Spencer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 120
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das mooi klote, vooral nu dat je je bench wilt gaan opkrikken
Sterkte ermee grote!
ach nu weet ik wat het is, ff rustig aan maar... hij zei dat ik bij die fysio flink explosief zou gaan trainen dus dat ik er uiteindelijk voordeel van zou hebben.heb ik ook gehad aan mijn triceps,........ en biceps, en schouder en rug, en been en onderarmen, is allemaal goed gekomen![]()

voorlopig ff niks zelf, maar vermoed dat ik die wel moet gaan doen bij de fysio ja. dinsdag eerste afspraak
Hoop 't voor je. Zoveel mogelijk isolatie straks en je bent zo weer op niveau na die 6 weken, succes!
thx!Zo net bij de sportarts geweest.. hoogstwaarschijnlijk scheurtje in m'n triceps (binnenkant) en bij explosieve bewegingen scheurt het littekenweefsel steeds weer open. Nu tijdje bij de fysio hersteltraining doen en als het goed is is het dan redelijk snel (6 weken ofzo) hersteld... ben benieuwd. Voorlopig mag ik ff geen presses enzo doen![]()

haha gaan we wel vanuit!
thx bro!Haha zie 't zo gebeuren.
Sterkte corpaul mijn zegen over een goed herstel heb je![]()
haha nee, hij deed wel een aantal onderzoeken waarbij ik m'n arm een bepaalde kant op moest duwen... ik moest gaan zitten omdat ie niet voldoende tegenkracht kon zettenEn toen heb je de sportarts boven je hoofd getild en door zijn kantoor geslingerd?![]()

bekijk het van de sunny side
beter een scheurtje in je triceps dan een triceps in je scheurtje