MuscleMeat

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.281
:wanker:
Klote man.
Is het ook een soort van tinteling in je arm? Daar zit mijn pa nl ook al een hele tijd mee.
nee het is alsof er iets blokkeert ofzo, als ik m'n elleboog boven m'n schouder hef voel ik het.. het is na een paar dagen ook steeds wel weer weg maar het is iig niet goed

Overmatig fappen en vrachtwagen trekken = desastreus! :D

denk het :) maar het suffe is dan wel weer dat het erin schoot tijdens het aantikken van de lijn :D

• #3.283
goed gedaan cor - zag er strak uit - mooi tempo ook - er stond wel een beul achter je

thx ove! ja die hielp mee met trekken :)

update van mijn kant: ben al 5 dagen lang zo'n 35x per dag aan het poepen (aardig VPR dat ik hoop voorlopig niet meer te breken) dus zit nog geen trainen in verdomme :mad:

pas op dat je niet overpoept raakt, want dat is een aardig volume wat je daar hanteert!

• #3.285
net VPR! ;)

beterschap !

• #3.291
thanks

• #3.292
Zo, als het goed is ben ik morgen weer beter... en hoop voorlopig dit VPR niet meer te verbreken. Morgen even kijken of ik kan banken met mn arm en zo ja beginnen met het 3x3 schema van Korte (zie PDF). Zal wel pittig (en saai :P) worden dus wish me luck. M'n doelen voor deze cycle zijn:

BE 115
SQ 230
DL 275 PL approved :D

De benchsets ga ik grip afwisselen, dus wide - normal - close maar wel maxen op normal.

Bijlagen

Succes corpaul.
maar waarom wil je het liefst op normal grip maxen en iet op close grip?

• #3.294
Succes corpaul.
maar waarom wil je het liefst op normal grip maxen en iet op close grip?

Wil m'n normale bench ff wat bijtrekken. Met name omdat m'n borstspieren op het moment relatief echt heel zwak zijn, heb ik ongetwijfeld voordeel van bij m'n CGBP.

succes ermee
niet te veel bieries want dan gaat het niet werken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zoals hier

Succes er mee man.
Ik voorspel dat je die cycles met één vinger in je neus gaat afmaken.
Je bent veel te sterk voor een bank van 115kg.
Ik ben benieuwd.

• #3.298
Succes er mee man.
Ik voorspel dat je die cycles met één vinger in je neus gaat afmaken.
Je bent veel te sterk voor een bank van 115kg.
Ik ben benieuwd.

Ja, ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe het gaat uitwerken dit. De gewichten zien er niet zo spannend uit allemaal maar als je het 3x per week doet is het afwachten wat je lichaam ervan gaat vinden.

:roflol:

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

lijkt meer op een soort van wanken eigenlijk

Terug
Naar boven