- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je straps goed gebruikt kun je heel eenvoudig een zwaar gewicht lang vasthouden. Het gewicht hangt dan meer aan je handen/polsen.
Maak er geen gewoonte van want je wilt je grip blijven trainen natuurlijk. Bij zware gewichten bij de deadlift is dit natuurlijk geen probleem.

Eerst static holds en dan de COC-2 proberen...
Tsja, dat word moeilijk...![]()
Maar heb gister ook een setje heavy grippers besteld, als het goed is kan ik dan wat kleinere stapjes maken want vind het verschil tussen de CoC #1, #2 en #3 wel erg groot. (had ook de 1,5 en 2,5 kunnen bestellen maar geen zin in gedoe met credit card
)Ik heb alle COC's tot de 2.Ja ging beter dan verwacht eigenlijkMaar heb gister ook een setje heavy grippers besteld, als het goed is kan ik dan wat kleinere stapjes maken want vind het verschil tussen de CoC #1, #2 en #3 wel erg groot. (had ook de 1,5 en 2,5 kunnen bestellen maar geen zin in gedoe met credit card
)

Ik heb alle COC's tot de 2.
Ik had niet het idee dat ik de zwaardere anytime soon nodig zou hebben...![]()

Net even wezen hardlopen voor het eerst in een paar maanden, en ik ben fokking blij te kunnen melden dat ik voor het eerst m'n rondje heb kunnen uitlopen zonder te stoppen/vertragen! Normaal moest ik altijd minimaal 2x enkele tientallen meters lopen wegens een hartslag die door het dak ging, nu dus niet. Rondje is niet echt groot (1,8km) en ik ging niet echt hard (in 11 mins) maar voor mij is het een gigantische progressie 
Het is me één keer gelukt...thx gasten
Hummer denk idd niet dat ik de bouw heb om een goede loper te wordenBestaat er niet een soort omgekeerde Wilks index voor hardlopen / BW verhouding ofzo?
2800m zou zeker leuk zijn in 12 mins!

Heb je niet enorme last van je scheenbenen?Sick man, hopelijk kan ik het over een maandje of wat![]()

)
)