- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ah klote man
maar mooi dat je nu weet wat het is
hopelijk straks weer volle bak aan de gang!
We wisselen elkaar goed af. Ik ben zo goed als klaar met de fysio.
Herstel ze!
minder van het scheurtje in je triceps.......maar dat komt wel weer goed zo, niks aan te doen en beterschap !
Kan je laten weten welke hersteloefeningen je gaat moeten doen? Het interesseert mij sterk!
Hoe heb je die scheur opgedaan, bij gewone bench press oid?
Beterschap!
nou ik ga waarschijnlijk de komende weken maar ff bodybuilden ipv op kracht trainen om zo met wat minder zware gewichten aan de slag te kunnen dus doe je bestSorry bro, maar nu heb ik weer een kans om de grootste te zijn in de gym. But don;t worry, jij bent nog steeds de knapste!

Sorry bro, maar nu heb ik weer een kans om de grootste te zijn in de gym. But don;t worry, jij bent nog steeds de knapste!

ik lees hier ook weer even niet mee en hoppa, gelijk een blessure
get well soon !
Ik hoop op een spoedig herstel, smerige pomper.
Ga je nu rob de schuld geven van het feit dat jij een jankmuil bentIk hoop op een spoedig herstel, smerige pomper.
![]()
of course
kun je nagaan, als m'n triceps heel was gebleven had ik allang 150 log gehad dit jaar!
dus nu even rustig aan ermee.of course
maar goed, voelde dus toch goed bij het NCC dat er iets fout zatkun je nagaan, als m'n triceps heel was gebleven had ik allang 150 log gehad dit jaar!