Hyped
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 30
was ff wat motivatie kwijt na de NCC maar die is er weer!
Mooi, anders had ik de motivatie er voor Biest-Houtakker weer in moeten schoppen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was ff wat motivatie kwijt na de NCC maar die is er weer!

Verdween halverwege de T-bar rows gelukkig. Leek wel of er een spier ff verkeerd zat ofzo.
Vraag me af of ze nuttig zijn.ja gewoon bb curls op low reps... zag het in chick z'n log

ja gewoon bb curls op low reps... zag het in chick z'n log![]()

absoluut geen curls vernoemen naar mc chick - anders krijgt hij praatjes
die dinosaurus![]()

Mooie training CP, ziet er weer degelijk uit!
Front raises zijn best wel effectief, althans ik heb er aardig wat 'voorkant schouders' aan te dankenmaar vind het wel een k*t oefening zeg
Shrugs in de chest press machine!?!
![]()
voorkant schouders pak ik genoeg met MP. ik bench op het moment ff niet, dus vandaar dat het eens een uitstapje was. ga ze er zeker niet inhouden (vind ze er namelijk ook achterlijk uitziendaarnaast nog front raises doen zou eerder voor overbelasting zorgen bij mij ben ik bang![]()
)Ik heb 'm misschien gezien vandaag...

Ik heb 'm misschien gezien vandaag...
Maar was er niet zeker van, en het was van een afstandje.
Even dacht ik ook dat hij vlakbij op een terras zat, maar dat was niet dezelfde gast, dus...![]()

Ik heb 'm misschien gezien vandaag...
Maar was er niet zeker van, en het was van een afstandje.
Even dacht ik ook dat hij vlakbij op een terras zat, maar dat was niet dezelfde gast, dus...![]()

In plaats van front raises met dumbbells kan je beter plate raises doen, die zijn veel chiller en hebben nog nut voor het bankdrukken.![]()