AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.081
Verbaast me niets met een squat PR van 210kg :) Mijn zercher squat PR was 150kg de week nadat ik mijn squat PR op 150kg gezet had.

Ik dacht dat de zercher wat meer overeenkwam met de frontsquat, en die staat bij mij op 2x140kg :)

bij zowel front als zerchers voel je de quads het meest. in begin deed de zercher pijn in me armen, maar na een paar keer was de huid daar dik genoeg geworden en deed toen 1x160 of 170kg en 5x140kg. Lekkere oefening en je voelt het ook in de core. En stuk prettiger dan front squat waarbij de barbell je strot afknijpt voor lucht.

Mooie dikke compound training. Die zercher moet wel goed zijn want je ging echt hard op de ncc met die conan wheel.

beest!
nog steeds last van uw armen na 2 weken?komt het door die stones ofzo?

Brute deadlift weer man, 2x 200 pronated is nice. En zercher kan ik niet over oordelen, nooit gedaan:p

• #2.087
de gewichten zijn weer met je cp
sterke deadlifts

• #2.089
Lekker getraind man! maar ik had laatst dus gewoon de enige echte NCC winnaar in mijn log!!! ;)

lekkere deadlift en Zercher squats (heb ik nog nooit gedaan) en beter dat de motivatie weer terug is !!

• #2.094
lekkere deadlift en Zercher squats (heb ik nog nooit gedaan) en beter dat de motivatie weer terug is !!
thx JW :)

Haha van winnen zou ik nog meer motivatie krijgen!
haha ik heb dat altijd, als ik iets graag wil bereiken en ik leef er erg naar toe en het is eenmaal voorbij dan hoef ik er ook ff niks meer van te weten :p trekt altijd snel weg hoor, had nu ook die arm erbij waardoor ik niet echt zin had om te trainen.

aardige wat weight bro'

• #2.096
Yey, vandaag m'n CoC gripper #2.5 binnengekregen en de eerste rep met rechts meteen close :P links moet ik nog ff. Op naar de #3!

zeu zeu, mooie PR's erbij op de deads cor-paul!

haha ik heb dat altijd, als ik iets graag wil bereiken en ik leef er erg naar toe en het is eenmaal voorbij dan hoef ik er ook ff niks meer van te weten :p trekt altijd snel weg hoor, had nu ook die arm erbij waardoor ik niet echt zin had om te trainen.

zou willen dat ik dat had. als ik ergens helemaal naar toe leef word ik altijd ziek en misselijk paar dagen van te voren en ben dan niet eens in staat ergens heen te gaan. daarom kan ik nooit helemaal intens ergens naar toe leven...geen feestjes, geen wedstrijden niks. hoe onverschilliger hoe beter.

• #2.099
zou willen dat ik dat had. als ik ergens helemaal naar toe leef word ik altijd ziek en misselijk paar dagen van te voren en ben dan niet eens in staat ergens heen te gaan. daarom kan ik nooit helemaal intens ergens naar toe leven...geen feestjes, geen wedstrijden niks. hoe onverschilliger hoe beter.

Ik moet voor m'n werk regelmatig presentaties geven voor 100+ man, en op die manier heb ik goed met zenuwen om leren te gaan. Heb daar ook wel m'n voordeel mee gedaan met wedstrijden enzo.

het is niet echt zenuwen, heb daar in mindere mate last van.
wat ik bedoel is iets zo graag willen dat je er ziek van wordt en dan helemaal niks meer kan.

Terug
Naar boven