XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.141
Kijk doe je goed! Was dus nog in goede staat?

Game je trouwens altijd onder je cardio? :D

ja, ziet er prima uit. wel oud modelletje maar was geloof ik bijna nooit gebruikt. beetje roest op de trappers maar die vervang ik te zijner tijd wel :)

en had alleen een roeier thuis, dus kon nooit gamen tijdens cardio (vandaar dat ik graag een fiets wilde)

• #2.143
Lekkah lekkah. Kan wel merken dat ik lager in m'n carbs zit, aardig futloos aan het eind van de training.

Squat
10x60kg
10x100kg
10x120kg
5x140kg
5x150kg
5x160kg
5x160kg
5x160kg
Nice, 5e rep van de laatste 3 sets was steeds ****ing zwaar.. eerste drie reps gingen easy. Had nog nooit gerept met 160kg dus in dat opzich allemaal PR. Alles zonder belt of course.

Goodmorning
10x120kg
10x120kg
10x120kg
10x120kg
10x120kg
Pijn in m'n reet hiervan :mad:

45 graden legpress (gewicht = schijven)
10x200kg
10x200kg
10x200kg
10x200kg
10x200kg

Leg extension
10x60kg
10x80kg (fb)
10x80kg
10x80kg
10x80kg
10x80kg

Cardio
25 mins low intensity op m'n nieuwe fiets, ging prima.

zeu zeu, goede skwats corpaul!
ga je dit volume voortaan behouden?

• #2.145
zeu zeu, goede skwats corpaul!
ga je dit volume voortaan behouden?

Ja denk het wel, het bevalt wel. Heb ook vrij weinig tijd om naar de gym te gaan de komende weken dus goed mogelijk dat ik wat minder vaak maar wel wat langer ga.

ja, ik miste al wat in dit log..

Squat = eindbaas.
Sterke core heb je CP. :)

Flink sterk weer hoor. :bow:

• #2.152

Squat = eindbaas.
Sterke core heb je CP. :)

thx heren!

tja, ff druk op werk... hoop dat dat over 2 weken weer voorbij is :) en natuurlijk paar weken met die arm gezeten waardoor ik niet zoveel kon/mocht doen.

Pittige training maar ik denk eerlijk gezegd dat je wel meer kunt squatten;)

Hehe, laag in kh's en nog 5x160 squatten.. daarvoor moet ik gigantisch hoog in de suikers verwend kreng :D

Maareh.. (geen zin om je log weer pagina's terug te bladeren), ga je cutten ?????????

• #2.157
Hehe, laag in kh's en nog 5x160 squatten.. daarvoor moet ik gigantisch hoog in de suikers verwend kreng :D

Maareh.. (geen zin om je log weer pagina's terug te bladeren), ga je cutten ?????????

:P voorzichtig, kijken of er even wat kilo's afkunnen zonder krachtverlies

dat ziet er tieves bruut uit kerel !

• #2.160
Komop je bent beresterk man met je 210 squat:P.
Ik ben het met chopper eens dat je dat moet kunnen.

Ja klopt, maar toen ik die 210 zette had ik daarvoor 8x140kg en 2x150kg gedaan geloof ik... dus eigenlijk nooit sets gemaakt. Ik kan dus wel 1 rep heel sterk zijn maar de spierconditie is er nog niet (die ben ik nu aan het opbouwen :) )

Terug
Naar boven