- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Go ecto, GO!!!
Heb je het volledige plan al klaar..?

Dat wil ik wel geloven ja!Crunches
20x bw
2x15x bw+5kg
Hield het gewicht nu achter m'n hoofd vast, leek wat zwaarder dan op m'n borst.

En nu er weer tegenaan inderdaad.
Ik ben benieuwd naar je nieuwe schema.
Is de "washed up meathead template" niets voor je?
Da's 3x/week, 1x ME UB, 1x ME LB en 1x RM UB.
Of ben je nog niet washed up..?![]()
Ik heb juist voor dit gekozen omdat ik 1x LB p/w eigenlijk te weinig vind, dat betekent namelijk dat je maar eens in de 2 weken squat en deadlift.Oh, oké...
Dat ben ik dan even vergeten...
Je bent ook nog een jonge vent natuurlijk, en hoe vaker je een spiergroep kan trainen, en weer laten herstellen, hoe harder je gaat natuurlijk.
Succes man.
En ik heb niet het gevoel dat ik langer dan een week moet herstellen van een squat of deadliftsessie, dus zou het zonde vinden als ik dan m'n tijd niet 'optimaal' benut.

Ging trainen met de instelling dat ik tevreden zou zijn als ik 1x150kg pakte maar ging eigenlijk vrij soepel. Filmpje van de 160kg:
Misschien deze maar thuis doen, heb thuis db stangen waar meer dan 60kg op kan.

Ik zie je training nu pas, dus heb niet de primeur, maar je squat was inderdaad bij lange na niet op diepte.thx gasten, hoor helaas net in het filmen van lifts topic dat ie niet diep genoeg isvolgende keer beter

Ik zie je training nu pas, dus heb niet de primeur, maar je squat was inderdaad bij lange na niet op diepte.
Geeft niks natuurlijk, maar dan praat je niet over hetzelfde, dus omlaag met die handel!
Ik geloof dat jij een beetje dezelfde bouw hebt als mij, en dan zul je waarschijnlijk voor je gevoel echt helemaal moeten zakken, dan zit je goed.
Ik bedoel dus dat je echt maximaal naar benden moet zakken!
Wat je nu doet is goed om even te wennen aan het zware gewicht van de halter, en zal je spieren best wel een opdonder geven.
Dus heb je het niet voor niks gedaan.
Volgende keer wat minder gewicht, en buffelen!
Succes man.![]()
moet idd echt zo ver als ik kan naar beneden zakken, voor m'n gevoel zit ik dan op de grond bijna maar het is geloof ik net onder par 
Gewoon zelf de filmpjes terug kijken... je zit vaak minder diep dan je denkt... (zijn er geen spiegels? Ik sta recht voor een spiegel te squatten, cage is op een mooie plek neergezet).thx ga ik doenmoet idd echt zo ver als ik kan naar beneden zakken, voor m'n gevoel zit ik dan op de grond bijna maar het is geloof ik net onder par
![]()
alleen een spiegel voor me, maar daarop zie ik niet hoe diep ik zitGewoon zelf de filmpjes terug kijken... je zit vaak minder diep dan je denkt... (zijn er geen spiegels? Ik sta recht voor een spiegel te squatten, cage is op een mooie plek neergezet).

Niet?alleen een spiegel voor me, maar daarop zie ik niet hoe diep ik zit![]()

Niet?
Dan maar voelen of je met je kont al tegen je kuiten aanzit - zo niet: dieper!![]()

). Nu heb ik hem volledig gecrushed