Spencer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 120
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk komt dat niet omdat je geen whey neemt maar andere dingen wel doet.

weet niet, het kwam in elk geval wel in een stack (peptopro, eas, waxy maize) dus zal eens kijken wat het doetafwisseling is altijd goed voor moraal en spirit
in die peptopro zijn de bca'tjes goed vertegenwoordigd , dus dan is eas dubbelop denk ik zo
voordeel van megagrow is de creatine vind ik zelf

Arm is blijkbaar helaas toch nog niet helemaal OK, dus binnenkort toch maar eens naar de fysio. Training ging verder wel goed, was een beetje aan het aanklooien. ****ing warm in de gym.Mooie training ondanks je arm en kuiten die niet helemaal meewerkte!
Succes daarmee man, en een fijn weekend eh!![]()
), arm ga ik ook wel vanuit maar lijkt wat langer te duren. jij ook goed weekend!

Heb geleerd om wat meer m'n glutes te gebruiken tijdens het deadliften, dus heb nu pijn in m'n reet ook
Diepte hetzelfde als m'n frontsquats.Nice Squats. Doen die Zerchers geen pijn aan je armen.
Zercher squats
5x100kg
5x120kg
5x130kg
5x140kg
5x150kg
Waren eigenlijk best wel lightweight![]()
Mijn zercher squat PR was 150kg de week nadat ik mijn squat PR op 150kg gezet had.