- Waardering
- 1.339
Dan maar geen mega-burn...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan maar geen mega-burn...
Je moet dan eigenlijk thuis kunnen kniebuigen, en op je nuchtere maag even wat 20-reppers doen ofzo.

Nuchter even 20 reps BW moet lukken ;-)Je moet dan eigenlijk thuis kunnen kniebuigen, en op je nuchtere maag even wat 20-reppers doen ofzo.
Doordat je geen voedsel hebt krijg je schijnbaar een enorme piek in je testosteron niveau en je groeihormonen vliegen de pan uit.
Maar nogmaals, je moet het wel even kunnen opbrengen natuurlijk...
Blijf jij maar lekker wat 30-rpperen!![]()
Val je eigenlijk nog af ? aangezien je nogal veel cardio doet ?
Maar zoals het nu gaat ben ik wel redelijk tevreden.
(en hopelijk ook wat cardio met een chick die meespeelt
)Dan zouden we eigenlijk eens samen "op stap" moeten gaan.

Ik babbel ze gewoon je nest in.

Waarsch versta ik je ook niet danMoeten we trouwens wel hier in de buurt gaan, anders verstaan ze me niet eens...![]()
gefeliciteerd met je 5000e post trouwens!Thanks, het is dat je het zegt!Waarsch versta ik je ook niet dangefeliciteerd met je 5000e post trouwens!

Hahaha, mijn gym is net door de bijkeuken!je moet gewoon zeggen dat je naar de gym gaat, als je dan terugkomt en naar alcohol ruikt kijkt ze nergens van op![]()

Houd er dan wel rekening mee dat al die jongens nogal "weerbaar" zijn.Mooie sport, maar niets voor mij! Volgensmij zou ik dan de eerste die mij beukt een doods-trap geven xD

Houd er dan wel rekening mee dat al die jongens nogal "weerbaar" zijn.![]()

).