- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb zo'n training gedaan, en het is goedte doen vind ik.Haha, bizar. Zat dat artikel net te lezen! Ik voel me gevleid dat je me een skinny bastard vindt trouwens.

Het is enorm veel werk een mooi sexy lichaam te krijgen, en te behouden.
Ik weet er alles van.
Maar wat voelt het goed om een "not so lean, not so mean, SEX machine" te zijn!![]()

Ja zeker, met jou ook? alweer lekker met bomen en stenen aan het smijten?
)
Het komt er op neer dat je chin ups of pull ups doet.Kan iemand me bijpraten over die fat bastard pullups?
Geen flauw idee wat ik daarbij moet voorstellen...

Klinkt als iets voor mij (fat girl pull ups?)... die assisted beginnen behoorlijk te vervelen, lukt ook voor geen meter...Het komt er op neer dat je chin ups of pull ups doet.
Maar dat je je voeten op de vloer of een bankje ofzo steunt zodat er wat van je gewicht opgevangen word.
http://www.youtube.com/watch?v=golmL409-CU
http://www.youtube.com/watch?v=9pG5LzqnOlc
Maar je kan ze ook zo doen dat je bovenlichaam vertikaal hangt hoor.
Dat deed ik wel eens, vertikaal hangen, dan is het echt een chin up/pull up, want als je zo horizntaal hangt is het meer een soort van bent row vervanger natuurlijk.
---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------
Oh ja, ze heen eigenlijk fat MAN pull ups, maar heavy dudes spreken ook wel eens over bastards.![]()

Hahaha, bikkeltje!Klinkt als iets voor mij (fat girl pull ups?)... die assisted beginnen behoorlijk te vervelen, lukt ook voor geen meter...![]()

Ja, deadlift sets voelen voor mij ook beter aan bij minder dan 6 reps. Dit was meer een experiment ff, maar beviel niet zoDie lange sets deadlifts ben ik volledig met je eens.
Ik had laatst ook zo'n enorme pomp in mijn rug er van.
Ik denk dat het beter is de sets korter te houden eigenlijk, maar da's gevoelsmatig...
Ik heb die fatman pull ups niet uitgevonden hoor.
Dat was een andere fat bastard die zijn logge lijf niet omhoog kreeg!
Voel je je nu opknappen tijdens zo'n deload..?
. En opknappen tijdens zo'n deload... tja... lichamelijk was ik er op zich wel prima aan toe, merkte alleen dat ik (vooral met de cardio) steeds minder zin kreeg. In dat opzicht is het wel goed voor me, ik doe deze week even helemaal geen cardio en dat bevalt wel even. Trainingen in de gym vind ik nu gewoon echt saai, dus krijg wel weer drive om te gaan knallen.'echte' pullups zijn natuurlijk stoerder, maar die komen later dan welHahaha, bikkeltje!
Probeer maar eens, dit moet wel lukken hoor, al zijn ze ook best nog pittig!
Succes.![]()

Idd, precies wat Hummer zegtOh ja, ze heen eigenlijk fat MAN pull ups, maar heavy dudes spreken ook wel eens over bastards.![]()
Het ligt aan de houding van je bovenlichaam. Ik doe het zo dat ik echt onder de stang hang, en dan een pullup beweging doen, maar je kan er ook een soort inverted row van maken (beetje lastig uit te leggen zo
). Ze zijn in elk geval alsnog zwaar met Hummer en mijn BW 
Idd maar die zijn nog even een illusie hier'echte' pullups zijn natuurlijk stoerder, maar die komen later dan wel![]()
Al ziet het er natuurlijk wel tof uit als je met 150kg pullups doet
(of als vrouw natuurlijk, want dat kunnen er bij ons ook niet veel)