AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

We wisselen elkaar goed af. Ik ben zo goed als klaar met de fysio.
Herstel ze!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.362
Ik wens je een snel herstel toe broeder

ah klote man
maar mooi dat je nu weet wat het is

hopelijk straks weer volle bak aan de gang!

We wisselen elkaar goed af. Ik ben zo goed als klaar met de fysio.
Herstel ze!

thx gasten

chick fijn te lezen dat je weer hersteld bent :thumbs:

beterschap cor en een snel herstel

minder van het scheurtje in je triceps.......maar dat komt wel weer goed zo, niks aan te doen en beterschap !

Sorry bro, maar nu heb ik weer een kans om de grootste te zijn in de gym. But don;t worry, jij bent nog steeds de knapste!

Kan je laten weten welke hersteloefeningen je gaat moeten doen? Het interesseert mij sterk!
Hoe heb je die scheur opgedaan, bij gewone bench press oid?
Beterschap!

• #3.367
minder van het scheurtje in je triceps.......maar dat komt wel weer goed zo, niks aan te doen en beterschap !

beterschap cor en een snel herstel

thx!

Kan je laten weten welke hersteloefeningen je gaat moeten doen? Het interesseert mij sterk!
Hoe heb je die scheur opgedaan, bij gewone bench press oid?
Beterschap!

is goed, ik post hier gewoon m'n trainingen dus hou m'n log in de gaten :thumbs:

Sorry bro, maar nu heb ik weer een kans om de grootste te zijn in de gym. But don;t worry, jij bent nog steeds de knapste!
nou ik ga waarschijnlijk de komende weken maar ff bodybuilden ipv op kracht trainen om zo met wat minder zware gewichten aan de slag te kunnen dus doe je best :D

en jij bent ook een plaatje! :kiss:

• #3.370
:wanker:

• #3.372
46 mins bergprogramma gefietst @ 95rpm en lvl 6

Trainingen de komende weken gaan gay worden, waarsch. bijna geen compounds maar veel apparaten en highrep op low weights. Smerig pompen dus, en dan als m'n triceps weer heel is prachtige PRs zetten!

ik lees hier ook weer even niet mee en hoppa, gelijk een blessure :p

get well soon !

• #3.375
idd, bedankt rob :mad:

• #3.377
Ga je nu rob de schuld geven van het feit dat jij een jankmuil bent :p Ik hoop op een spoedig herstel, smerige pomper.:D

:roflol: of course

maar goed, voelde dus toch goed bij het NCC dat er iets fout zat :roflol: kun je nagaan, als m'n triceps heel was gebleven had ik allang 150 log gehad dit jaar!

Lees het nu pas. Klote voor je CP.

:roflol: of course

maar goed, voelde dus toch goed bij het NCC dat er iets fout zat :roflol: kun je nagaan, als m'n triceps heel was gebleven had ik allang 150 log gehad dit jaar!

Dan ben je bij deze verplicht om voor het eind van dit jaar volledig te herstellen en eind 2011 een 150 log te laten zien.:rolleyes:

Mag je wel zwaar deadliften, of loopt je race naar de 300 nu ook vertraging op? :(

Terug
Naar boven