XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.421
tja zodra starter20 de zaal in komt kun je ervanuit gaan dat alle boobs snel zijn verdwenen :D

ben je wel een beetje bij een goede fysiotherapeut geweest. Mijn ervaring is namelijk dat de meeste huis, tuin en keuken therapeuten alleen maar goed zijn voor een sportmassage (maak ik waarschijnlijk geen vrienden mee op dit forum ;))

Ik zou zeggen zoek een sportarts op, wordt ook gedekt door de ziektekosteverzekering man.

• #3.423
ben je wel een beetje bij een goede fysiotherapeut geweest. Mijn ervaring is namelijk dat de meeste huis, tuin en keuken therapeuten alleen maar goed zijn voor een sportmassage (maak ik waarschijnlijk geen vrienden mee op dit forum ;))

Ik zou zeggen zoek een sportarts op, wordt ook gedekt door de ziektekosteverzekering man.

was ik al geweest ;) die stuurde me door naar deze fysio.

ze wist in elk geval waar ik het over had toen ik zei dat ik (heel) af en toe met bands trainde dus heb er wel vertrouwen in

was ik al geweest ;) die stuurde me door naar deze fysio.

ze wist in elk geval waar ik het over had toen ik zei dat ik (heel) af en toe met bands trainde dus heb er wel vertrouwen in

oke nice, als ze weet wat bands zijn dat zou ze onmgetwijfeld meer affiniteit hebben met sporters dan met oma's met nieuwe heupen!

• #3.425
  • #3.428
Zo epic training vandaag. De gewichten mogen jullie er zelf bij bedenken want die ben ik snel weer vergeten. Ze zouden in elk geval niet misstaan in een trainingsvideo van Jay Cutler. Wel grappig om alles een superstrict te doen.

Incline DB press
15x
15x
15x
15x
15x

Incline flys
15x
15x
15x

Lat side raises
10x
10x
10x

Military press
10x
10x
10x

Chest supported row
10x
10x
10x

Close grip incline chest press
20x
20x
20x
20x

Triceps pushdown
20x
20x
20x
20x

Wat kunnen we daar nou over zeggen :D
Veel herhalingen gemaakt, veel calorieen verbrand!!

He Cor, stap je over op bodybuilding, zoveel reps :d:d
Kom je volgend jaar ook op het podium, alleen in een slipje :D

• #3.431
nice one cuddler!

ja wil jij me tanning doen ouwe snoeperd?[/QUOTE]

Hehehe... als ik af en toe de verhalen lees, laat ik het wel over aan Animallegs:D
Ik zal dan wel extra juichen voor je oke.

• #3.434
Smerig aan het pompen bro
word je daar niet dirty van?

Schaam je je voor de gebruikte 'gewichten"?

• #3.438
47 mins gefietst @ ~130 hbpm

130 km/uur gefietst aan 47 bpm was pas indrukwekkend geweest. ;)
Goed bezig natuurlijk éh Big Guy! :thumb:

Terug
Naar boven