XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

thx ga ik doen :) moet idd echt zo ver als ik kan naar beneden zakken, voor m'n gevoel zit ik dan op de grond bijna maar het is geloof ik net onder par :D
Dat bedoel ik!
Als ik zak dan is het net of ik er al ben, maar ik moet inderdaad voor mijn gevoel bijna op de grond komen om op diepte te komen...

• Topic Starter Topic Starter
hmm... ik wil eigenlijk naar de gym vandaag, maar fietsen gaat niet lukken en de bussen rijden niet. lopen duurt een uur dus gaan we ook niet doen, zal wel cardio worden. klotesneeuw :mad:

ja i know

maar daar heb ik helemaal geen zin in ook :D

nog gelukt met de hars ? :D

shit man, was ff boodschappen doen.. dat is ook al cardio in de sneeuw. ook flink op m'n kont gevallen, hoop net aangeschafte eitjes kapot :mad:

Damm that sucks :(

Goede rede om nog wat extra cardio te doen vandaag, nieuwe eitjes halen!

Klote v/d eieren man :( Gewoon teruggaan voor nieuwe ;)
En dat trainen sla ik vandaag ook maar over.

Klote v/d eieren man :( Gewoon teruggaan voor nieuwe ;)
En dat trainen sla ik vandaag ook maar over.

Ja zonde :sad:
Nee heb de schaal eruit gevist en alles uit het bakje in de pan gegoten en er een omelet van gemaakt :D

Hoop dat de gym morgen beter bereikbaar is, anders thuis ff wat doen.

Net 15mins HIIT op de roeier gedaan, 5 intervals van 90 sec rustig en 30 sec knallen, en 2 van 60/30 (+ 2 minuten cooldown). Vind roeien normaal al zwaar dus was flink buiten adem :) Hoop ook dat ik dat ding niet kapot trek een dezer dagen want komt flinke kracht op te staan tijdens de 30 secs knallen :D En ben benieuwd wat ik ervan ga merken w.b. vetverbranding (en als het niets is geef ik Hummer gewoon de schuld!)

Haha, hardcore :meal:
Zou vannacht ook sneeuwen, dus 't weer zal er niet beter op worden vrees ik.

hiit is the thing als het gaat om verbranden
hit it baby
en anders idd hummie de schuld geven - wel zo makkelijk

idd :D
is wel iets foutgegaan tijdens m'n valpartij van vanmiddag trouwens, heup voelt verrot aan.. rare draai gemaakt denk ik. dumpen die sneeuw!

Was voor de AH, en om nou de hele weg daarnaartoe sneeuwvrij te maken vind ik ook weer wat overdreven :D

Ik heb m'n eetschema ook wat bijgesteld voor de komende periode, ga hoger in eiwitten en vetten zitten en lager in m'n carbs (nu e/k/v van 50/25/25), en op cardio dagen (bijna) geen carbs meer na de cardio. Net dus 500gr tilapia met 400gr paksoi en wat sambal en cashewnoten op :meal:

Heb morgen trouwens max effort UB dag, en daar kan ik alles thuis van doen, doe ik het wel met dumbbells op m'n swiss bal :cool:

Terug
Naar boven