XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.381
Dan ben je bij deze verplicht om voor het eind van dit jaar volledig te herstellen en eind 2011 een 150 log te laten zien.:rolleyes:

Mag je wel zwaar deadliften, of loopt je race naar de 300 nu ook vertraging op? :(

Haal ik niet meer :P Die race loopt ook vertraging op ben ik bang, vorige keer met deadliften had ik er ook erg last van. (mag niets doen dat pijn doet). Dus vandaar m'n beslissing om te gaan BB'en en highrep, low weights en trage uitvoering te werken.

high reps / low weights
it's bodybuilding time here
verstandig cor - goeie beslissing om effe anders te trainen

Sterkte man met herstellen dan.

Sterkte ouwe beul. Hoe is het dan precies gekomen als je er vanaf april mee rondliep? Enig idee?

En smerig pompen kan ook lekker zijn. Kan je lekker aan je definitie werken:D

Eerst cutten, en nu ook highreps? Zal ik T. even PM'en om je log te verplaatsen uit de powerlifeters sectie? :D
Beterschap man, hopelijk kun je snel weer ouderwerts veel ijzer verplaatsen.

Wat een opwindende gesprekken hier trouwens, maak me gek :wanker:

• #3.386
high reps / low weights
it's bodybuilding time here
verstandig cor - goeie beslissing om effe anders te trainen

Sterkte man met herstellen dan.

Sterkte ouwe beul. Hoe is het dan precies gekomen als je er vanaf april mee rondliep? Enig idee?

En smerig pompen kan ook lekker zijn. Kan je lekker aan je definitie werken:D

thx! is gebeurd tijdens NCC en het littekenweefsel is waarsch niet goed genoeg opgenomen door de spier waardoor het steeds opnieuw openscheurde bij explosieve bewegingen.

Eerst cutten, en nu ook highreps? Zal ik T. even PM'en om je log te verplaatsen uit de powerlifeters sectie? :D
Beterschap man, hopelijk kun je snel weer ouderwerts veel ijzer verplaatsen.

Wat een opwindende gesprekken hier trouwens, maak me gek :wanker:
:roflol: dat cutten komt niet zo heel veel van terecht om eerlijk te zijn :D

Het pompen is begonnen!

45 gr legpress Panatta (gewicht alleen schijven)
20x80kg
20x160kg
20x200kg
20x240kg
20x240kg
20x240kg
Dit was zwaarder dan verwacht man.

Powersquat Panatta (gewicht alleen schijven)
10x80kg
10x120kg
10x140kg
10x150kg
10x160kg

1-leg extension
15x20kg L+R
15x20kg L+R
15x20kg L+R

Leg curl
20x40kg
20x50kg
20x50kg
20x40kg

Standing calf raise
15x50kg
15x50kg
Ook maar weer eens rustig opgepakt.

Je klinkt positief over het pompen. Het beviel wel dus? :D

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

120 reps legpressen is gewoon intensieve cardio :roflol:

• #3.388
Leg press en Squats zijn toch wel behoorlijk hoor. ;)

pompen is nice man! high rep werk is gewoon echt leuk! beetje spiermassa bouwen is toch wel nice...

• #3.394
  • #3.395
Net eerste fysiobezoek, ik moet 3-6 weken lang met vrouwengewichten trainen bij alle oefeningen waar spanning op m'n triceps komt (dus ook sq/dl). Daarna 6 weken elke week 10% erbij en dan zou ik alles weer op volle kracht moeten kunnen doen. Over een week terugkomen om te kijken of ik dat zelf kan, zo niet dan moest ik daar gaan trainen. Dus dat worden epic interessante trainingen :roflol:

nu weet je ook eens wat verzuring van de spieren is :p

Een blessure hebben is altijd k*t, zeker als je gewend bent om zwaar te trainen en als je progressie wilt maken. Troost je met de wetenschap dat je na een blessure altijd sterker terug komt. Succes kerel, dat je maar weer snel met de zware gewichten mag stoeien.

• #3.398
nu weet je ook eens wat verzuring van de spieren is :p

Wist ik al na de medley bij sterkste man van Brielle :D

Oja ik mocht ook roeien trouwens, dat scheen goed voor m'n triceps te zijn.

---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

Een blessure hebben is altijd k*t, zeker als je gewend bent om zwaar te trainen en als je progressie wilt maken. Troost je met de wetenschap dat je na een blessure altijd sterker terug komt. Succes kerel, dat je maar weer snel met de zware gewichten mag stoeien.

thanks kerel!

• #3.400
Hahaha, lijkt me leuk om te zien gebeuren. ;)

haha ja dat wordt triceps extensions doen met een 4kg DB :D

(daarom moest ik ook volgende week terugkomen, ik 'kwam nogal eigenwijs over' en ze wilde controleren of ik idd rustig aan ging doen :D)

Terug
Naar boven