MuscleMeat

corpaul's trainingslog

Je moet dan eigenlijk thuis kunnen kniebuigen, en op je nuchtere maag even wat 20-reppers doen ofzo.
Doordat je geen voedsel hebt krijg je schijnbaar een enorme piek in je testosteron niveau en je groeihormonen vliegen de pan uit. :D
Maar nogmaals, je moet het wel even kunnen opbrengen natuurlijk... ;)
Blijf jij maar lekker wat 30-rpperen! :thumbs:

Je moet dan eigenlijk thuis kunnen kniebuigen, en op je nuchtere maag even wat 20-reppers doen ofzo.
Doordat je geen voedsel hebt krijg je schijnbaar een enorme piek in je testosteron niveau en je groeihormonen vliegen de pan uit. :D
Maar nogmaals, je moet het wel even kunnen opbrengen natuurlijk... ;)
Blijf jij maar lekker wat 30-rpperen! :thumbs:
Nuchter even 20 reps BW moet lukken ;-)

• Topic Starter Topic Starter
ik kan thuis alleen met dumbbells squatten hummer.. en ik heb er niet zo'n zin in man :D vond dit al heel wat. net kerstboodschappen gedaan, zweette me kapot.

Val je eigenlijk nog af ? aangezien je nogal veel cardio doet ?

Val je eigenlijk nog af ? aangezien je nogal veel cardio doet ?

Voor m'n gevoel ga ik er wel steeds beter uitzien, maar weegschaal/huidplooimeter zit weinig verschil in. Heb het gevoel dat m'n buikvet niet echt verdwijnt maar de rest wel (schijnt standaard te zijn). Ga de komende paar maanden in elk geval wat lager in carbs en hoger in eiwitten zitten, kijken wat dat doet. Het is ook niet echt topprioriteit voor me, heb liever dat m'n conditie e.d. beter wordt dan dat ik wanhopig wil afvallen.

Neemt of course niet weg dat er wel wat vanaf mag :) Maar zoals het nu gaat ben ik wel redelijk tevreden.

Pff geen gym vandaag... was gister iets later dan verwacht, en moet vandaag alles opruimen voor kerst. Heb me gister wel laten strikken om een paar keer mee te trainen met een ozzie rules football team. Snap niet zoveel van het spelletje maar het komt er geloof ik op neer dat je veel aan het rennen bent met een kleine rugbybal en dat je andere mensen neer mag beuken. Wel leuk om eens een andere vorm van cardio te doen :) (en hopelijk ook wat cardio met een chick die meespeelt :D)

http://www.youtube.com/watch?v=qh5hNY83UA4

Mooie sport om naar te kijken, maar wel een beetje blessuregevoelig denk ik... :D
Die pens wegkrijgen is het moeilijkste wat er is Cor.
Gelukkig zijn er voldoende mooie, aantrekkelijke vrouwen op de wereld die er niet zo mee zitten dat hun man er met één rondloopt! ;)

gelukkig wel ja :D (moet ze alleen nog ff vinden)

haha goed idee man!

Waarsch versta ik je ook niet dan :D gefeliciteerd met je 5000e post trouwens!
Thanks, het is dat je het zegt!
Als een mens maar genoeg flauwekul verkoopt gaat het hard hé?! :D

Ik zal dan wat duidelijker ejacu... artikuleren, dan valt het wel mee voor de dames.
Ik kom wel naar daar! ;)
:jk:
Dat vind mijn vrouw nooit goed natuurlijk, als ik zeg dat ik een avondje ga stappen met jou om eens even een lekker mokkel voor je te regelen... :rolleyes:

je moet gewoon zeggen dat je naar de gym gaat, als je dan terugkomt en naar alcohol ruikt kijkt ze nergens van op ;)

je moet gewoon zeggen dat je naar de gym gaat, als je dan terugkomt en naar alcohol ruikt kijkt ze nergens van op ;)
Hahaha, mijn gym is net door de bijkeuken! ;)
Dat van die alcohol gelooft ze wel, want mijn bierkoelkast staat daar ook. :D

Mooie sport, maar niets voor mij! Volgensmij zou ik dan de eerste die mij beukt een doods-trap geven xD

Net ff een minigriptraining gedaan (verveel me echt heel erg nml :D).

8x CoC #1 close met links en rechts als warming up, daarna static db holds met 73kg. Eerste set was ruim 15 sec met links en rechts, en kon de db daarna nog netjes neerleggen dus zaten nog wel wat extra secondes in. Daarna ging het helaas snel bergafwaarts met links. Paar setjes van 10 seconden rechts en iets minder met links gedaan nog.
Daarna nog even 3x CoC #2 op 1mm close gehad met links en rechts.

Oja als laatste ook nog even voor de grap m'n straps uitgeprobeerd, heb ze wel maar gebruik ze nooit. Daar haalde ik de 30 seconden easy mee, had eigenlijk niet verwacht dat het zoveel zou uitmaken. Wel handig om te weten voor deadlifts enzo, hou niet zo van mixed grip namelijk.

Terug
Naar boven