MuscleMeat

corpaul's trainingslog

CORPAUL GAAT BODYBUILDEN, HET MOET NIET GEKKER WORDEN :roflol:

Man ik begrijp niet hoe je zo makkelijk met 120 die goodmornings doet :p

Ach die spierconditie zal snel genoeg komen bij zo weinig gerept te hebben kan ik me het wel voorstellen, hetzelfde heb/had ik op DL.

pittige training ! goede squats en GM's en veeel reps en volume !! lekker !!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.167
Man ik begrijp niet hoe je zo makkelijk met 120 die goodmornings doet :p
Zijn niet heel strict hoor. Ik heb gemerkt dat als ik wat door m'n benen buig en goed m'n kont naar achter duw ik ze veel beter voel dan wanneer ik ze stricter doe. (maar ik maak er nou ook weer geen quarter squats van ;))

Ach die spierconditie zal snel genoeg komen bij zo weinig gerept te hebben kan ik me het wel voorstellen, hetzelfde heb/had ik op DL.

Ja komt wel joh, DL heb ik eigenlijk hetzelfde probleem. 1x250 omhoog gegrind maar 2x225 voelt nog veel zwaarder. Had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat m'n squat ineens omhoog zou schieten naar 210 toen ik m'n 1RM ging bepalen. Ik denk ook dat m'n squats van vandaag below par (wat al snel fullsquat is in mijn geval :P) waren en dat die 210 par was. Dat scheelt ook weer wat.

Ach ik heb geen haast :)

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Niks ervan, je komt er niet onderuit meneertje strongman. Lichaamssculptuur is bodybuilden punt uit :D

:fuu:

pittige training ! goede squats en GM's en veeel reps en volume !! lekker !!
thx jw!

Wat lees ik, aan de BB? :D

Naja, als er iets je hartslag omhoog helpt zijn het wel 20 reppers in het squat rek ;)

• #2.171
hehe ik blijf gewoon strongman doen hoor ;) heb alleen m'n trainingen wat anders ingedeeld.

Die 250 deadlift van jou was echt geen harde grind, of interpreteer ik het verkeerd?

• #2.173
Die 250 deadlift van jou was echt geen harde grind, of interpreteer ik het verkeerd?

Hij was niet echt ranzig maar de lockout was wel erg zwaar voor me. Vaak vertekent het een beetje hoe makkelijk m'n deadlift eruit ziet omdat m'n liftoff erg sterk is.

great volume cor
tja die goodmorning - ik krijg altijd last van mijn reet bij de bb-lunges

• #2.175
great volume cor
tja die goodmorning - ik krijg altijd last van mijn reet bij de bb-lunges

hehehe ja lunges ben ik ff mee gestopt, herstel daar nogal ellendig van en volgens mij hebben ze niet zo heel veel nut voor strongman.

• #2.176
half uurtje hometrainer op rustig tempo, hr zal wel ~130 geweest zijn.
moet duidelijk nog wennen aan dit ding want krijg er een aardig houten reet van :D

• #2.178
M'n arm is weer helemaal goed :cool:

Pushpress
10x40kg
5x60kg
3x70kg
3x80kg
3x90kg
1x100kg 2e ramde ik de bar tegen m'n kin
3x100kg **** yeah! PR (was 1x100kg)
10x60kg
Pols had het wel zwaar te verduren bij die 3e rep van 3x100kg, merk dat ik na de 2e rep bij hoge gewichten wat moeite heb met balans.

BOR (onderhands)
10x60kg
5x80kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
Helemaal strict uitgevoerd, ook weer nieuw voor mij :D

CGBP
10x60kg
10x70kg
4x80kg
8x60kg
Eerste keer bench in 2 maanden geloof ik, ging weer fantastisch! Na Biest-Houtakker maar eens wat aan gaan doen. Geen spotter ook BTW dus hoop energie kwijt met uitpakken.

Kroc rows
25x38kg
20x38kg
17x38kg
Wtf bijna kotsen. Met straps trouwens :roflol:

Face pull
10x50kg
10x40kg
10x40kg
Ging voor geen meter, gleed steeds weg met deze schoenen.

Kneeling cable crunches
10x20kg
10x40kg
10x40kg
Dacht dat ik er niets van voelde maar tijdens de crunches schoot er toch aardig kramp in :)

Crunches
10xBW + 15kg
10xBW + 15kg
Was mooi geweest zo.

Nice PP man en dat van die face pulls ken ik haha all stars ftw.

Die pushpress begint nu al ergens op te trekken :cool:

Terug
Naar boven