AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.261
Net met Chewie 4e geworden (vd 18) op het NK truckpull voor duo's. Niet gek voor allebei voor de 2e keer pullen :D

(oja mooi detail, dat is dus boven g-men en chopperbob :kiss:)

Harnas pull 41 sec nog wat
Hand over hand 34 sec nog wat (2e tijd)

Haha nice, hoeveelste zijn hun geworden dan?

Nice, met name die hand over hand. Daar komt kracht bij kijken.

• #3.265
mooi man!

Jullie waren erg goed!

goede prestatie en weer een ervaring rijker

was idd netjes corpaul
ook die hoh mooi snel. die was boven verwachting zeker?

Dat we 2e erop werden was idd een verrassing, maar ik zag persoonlijk meer op tegen harnasspull... Die hoh geloofde ik wel...

• #3.271

goede prestatie en weer een ervaring rijker
thanks!
was idd netjes corpaul
ook die hoh mooi snel. die was boven verwachting zeker?
haha, was voor zowel chewie als mij 2e keer truckpull dus echt geen idee :P kon wel een stuk sneller schuiven dan ik had verwacht dus kon goed snelheid maken

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Dat we 2e erop werden was idd een verrassing, maar ik zag persoonlijk meer op tegen harnasspull... Die hoh geloofde ik wel...

me 2, kan niet zoveel foutgaan :P

• #3.272
Net met Chewie 4e geworden (vd 18) op het NK truckpull voor duo's. Niet gek voor allebei voor de 2e keer pullen :D

(oja mooi detail, dat is dus boven g-men en chopperbob :kiss:)

Harnas pull 41 sec nog wat
Hand over hand 34 sec nog wat (2e tijd)

Gefeliciteerd, en erg strakke prestatie man !

• #3.275
K*tzooi, wilde deze week beginnen met 3x3 Korte schema maar heb in Roemenie een of ander maagvirus ofzo opgelopen waardoor ik om de 10 min aan de maagkramp zit... zit zelfs bijna onder de 150kg :mad: Daarnaast m'n arm (weer) verdoet tijdens truckpull dus het lijkt me niet verstandig om met een zwaar PL-schema te beginnen nu.

Eerst beter worden en uitvinden wat nou de oorzaak is van die arm steeds. Volgens mij is het iets kleins maar goed dat mag de sportarts uitzoeken want het gaat blijkbaar niet vanzelf over.

Als ik er nou eens een kusje op geef...

op je piemol!:)

Klote man.
Is het ook een soort van tinteling in je arm? Daar zit mijn pa nl ook al een hele tijd mee.

Overmatig fappen en vrachtwagen trekken = desastreus! :D

Terug
Naar boven