- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wist ik al na de medley bij sterkste man van Brielle
Oja ik mocht ook roeien trouwens, dat scheen goed voor m'n triceps te zijn
Roeien is goed voor je. Als je wilt mag je wel een keer mee het water op.
haha ja dat wordt triceps extensions doen met een 4kg DB
(daarom moest ik ook volgende week terugkomen, ik 'kwam nogal eigenwijs over' en ze wilde controleren of ik idd rustig aan ging doen)
Wel lekkere beentraining trouwens.......Graag gedaan!Roeien is goed voor je. Als je wilt mag je wel een keer mee het water op.
Jij eigenwijs? Kan me er niets bij voorstellenWel lekkere beentraining trouwens.......

met mijn dikke reet in zo'n smal roeibootje zeker...
en weet ook niet waar ze het vandaan had dat ik eigenwijs was![]()
Geen cardio.... hmmm klinkt lekker
Alleen mijn voedingsdeskundige verplicht mij wel tot cardio![]()

Haha, selectief luistervermogen
Heb idd weleens een onderzoek gelezen dat lange afstand hardlopen etc een negatieve invloed heeft op je testosteron. Dat ging volgens mij om 10km+![]()

Heb idd weleens een onderzoek gelezen dat lange afstand hardlopen etc een negatieve invloed heeft op je testosteron. Dat ging volgens mij om 10km+![]()

Net eerste fysiobezoek, ik moet 3-6 weken lang met vrouwengewichten trainen bij alle oefeningen waar spanning op m'n triceps komt (dus ook sq/dl). Daarna 6 weken elke week 10% erbij en dan zou ik alles weer op volle kracht moeten kunnen doen. Over een week terugkomen om te kijken of ik dat zelf kan, zo niet dan moest ik daar gaan trainen. Dus dat worden epic interessante trainingen![]()

Net eerste fysiobezoek, ik moet 3-6 weken lang met vrouwengewichten trainen bij alle oefeningen waar spanning op m'n triceps komt (dus ook sq/dl). Daarna 6 weken elke week 10% erbij en dan zou ik alles weer op volle kracht moeten kunnen doen. Over een week terugkomen om te kijken of ik dat zelf kan, zo niet dan moest ik daar gaan trainen. Dus dat worden epic interessante trainingen![]()