Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CORPAUL GAAT BODYBUILDEN, HET MOET NIET GEKKER WORDEN![]()
nee hoor, maar ik heb de laatste tijd lekker gebulkt en moet nou wel erg veel kilo's meeslepen 
nee hoor, maar ik heb de laatste tijd lekker gebulkt en moet nou wel erg veel kilo's meeslepen
![]()

Zijn niet heel strict hoor. Ik heb gemerkt dat als ik wat door m'n benen buig en goed m'n kont naar achter duw ik ze veel beter voel dan wanneer ik ze stricter doe. (maar ik maak er nou ook weer geen quarter squats vanMan ik begrijp niet hoe je zo makkelijk met 120 die goodmornings doet![]()
)Ach die spierconditie zal snel genoeg komen bij zo weinig gerept te hebben kan ik me het wel voorstellen, hetzelfde heb/had ik op DL.
) waren en dat die 210 par was. Dat scheelt ook weer wat.
Niks ervan, je komt er niet onderuit meneertje strongman. Lichaamssculptuur is bodybuilden punt uit![]()

thx jw!pittige training ! goede squats en GM's en veeel reps en volume !! lekker !!
net wat ik dacht Ace 
Die 250 deadlift van jou was echt geen harde grind, of interpreteer ik het verkeerd?
great volume cor
tja die goodmorning - ik krijg altijd last van mijn reet bij de bb-lunges
half uurtje hometrainer op rustig tempo, hr zal wel ~130 geweest zijn.
moet duidelijk nog wennen aan dit ding want krijg er een aardig houten reet van![]()
zo herkenbaar ...