voorbereiden op een strongman seizoen maar ga daar echt niet mijn log voor verplaatsen.

Nou zat ik er nog over te denken 'log verplaatsen en flink sterk worden', maar met dit gerucht: nee laat maar!ik zou maar oppassen, het schijnt dat je ineens moddervet wordt als je je log naar de pl-sectie verplaatst!