XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

Of juist wel, want jij begrijpt hoe ik in elkaar zit :heart:
Hahahaha, ja wie weet?! :D
Jij bent er tenminste nog mee bezig.
Ik heb besloten er alles aan te doen mijn goede voornemens voor 2010 echt te doen.
Ik heb op dit ogenblik niet echt de drang om te trainen, en al zeker geen (HIIT) cardio te doen! :eek:
Nog even wat deloaden en bulken, en dan voorzichtig weer beginnen. ;)
Maar jij bent goed bezig man.
Keep it up! :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Hahahaha, ja wie weet?! :D
Jij bent er tenminste nog mee bezig.
Ik heb besloten er alles aan te doen mijn goede voornemens voor 2010 echt te doen.
Ik heb op dit ogenblik niet echt de drang om te trainen, en al zeker geen (HIIT) cardio te doen! :eek:
Nog even wat deloaden en bulken, en dan voorzichtig weer beginnen. ;)
Maar jij bent goed bezig man.
Keep it up! :cool:
Komt wel weer kerel :) Ik moet ff kijken hoe ik m'n cardio ga indelen de komende periode, denk dat ik 3x HIIT ga pakken op rustdagen, en dan na KT geen of rustig cardio (half uurtje ofzo). Ik moet zeggen dat 15 mins cardio een stuk beter bevalt dan 45 steeds!!

Hoe minder tijd je aan cardio hoeft te besteden hoe beter! :D
Alhoewel, als het op een gegeven moment wat beter gaat, valt het best mee.
Het is vooral in het begin een enorme opgave vind ik.
Maar een tijd geleden kon ik op een gegeven moment redelijk relaxed mijn 45-60min volmaken op de crosstrainer.
Ik hield dan een vetverlies hartslag aan, dus het was niet enorm intensief, en ik keek ondertussen een beetje tv...
Maar toch, als ik een kans zie te stoppen met cardio, grijp ik hem me beide handen aan!
Vandaar mijn buitensporige overgewicht natuurlijk... :o

Laatst bewerkt:
Hoe minder tijd je aan cardio hoeft te besteden hoe beter! :D
Alhoewel, als het op een gegeven moment wat beter gaat, valt het best mee.
Net is vooral in het begin een enorme opgave vind ik.
Maar een tijd geleden kon ik op een gegeven moment redelijk relaxed mijn 54-60min volmaken op de crosstrainer.
Ik hield dan een vetverlies hartslag aan, dus het was niet enorm intensief, en ik keek ondertussen een beetje tv...
Maar toch, als ik een kans zie te stoppen met cardio, grijp ik hem me beide handen aan!
Vandaar mijn buitensporige overgewicht natuurlijk... :o

Ja, heb hetzelfde. Vind het niet heel vervelend om te doen, maar als het niet nodig is doe ik liever wat anders!

Gym nog steeds slecht bereikbaar dus net maar even thuis getraind.

Warming up: 10min swiss ball oppompen :D

Swiss ball DB bench press
10*12kg
10*23kg
10*28kg
8*33kg
8*38kg
2*41,5kg verloor m'n evenwicht
7*41.5kg
3*43kg
Wel blij om te zien dat ik in 2 maanden toch e.e.a. aan kracht heb opgepikt in de gym. Max vorige keer was 8x38kg als 3e set en dat was tot failure. Gewichten zijn trouwens niet helemaal vergelijkbaar met 'normale' DB bench press want je ROM is geloof ik iets kleiner.

Swiss ball DB incline bench press 3x6-10
10*12kg
10*23kg
10*28kg
8*31,5kg

DB row
10*31,5kg
10*43kg
10*43kg
10*43kg
Deed hem staand, door ergens op te leunen... was zwaar :D

Bent over rear delt flyes
12*5kg
12*7kg
Licht gepakt maar was al best zwaar.

Weighted crunch
15x BW
15x BW +5kg (onder m'n hoofd)
15x BW +5kg

Karakterjongen hoor! :bow:
Ik ben nog even aan het deloaden. :D

Hoe kom je bij die swiss ball presses?

hahaha ****ed up bro :roflol:

Op hoeveel kcal's zit je momenteel eigenlijk met je eten?

Nu rond 3800, heb een tijdje lager gezeten maar dat werkte niet, voelde me echt de hele dag verrot en kwam zelfs aan :mad:

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Hoe kom je bij die swiss ball presses?
Geen bench thuis :P
En deFranco schijnt er ook nogal fan van te zijn, met name omdat je je stabiliteitsspieren continu gebruikt.

Ik heb hier ook nog zo'n swiss bal liggen, alleen is het dopje dat op het ventiel moet zoek!:D Sterke db press. Ik denk dat je het wel kan vergelijken met een bench. Misschien is de rom wat kleiner, maar je hebt weer minder stabiliteit. Ik denk dat dat elkaar wel compenseerd.

Ik heb hier ook nog zo'n swiss bal liggen, alleen is het dopje dat op het ventiel moet zoek!:D Sterke db press. Ik denk dat je het wel kan vergelijken met een bench. Misschien is de rom wat kleiner, maar je hebt weer minder stabiliteit. Ik denk dat dat elkaar wel compenseerd.
Niet helemaal, ik ben op een bench wat minder sterk met m'n DB press (al heb ik die een tijd niet meer gedaan zonder dat ik normaal gebenched had hiervoor).

Ik vind de swiss ball best een OK afwisseling eigenlijk, maar zonder ventieldopje schiet het idd niet op :D

Net ff HIIT op de roeier gedaan op een lege maag (OK, alleen wat EAS dan). Eens kijken hoe dat m'n dag gaat verbeteren/verpesten :)

4x90 rust/30 knallen = 8 mins
5x60 rust/30 knallen = 7,5 mins
totaal 15,5 mins + nog ff wat uitroeien

Net ff HIIT op de roeier gedaan op een lege maag (OK, alleen wat EAS dan). Eens kijken hoe dat m'n dag gaat verbeteren/verpesten :)

4x90 rust/30 knallen = 8 mins
5x60 rust/30 knallen = 7,5 mins
totaal 15,5 mins + nog ff wat uitroeien
Klinkt lekker!
Adrealineboost op de ochtend = niet verkeerd ;)

Goed bezig; ik zie lekkere gewichten staan in je log.:)

danku beiden :)

Beter zou je squats doen in de ochtend! ;)
OchtendSquats = Testosteron boost! = meer vetverbranding, de hele dag door! :thumbs:
Je moet het wel op kunnen brengen natuurlijk...
Uit je nest, niets eten, glaasje water en buigen met die handel! :D

Laatst bewerkt:
...dus dan zit ik goed morgenochtend met mijn beentraining?
(Ik doe wel eten van tevoren, anders trek ik het niet...)

Terug
Naar boven