Fitness Seller

corpaul's trainingslog

gvd die dl gaat flink vooruit bij jou !

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.104
Mocht nog steeds niet helemaal voluit gaan met m'n triceps dus dat hebben we dan ook maar niet gedaan. Lekker UB gepompt weer.

Ik ga trouwens ook wat lager in m'n carbs zitten, kijken of het wat doet. Dat betekent voor mij alleen carbs (behalve uit groente) 's ochtends en rond m'n training en genoeg eiwitten blijven eten.

Military Press
10x bar
5x40kg
5x60kg ging iets fokop in m'n rug ???
5x60kg
5x60kg
8x40kg
Lekker, geen last van m'n arm maar als ik diep inademde een pijnscheut in m'n bovenrug ??? Verdween halverwege de T-bar rows gelukkig. Leek wel of er een spier ff verkeerd zat ofzo.

T-bar row (brede grip)
10x20kg
10x40kg
10x60kg
10x80kg
10x80kg
10x80kg
Nog nooit met deze grip gedaan, voelde wel lekker. Was zwaar!

Convergent row apparaat (gewicht = schijven)
12x40kg
12x80kg
12x100kg
Ook nooit gedaan, laatste set was erg zwaar.

Front raises
10x8kg
10x10kg
10x12kg
Volgens mij ook nooit gedaan :P Vraag me af of ze nuttig zijn.

Shrugs in chest press apparaat
10x40kg
10x80kg
10x120kg
10x160kg
10x200kg
Op zich wel lekker, ik cheat hier minder mee dan met DBs of een BB. (en die BB rijdt niet de hele tijd over je leuter)

Mc.Chick curls
5x25kg
5x30kg
5x35kg
5x40kg
3x45kg
3x50kg
3x55kg
1x60kg
En vanaf hier zouden het wel heel erg cheat curls worden dus gestopt.

Preacher curl apparaat
10x30kg
10x40kg
10x40kg
10x50kg

Cardio
15 mins crosstrainer ~135bpm

Netjes hoor cor. Straks word je nog bber. Ben benieuwd wat die verlaging van carbs voor je gaat doen

mr chick curls ???

lekker he zo'n wide gripp bij de t bar
verschilletje met de small gripp die toch easy is
goed gedaan dude

• #2.109
Mooie training CP, ziet er weer degelijk uit!
Front raises zijn best wel effectief, althans ik heb er aardig wat 'voorkant schouders' aan te danken :p maar vind het wel een k*t oefening zeg :mad:
Shrugs in de chest press machine!?! ???

:D

low rep curls is wel lekker voor het ego :P

front raises deed ik met 20kg db's per hand of 50kg met een barbell heb er weinig aan gehad. die schouderkoppen worden sterk genoeg met voldoende benches, incline benches en strikte overhead presses. daarnaast nog front raises doen zou eerder voor overbelasting zorgen bij mij ben ik bang :D

Laatst bewerkt:
  • #2.112
Mooie training CP, ziet er weer degelijk uit!
Front raises zijn best wel effectief, althans ik heb er aardig wat 'voorkant schouders' aan te danken :p maar vind het wel een k*t oefening zeg :mad:
Shrugs in de chest press machine!?! ???

:D

ja ik deed ook eigenlijk de verkeerde, moest side raises hebben :roflol: voorkant schouders pak ik genoeg met MP.

jep, dat is zo'n liggend ding.. dus de beweging is ongeveer hetzelfde als bij een normale bench press.

daarnaast nog front raises doen zou eerder voor overbelasting zorgen bij mij ben ik bang :D
ik bench op het moment ff niet, dus vandaar dat het eens een uitstapje was. ga ze er zeker niet inhouden (vind ze er namelijk ook achterlijk uitzien:D)

ach front raises kunnen best geinig zijn als je er nog wat bij roept zoals "zieg heil" :P

praatjes, heeft ie toch wel, die bodybuilder :D
Ik heb 'm misschien gezien vandaag...
Maar was er niet zeker van, en het was van een afstandje.
Even dacht ik ook dat hij vlakbij op een terras zat, maar dat was niet dezelfde gast, dus... :rolleyes:

• #2.115
Even dacht ik ook dat hij vlakbij op een terras zat, maar dat was niet dezelfde gast, dus... :rolleyes:

had je zoveel gezopen dat je het niet goed meer zag hummer :D

Aha jij was dat dus toch aan de rand van het hek? Vlakbij de cardeadlift zeg maar.
Ik was die knaap in een groene trui en Mc Chick stond inderdaad naast me in een zwart shirtje.

Vond het beetje raar om zonder je ooit gesproken of iets te hebben te vragen van: Hey ben jij Hummer? :D

Mc.chick curls:p. Ja het is wel een vet boek, zeker de moeite van het proberen waard.

Elke keer dat ik je naam las, dacht ik dat corpaul voor corpulente Paul stond. Na het zien van je foto's blijkt dat inderdaad ook nog zo te zijn.

In plaats van front raises met dumbbells kan je beter plate raises doen, die zijn veel chiller en hebben nog nut voor het bankdrukken. :)

Terug
Naar boven