Spencer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 120
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was wel in een uurtje klaar dus ging eigenlijk wel snelzou kunnen, zijn groene dingenOok lekker hoog in reps!
Volgens mij hebben wij precies dezelfde apparaten, alleen geen hacksquat.
Behoorlijk volume ook, dat ga je zeker voelen morgen.

Dat je uberhaupt nog kon lopen na die training
Jeez man wat een leg press, ik ken dat apparaat wat jij bedoeld wel... die gewichten zijn echt bizar![]()
de meesten die die legpress daar doen doen het met 40kg geloof ik (net als de rest van de apparaten)Goed bezig. Als ik dat ga doen met een beentraining kan ik tussen 6 planken.![]()
Brother!Laatste reps van die 260 sets waren best zwaar, m'n buik zit in de weg bij ademen op dit apparaat![]()

ja klotezooi
gelukkig is m'n ROM wel groot genoeg nog.die doet dacht ik 10, 20, 30, 40 enz reps met steeds een plate erbij aan elke kant... dus dan moet ik nog ffDie legpress sessie lijken een beetje op century's a la Erik Fankhouser
Are you turning bodybuilder on us?![]()
misschien wel leuk om eens te proberen als ik met iemand samen train!Hahaha, tijdens de leg press kun je je benen een beetje uit elkaar doen natuurlijk zodat je pens ertussen kan!![]()
maar knieen op 90 graden kan nog netDeze trainingen zijn prima te doen met verderop in de week een squat/deadlift training al zal je dan wel het volume moeten aanpassen en kijken wat voor je werkt.
Goed getrained corretje
Laat even weten hoe die PeptoPro is, misschien het kopen waard.